opnieuw getrouwheidscadeau proximus 2015

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

De vraag aan Eva, laat mij lachen,
daar antwoorden ze simpel weg met " als je er recht op hebt zal je gecontacteerd worden"
Wie laatst lacht ...
Ik heb vandaag de bevestigingsbrief ontvangen, 3 euro korting gedurende 12 maanden (ik heb slechts een Start pack) vanaf januari 2015.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Dan zullen het weer de zelfde kortingen zijn die ze geven, waarmee ze ook gestart zijn in 2014, namelijk:
3€, 5€ en 7€.

Het enigste wat er nog moet bewezen worden is om de korting te krijgen, door het volgen van de bekende link mijninternetkorting?euro,
als je geen voorafgaande uitnodiging gekregen hebt.
Dus ik bedoel korting op de factuur, want je krijgt wel een bevestiging dat je korting krijgt, maar daarmee staat ze nog altijd niet op je factuur.
Dus lacht Eva nog altijd het laatst, tot het tegengestelde bewezen wordt :wink:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Hier een telefoon gehad voor een 7 € korting, nadien een bevestiging via een brief van 5€ korting ? FF wachten op de factuur dus ;-)
(80€+ factuur)(2jaar een korting had van 5€)
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 52 keer

Na het melden van een technisch probleem, toch even mijn stoute schoenen aangetrokken en gevraagd voor die getrouwheidskorting. Doorverwezen naar een andere dienst, want dat is natuurlijk iets wat de technische dienst niet kan behandelen.

De dame aan de lijn hield zich van den domme in eerste instantie, maar toen ik wat meer details kon aanhalen (de exacte korting, hoe de korting werd meegedeeld, ...) zei ze dat dit iets 'van de marketing' is.

Dus dan vroeg ik hoe deze korting werd toegewezen, op basis van welke factor of factoren. En dan zei ze dat dit werd behandeld door een externe firma. Stilte aan de andere kant van de lijn toen ik zie dat dit dan toch in opdracht was van Proximus? :roll:

Bon, ik praatte toch maar tegen een muur dus niets gekregen :cry: Volgend jaar nog eens proberen; want we zijn al klant van 1982 blijkbaar (toen het nog niet Belgacom of Proximus noemde).
 iPhone 12 Pro —  iPad (9th Gen) —  Apple TV 4K (2nd Gen) —  MacBook Pro
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb korting via een 'Pack for Employees' en heb vorige week ook een mailtje gekregen met daarin 2 codes voor een gratis film. Op zich niet slecht, maar zo'n extra korting is natuurlijk ook niet mis. Toch maar eventjes mijn gegevens ingevuld. Je weet nooit. :)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 21 keer

Epp (employees korting) doet er niet toe. Hier 7 euro gekregen en heb zo'n korting via werk ook al

[Afbeelding Post made via mobile device ]
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

thomasv schreef:Na het melden van een technisch probleem, toch even mijn stoute schoenen aangetrokken en gevraagd voor die getrouwheidskorting. Doorverwezen naar een andere dienst, want dat is natuurlijk iets wat de technische dienst niet kan behandelen.

De dame aan de lijn hield zich van den domme in eerste instantie, maar toen ik wat meer details kon aanhalen (de exacte korting, hoe de korting werd meegedeeld, ...) zei ze dat dit iets 'van de marketing' is.

Dus dan vroeg ik hoe deze korting werd toegewezen, op basis van welke factor of factoren. En dan zei ze dat dit werd behandeld door een externe firma. Stilte aan de andere kant van de lijn toen ik zie dat dit dan toch in opdracht was van Proximus? :roll:

Bon, ik praatte toch maar tegen een muur dus niets gekregen :cry: Volgend jaar nog eens proberen; want we zijn al klant van 1982 blijkbaar (toen het nog niet Belgacom of Proximus noemde).
32 jaar klant :-D

Ze zouden je levenslang gratis internet moeten geven.

heb je dan ook nog een pack van de jaren 80? :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Maglor schreef:Ik heb korting via een 'Pack for Employees' en heb vorige week ook een mailtje gekregen met daarin 2 codes voor een gratis film. Op zich niet slecht, maar zo'n extra korting is natuurlijk ook niet mis. Toch maar eventjes mijn gegevens ingevuld. Je weet nooit. :)
PFE is niet combineerbaar met promo's die buiten PFE vallen. Dus als het njet is... Weet ook: als deze promo puur gelinkt is aan je internet, en je hebt een PFE Maxi, dan ga je van die korting niks voelen.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Ik weet begot ook niet waarom ze aan wie of niet ze deze korting geven, (bij die korting 2 jaar geleden had ik wel een upgrade van mijn abbo gedaan) maar nu zag ik op mijn december factuur dat mijn korting ten einde liep, een 4,25€ ofzoiet..(ik had onlangs wel voetbal allfoot en al een tijdje al tvrepalay+ genomen)
Nu dacht ik, toch maar die allfoot in proximus 11 downgraden bij dit verlies van korting, is alsof ze mijn gedachten konden lezen ;-)
Ze hebben mij een 7€ korting beloofd aan de tefoon, schriftelijk 5€, zullen wel zien of allfoot toch nog gecanceld word als ik maar 5€ korting krijg ;-)
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 515
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 52 keer

LaserJet schreef:32 jaar klant :-D

Ze zouden je levenslang gratis internet moeten geven.

heb je dan ook nog een pack van de jaren 80? :-)
Nee we hadden uiteraard nog geen internet bij hun toen; niet dat het internet toen al bestond, of toch niet op commerciële wijze. Ik denk echter wel dat we vanaf midden jaren '90 internet bij hen hadden, maar eigenlijk ben ik daar niet zeker van, dat zou ik eens moeten nakijken/navragen.

Maar dus geen korting, misschien volgend jaar beter :bdaysmile:
 iPhone 12 Pro —  iPad (9th Gen) —  Apple TV 4K (2nd Gen) —  MacBook Pro
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

heb nog een oude generation internet abonement. zal wel daarom zijn datk niets ontvang
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Pack Generation Internet + Mobile
Het Pack Generation, da's Generation Internet (surf thuis) + Generation MTV (bel op gsm) aan een voordelige prijs.
 Betaal niet € 61,75/maand (€ 41,75 voor Generation Internet en € 20 voor Generation MTV),
 Maar slechts € 49,99/maand voor het Pack Generation, d.w.z. een permanent voordeel van € 11,76/maand.
Generation Internet Generation MTV
Maandelijks volume: 50 GB 10.000 gratis sms'en 24/24 naar alle Belgische netwerken
Ontvangstsnelheid: tot 12 Mbps* 60 belminuten/maand naar alle Belgische netwerken
Verzendingsnelheid: 400 Kbps 10 MB
Werkt met of zonder vaste lijn Gratis toegang to 2 MTV Mobile TV kanalen**: Snax & Trax
Modem tegen betaling, niet terugbetaalbaar bij opzegging.

* De ontvangstsnelheid hangt af van de afstand tussen het aansluitpunt en de telefooncentrale van uw
computerinstallatie en van uw interne bekabeling.
** Het enige dat u nodig hebt, is een 3G-gsm die compatibel is met Mobile TV en waarmee u verbinding kan maken met
het internet.
Ik heb het niet gecontroleerd maar ik veronderstel dat voor hetgeen hier staat je nu niet meer dit bedrag betaalt met een nieuw abonnement?

Edit: Ik heb het gecontroleerd: goedkoopste pack

comfort en gsm smart 15+ = 49,95€ per maand dus zelfde prijs MAAR veel meer !
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik had ook een brief gekregen voor een korting van 7 euro (Comfort Internet + TV) en heb me geregistreerd via de beruchte url.
Gisteren mijn factuur ontvangen en van de 7 euro is er geen sprake.
Ik moet wel zeggen dat ik al een EPP-korting (via werkgever) van 5,40 EUR en een korting van 2,50 EUR (12 maanden na aangaan van abonnement).
Dus een extra korting is misschien wat teveel van het goede, maar toch raar dat ik dan een brief krijg.
Op een ander abonnement heb ik zowel EPP-korting als getrouwheidskorting.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

De korting werd ook niet verekend op mijn factuur, desondanks ik de brief ontvangen heb en me ervoor heb geregistreerd.

Gebeld naar de klantendienst --> je moet je met die brief en identiteitskaart aanmelden in een Proximus center en men zou dat van daaruit kunnen fixen...

Nogal omslachtige manier imho, ze rekenen erop dat de merendeel daar toch niet achteraan gaat lopen.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

@TomG echt ?
Wat zijn dat voor praktijken ...
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

TomG schreef:De korting werd ook niet verekend op mijn factuur, desondanks ik de brief ontvangen heb en me ervoor heb geregistreerd.

Gebeld naar de klantendienst --> je moet je met die brief en identiteitskaart aanmelden in een Proximus center en men zou dat van daaruit kunnen fixen...
Dit moet een slechte grap zijn ...
pdrke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:01
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Ze zullen door hebben dat hier iedereen die link heeft zeker :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bgc TV-Bgc internet- Bgc vaste telefoon- Bgc generation Mtv 15
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Dan nog... Als ze de mensen dat beloven en bevestigen, zie ik echt geen reden dat de mensen nog eens naar een store moeten...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wie de mail persoonlijk toegestuurd krijgt, heeft hier recht op, zonder klagen.

Wie echter opzettelijk misbruik maakt, moet hier toch niet komen klagen?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Misbruik maken is een groot woord, want de links werden door Proximus medewerkers op sociale media medegedeeld, en kon iedereen die gebruiken om de korting aan te vragen.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Lord Utopia schreef:Wie de mail persoonlijk toegestuurd krijgt, heeft hier recht op, zonder klagen.
Wie echter opzettelijk misbruik maakt, moet hier toch niet komen klagen?
Ik heb vooraf géén brief of mail gekregen maar de link via userbase gevonden.
Ik heb de bewuste link aangeklikt en nergens misbruik van gemaakt. (net zoals enkele familieleden)

Proximus heeft mijn ingevuld formulier aanvaard én Proximus heeft per mail geantwoord dat ik 7 euro korting krijg, gewoon omdat klant ben.

Dus niet omdat ik een brief zou gekregen hebben, maar gewoon omdat ik klant ben.

Proximus schrijft zelf dat ik recht heb op deze korting dus moeten ze deze geven.

Mijn volgende factuur is 18 januari dus nog effe geduld.



PS. Wie weet heeft Proximus met opzet de link zo open en bloot gezet op het net. Om te testen hoeveel mensen ze kunnen bereiken met een "geheime" actie? :roll:
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Lord Utopia schreef:Wie de mail persoonlijk toegestuurd krijgt, heeft hier recht op, zonder klagen.

Wie echter opzettelijk misbruik maakt, moet hier toch niet komen klagen?
Mensen hebben niets kunnen misbruiken... Je kan geen 100x aanmelden zoals de base-actie.... Dus ik zie echt het probleem niet. Misschien kan het geen kwaad om eens kritisch te zijn voor uw werkgever... :cop:
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Het wordt inmiddels nog beter:
nadat de klantendienst mij doorverwees naar het dichtsbijzijnde Proximus verkooppunt met brief en identiteitskaarts ben ik daar ook geweest: zij weten helemaal van niks en hebben een kopie genomen van de brief die ik ontvangde.

Ze zeiden dat de promotie en de factuur elkaar "misschien" gekruist hebben en dat het pas op de volgende factuur verekend wordt.

Dit zijn toch echt kafkaanse toestanden, ik bel alvast nog eens naar de klantendienst...
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Ik had via de link die hier stond ook een korting aangevraagd. Heb toen ook meteen een mail gekregen maar verder niets van vernomen. Vandaag mijn factuur gekregen en de €7 is verrekend :banana: Heel tevreden aangezien ik al EPP heb...
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 mar 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Mijn factuur voor Proximus start bedraagt 18,50€ ipv 25,50€ :banana:
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Ha, ook een brief gekregen dat ik 7 euro korting krijg voor 12 maanden.

Ik had via de link hier ingevuld en email ontvangen en dan niets meer gehoord, tot nu.

BEDANKT proximus (hopelijk ben ik mij epp korting niet kwijt, komt dan op 14 euro korting)
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

troost u ik heb ook nog niks gehoord of gezien, mss op volgende factuur, wie weet !
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

ik heb een brief gekregen met de post vandaag dat ik de korting krijg.

Misschien valt er ook nog iets in de bus bij jou :-)
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb ook een brief ontvangen. Enorm dankbaar. :bdaysmile:
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

same here en gecombineerd met EPP korting

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Onze facteur heeft mijn brief misschien in de verkeerd bus gestoken :lol:
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

eServices dan hé :)
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Hier ook een brief, we zullen wel zien wat er van komt op de volgende factuur.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
leohein
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 mei 2013, 19:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 11 keer

Tof van Belgacom. Ik heb de 5 eur link gebruikt en vandaag brief bevestiging gekregen. Thanks belgacom en userbase !.

De links naar de korting zijn precies offline gehaald :-D
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Prijzen zullen zijn uitgedeeld
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Vandaag ook de brief gehad, ik vraag me wel af dat je die kan behouden als je je abbo zou wijzigen ( comfort pack -> maxi pack is dan plots heel goedkoop).
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Aha, vandaag toch een brief ontvangen dat de korting op vanaf de eerstvolgende factuur verekend zal worden. Fingers crossed voor begin februari dus...
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Hier ook een brief ontvangen , bevestiging van €7,- korting gedurende 12 maand :-)


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
vverbeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Locatie: Z-WVL
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 62 keer

Ook hier de 7 € korting brief vandaag gekregen, nochtans nog maar een dik jaar klant en net vaste telefonie uit ons pack geschrapt. Deze komt dus bij de 6 maanden gratis Netflix die we hebben door een fout van Proximus (Proximus had ons foutief op een maxi pakket gezet > Netflix code in de bus > fout rechtgezet dus terug naar comfort pack > Netflix code werkt nog steeds :lol:)
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

johcla schreef:Ik had ook een brief gekregen voor een korting van 7 euro (Comfort Internet + TV) en heb me geregistreerd via de beruchte url.
Gisteren mijn factuur ontvangen en van de 7 euro is er geen sprake.
Ik moet wel zeggen dat ik al een EPP-korting (via werkgever) van 5,40 EUR en een korting van 2,50 EUR (12 maanden na aangaan van abonnement).
Dus een extra korting is misschien wat teveel van het goede, maar toch raar dat ik dan een brief krijg.
Op een ander abonnement heb ik zowel EPP-korting als getrouwheidskorting.
Nu ook de brief gekregen met de bevestiging van 7 euro korting
Laatst gewijzigd door johcla op 13 jan 2015, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”