Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Nu is BASE echt aan het blunderen.
Zonet meer dan 94 mails ontvangen met codes van iedereen. Normaal zou je een gepersonaliseerde code moeten ontvangen: je krijgt 94 mails met allemaal verschillende codes. In het TO veld staan 94 adressen.
Niet alleen privacy schendend (iedereen kan je mailadres zien), maar je krijgt dus ook de code van iedereen.
Man man man.
Wssch nog wel mensen op dit forum dit meegemaakt.
Zonet meer dan 94 mails ontvangen met codes van iedereen. Normaal zou je een gepersonaliseerde code moeten ontvangen: je krijgt 94 mails met allemaal verschillende codes. In het TO veld staan 94 adressen.
Niet alleen privacy schendend (iedereen kan je mailadres zien), maar je krijgt dus ook de code van iedereen.
Man man man.
Wssch nog wel mensen op dit forum dit meegemaakt.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ook 88 mails ontvangen, met 88 verschillende codes
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 31 keer
Op het moment werkt de link via base ook weer, ze hebben er nu wel een Captcha bij gezet.
Ikzelf heb juist een 10tal codes opgevraagd met nummer 123456 en temp email via https://www.guerrillamail.com/nl/
Deze codes heb ik kunnen gebruiken om premium abonnement te verkrijgen tot januari 2016
Ikzelf heb juist een 10tal codes opgevraagd met nummer 123456 en temp email via https://www.guerrillamail.com/nl/
Deze codes heb ik kunnen gebruiken om premium abonnement te verkrijgen tot januari 2016
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + philips hue
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + philips hue
-
- Moderator
Van de 88 mails die ik kreeg, waren er toch nog een 12-tal codes die werkten ...
Dank je, BaseAbonnement
Je bent ingeschreven voor Spotify Premium tot 2015-12-28. Na deze periode zal je account een Spotify Free account worden.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Code: Selecteer alles
7xdSgVz2WM
DpWe6yFMPN
Z4AcMbJpZ4
VHqWyuLh4m
yChdXr6E4P
Pa3Agmu8SC
HtYKWMLBsm
kCpe5zq6YY
VEeyAcfFDW
yyzhzDKTca
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
De vorige gingen snel hoorde ik .... nog enkele
Code: Selecteer alles
ZgVSWsmyYa
3y55LXz9PY
s8cA4rLc4A
RfGSztEyAP
R7kNB6G2fS
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Wow, dacht dat ik al veel te laat ging zijn, maar werkt dus nog altijd.
Had ook een 40-tal mails gekregen. BTW, het lijkt erop dat die mails enkel gingen naar mail-adressen die je probeerde toen de codes expired waren.
Met GMail is het natuurlijk wel peanuts om continue nieuwe e-mail adressen te gebruiken . Ben wel benieuwd of ze a posteriori nog maatregelen gaan nemen en ons de gratis maanden terug gaan afnemen eens ze merken dat hun Captcha natuurlijk geen bal verschil maakt. Heb ondertussen al 2 jaar gratis Spotify .
EDIT: lol, [email protected] heeft al deelgenomen .
Had ook een 40-tal mails gekregen. BTW, het lijkt erop dat die mails enkel gingen naar mail-adressen die je probeerde toen de codes expired waren.
Met GMail is het natuurlijk wel peanuts om continue nieuwe e-mail adressen te gebruiken . Ben wel benieuwd of ze a posteriori nog maatregelen gaan nemen en ons de gratis maanden terug gaan afnemen eens ze merken dat hun Captcha natuurlijk geen bal verschil maakt. Heb ondertussen al 2 jaar gratis Spotify .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
al deze codes zijn reeds redeemed helaas ... geen werkt met:
https://www.spotify.com/be-nl/redeem/prepaid/
ik probeer op de base actiepagina een mailinator adres te gebruiken, maar zie niks binnenkomen
http://basemusic.be/nl/spotifypremium/
https://www.spotify.com/be-nl/redeem/prepaid/
ik probeer op de base actiepagina een mailinator adres te gebruiken, maar zie niks binnenkomen
http://basemusic.be/nl/spotifypremium/
-
- Premium Member
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
eens rendeemed, altijd rendeemed zeker?Tomby schreef:Wow, dacht dat ik al veel te laat ging zijn, maar werkt dus nog altijd.
5 jaar gratis hier
-
- Premium Member
Ben eens benieuwd of ze ons dat nog gaan afpakken (wssch niet)
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dit is eigenlijk puur misbruik maken van een goed initiatief... Het zou me niks verbazen dat er geen dergelijke initiatieven meer komen dan. Jammer.
[ Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Moderator
Goz
Aan de ene kant heb je gelijk.
Maar aan de andere kant gaan ze hier ook leren uit hun fouten.
Een beetje hetzelfde als Terabytes aan volume toe te voegen (via een macro) als Proximus Maxi abonnee, en dan te downgraden naar Start .
Maar ben akkoord met FunkStar: het is wel overdreven om voor 5 jaar (60 gratis maanden) codes te genereren .
Aan de ene kant heb je gelijk.
Maar aan de andere kant gaan ze hier ook leren uit hun fouten.
- 90 e-mails sturen naar een distrubutielijst, met daarin 90 verschillende geldige codes, is een blunder van jewelste (fout van Base).
- veel te gemakkelijk om een code te bemachtigen: enkel telefoon nr + mailadres + niet werkende Captcha: geen enkele controle op nummer, en de meeste mensen hebben meerdere mailadressen (fout van Base).
- mogelijkheid om onbeperkt codes te cumuleren op één Spotify account (fout van Spotify).
Een beetje hetzelfde als Terabytes aan volume toe te voegen (via een macro) als Proximus Maxi abonnee, en dan te downgraden naar Start .
Maar ben akkoord met FunkStar: het is wel overdreven om voor 5 jaar (60 gratis maanden) codes te genereren .
-
- Premium Member
Ik snap niet waarom jullie 12 maanden wel goedkeuren, maar meer dan dat niet?
Het is minsten evenveel 'misbruik' bij diegene die 0-12 maanden extra genomen hebben. Alhoewel ik nergens direct vind dat er één code per klant is voorbehouden, lijkt het me logisch dat iedereen recht had op maximum één code. Diegene die dus ook maar een code meer dan dat gegenereerd hebben, zijn in de fout. Niet meer of minder dan diegene die 20 codes aangevraagd hebben. Neen. Beide hebben dezelfde fout begaan.
Belachelijk dat er hier zijn die 12 maanden gewoon oké vinden, maar meer dan dat niet. Wees dan consequent en zeg dat je het alleen normaal zou vinden als je één code zou genereren, en niet meer dan dat. Hypocrieten zeg.
Het zou een beetje belachelijk zijn moest zo'n initiatief inderdaad terugkeren.
Er gaan heus wel genoeg acties komen voor een maand gratis Spotify. Dat lijkt me meer dan logisch.
Hopelijk voor hen, dit keer met een wél werkend formulier.
Het is minsten evenveel 'misbruik' bij diegene die 0-12 maanden extra genomen hebben. Alhoewel ik nergens direct vind dat er één code per klant is voorbehouden, lijkt het me logisch dat iedereen recht had op maximum één code. Diegene die dus ook maar een code meer dan dat gegenereerd hebben, zijn in de fout. Niet meer of minder dan diegene die 20 codes aangevraagd hebben. Neen. Beide hebben dezelfde fout begaan.
Belachelijk dat er hier zijn die 12 maanden gewoon oké vinden, maar meer dan dat niet. Wees dan consequent en zeg dat je het alleen normaal zou vinden als je één code zou genereren, en niet meer dan dat. Hypocrieten zeg.
Welke "goede" iniatief? Een foute formulier waar je oneindig veel codes mee kan genereren? Goed voor ons idd, maar voor hen toch niet.Goztow schreef:Dit is eigenlijk puur misbruik maken van een goed initiatief... Het zou me niks verbazen dat er geen dergelijke initiatieven meer komen dan. Jammer.
Het zou een beetje belachelijk zijn moest zo'n initiatief inderdaad terugkeren.
Er gaan heus wel genoeg acties komen voor een maand gratis Spotify. Dat lijkt me meer dan logisch.
Hopelijk voor hen, dit keer met een wél werkend formulier.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Initieel is het de fout van base. Maar we leven nu eenmaal in een graaicultuur waar iedereen altijd alles gratis wil. Zelf heb ik maar voor 1 maand gegenereerd. Ik heb hier al een betalend abonnement in mijn vrouw haar base abonnement zitten. Ik ga deze gekregen code nu gebruiken om morgenavond via spotify muziek te voorzien voor familie en vrienden zonder dat ik mijn vrouw niet stoor (als ik haar spotify start vliegt ze er af). Al bestaat de kans dat spotify de gegenereerde codes kan nakijken en alsnog terugtrekken.
Ik vrees dat uw 5 jaar het snelst door de mand ga vallen. Er zijn 3 mogelijkheden.
1. Uw account wordt geschorst voor mogelijke fraude.
2. Uw gegenereerde codes worden terug van uw account gehaald.
3. Uw merkt er niets van en kan 5 jaar genieten van Spotify
Moest ik een ingebouwd failsafe in het systeem hebben die er mij op attent maakt dan zou ik voor 1 gaan.
Mij kan je echter niet beschuldigen dat ik hypocriet ben Heb mij maar 1x aangemeld en heb meerdere mails gehad
LaserJet schreef:zuurpruimen zeg
't leven is voor de rappe. alsde gij geen rappe zijt, kan ik niets aan doen
LaserJet,,LaserJet schreef:k snap niet waarom jullie 12 maanden wel goedkeuren, maar meer dan dat niet?
Ik vrees dat uw 5 jaar het snelst door de mand ga vallen. Er zijn 3 mogelijkheden.
Moest ik een ingebouwd failsafe in het systeem hebben die er mij op attent maakt dan zou ik voor 1 gaan.
Mij kan je echter niet beschuldigen dat ik hypocriet ben Heb mij maar 1x aangemeld en heb meerdere mails gehad
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Premium Member
Het sturen van mails naar 90 personen, die dan allemaal mijn mailadres kunnen lezen (en uit dat mailadres is mijn identiteit af te leiden), is ook een blunder van jewelste. Misschien gewoon BASE eens in gebreke stellen? Ze kunnen me betalen in Spotify codes
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Dat ze de mail hebben doorgestuurd naar andere, die ik heb aangemeld is opzicht geen ramp. Het is een alias en kan indien nodig terug verwijderd worden. Maar de codes die gegenereerd zijn door base, zullen ook wel door base betaald worden. Lijkt mij toch logisch.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik snap het ook niet, ikzelf heb een keer ingevuld en nog niets gehad, maar soit ik kan het perfect betalen indien nodig
Toch grappig base een gsm operator die zo'n simpel dingetje in plaats zet.
Veel simpeler gewoon dit formuliertje en laat de codes per sms sturen en dan is de check eenvoudig 1 per gsm nummer, ok dan kan je nog 10 sim's hebben liggen, maar de drempel is eenvoudig.
Toch grappig base een gsm operator die zo'n simpel dingetje in plaats zet.
Veel simpeler gewoon dit formuliertje en laat de codes per sms sturen en dan is de check eenvoudig 1 per gsm nummer, ok dan kan je nog 10 sim's hebben liggen, maar de drempel is eenvoudig.
-
- Premium Member
Indien ze mij alsnog vatten en bannen, dan is dit mijn verdiende loon en verdien ik geen Spotify meer (opzich niet erg want dat overpricede spul moet ik toch niet voor €10 in de maand).TiTanium schreef:Initieel is het de fout van base. Maar we leven nu eenmaal in een graaicultuur waar iedereen altijd alles gratis wil. Zelf heb ik maar voor 1 maand gegenereerd. Ik heb hier al een betalend abonnement in mijn vrouw haar base abonnement zitten. Ik ga deze gekregen code nu gebruiken om morgenavond via spotify muziek te voorzien voor familie en vrienden zonder dat ik mijn vrouw niet stoor (als ik haar spotify start vliegt ze er af). Al bestaat de kans dat spotify de gegenereerde codes kan nakijken en alsnog terugtrekken.
LaserJet schreef:zuurpruimen zeg
't leven is voor de rappe. alsde gij geen rappe zijt, kan ik niets aan doenLaserJet (of Shabab),LaserJet schreef:k snap niet waarom jullie 12 maanden wel goedkeuren, maar meer dan dat niet?
Indien ze mij niet pakken, verdien ik dit wel, omdat ik slimmer was dan het bedrijf zelf.
Net gelijk met een examen of toets: indien je vals gespeeld hebt en geslaagd bent, verdien je eigenlijk wel dat geslaagd resultaat, omdat je slimmer was dan de 'machtshebber' (leerkracht) door niet gepakt te worden. Maar dat werkt dus ook in beide richtingen.
We zullen het wel merken zeker, als ik gebant wordt?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Voor een hartchirurg gaat zo'n redenering toch écht niet op, dunkt me...LaserJet schreef:Net gelijk met een examen of toets: indien je vals gespeeld hebt en geslaagd bent, verdien je eigenlijk wel dat geslaagd resultaat, omdat je slimmer was dan de 'machtshebber' (leerkracht) door niet gepakt te worden.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Laat het duidelijk zijn, ik gun iedereen elke dienst gratis. Maar gratis bestaat niet. Iemand zal het betalen, in dit geval Base. Ik heb zelf geen Spotify trouwens.
Base zal een dergelijk initiatief in de toekomst waarschijnlijk niet meer herhalen. Zeker niet voor mensen die geen klant zijn. Jammer.
Base zal een dergelijk initiatief in de toekomst waarschijnlijk niet meer herhalen. Zeker niet voor mensen die geen klant zijn. Jammer.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Premium Member
Aangezien Base en Spotify partners zijn, lijkt mij dit gewoon een marketingstunt te zijn van beide kanten.
Base die effe Spotify promoot en 30 000 mensen een gratis maand aanbiedt, Spotify die mogelijk 30 000 potentiële klanten heeft.
Win win voor beide kanten. Base wordt wat bekender en wordt meer gezien als loyale provider die aan iedereen denkt.
Het lijkt me zéér sterk dat Base hier (veel) geld aan uitgegeven heeft. En als ze dat wel daadwerkelijk gedaan hebben, dan is het een nog grotere blunder.
Base die effe Spotify promoot en 30 000 mensen een gratis maand aanbiedt, Spotify die mogelijk 30 000 potentiële klanten heeft.
Win win voor beide kanten. Base wordt wat bekender en wordt meer gezien als loyale provider die aan iedereen denkt.
Het lijkt me zéér sterk dat Base hier (veel) geld aan uitgegeven heeft. En als ze dat wel daadwerkelijk gedaan hebben, dan is het een nog grotere blunder.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
vind het wel tergend dat ik als base klant hier niets over ontvangen heb
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
LaserJet schreef:Niet echt onder de indruk van Spotify.
Nu een jaartje gratis, maar zou daar nooit €10 in de maand voor neerleggen. Indien er onbeperkte data volumes zijn, dan misschien wel.
Op zich heb ik er ook geen problemen mee als iemand voor de volle 5 jaar gaat. Ik heb er eerder problemen mee dat het uitgerekend iemand is die niet al te hoog oploopt met Spotify en er geen cent zou aan uitgeven. Heb zelf ook 2j gratis nu, maar ben dan ook al Premium klant van dag 1.LaserJet schreef:en verdien ik geen Spotify meer (opzich niet erg want dat overpricede spul moet ik toch niet voor €10 in de maand).
Verder zou het me verbazen dat Spotify ook maar enige actie zal ondernemen. M.i. heeft Base gewoon een bulk aankoop van codes gedaan en dan via een -anno 2014- compleet belachelijk systeem weggegeven. Ik wil wel eens weten welk percentage van mensen dat meedeed, NIET geprobeerd heeft van met een 2de telefoonnummer en mail-adres mee te doen. Het zal onder de 10% liggen. En wie het wel probeerde, zal direct gemerkt hebben dat het gewoon lukt en snel doorhebben hoe je een 3de, 4de... poging kon doen.
Nog het meest belachelijke is dat Base blijkbaar wel gemerkt had dat het systeem kon abused worden, maar niet eens doorhad op welke manier en gewoon een Captcha toevoegde wat uiteraard totaal geen effect had. Benieuwd of ze nog een derde poging gaan doen waar ze eindelijk gaan tonen dat ze doorhebben hoe lek hun wedstrijd was.
Ik kan me echt niet inbeelden dat Spotify ook maar enige effort zal doen voor Base om de uitgereikte codes te gaan revoken.
EDIT: Ik keek net eens naar die bulk mail die Base stuurde, en waar je dus een hoop e-mail adressen uit kon vissen, en daar zie je ook direct dat het bijna allemaal dummy mail-adressen zijn. BTW, daaraan zie je ook dat er veel de volgende GMail truuk toepasten: je kan achter je normale GMail naam een plus zetten en dan laten volgen door eender wat, en dat komt allemaal op hetzelfde adres toe. Op die manier kon je dus zelfs met 1 GMail adres zo vaak meedoen als je wou.
-
- Elite Poster
Hier ook ineens een code gekregen van een mail-adres van vroeger. En er zit helemaal niemand aan de knoppen, want bij een nieuwe request krijg je gewoon weer stante pede een code ongeacht je telefoonnummer...
-
- Moderator
Ik las op een ander Forum dat er zijn die Spotify Premium tot 2021 ge-activeerd hebben ...
Waar blijft Base die codes halen ?
Waar blijft Base die codes halen ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
BASE heeft 30 000 codes om uit te delen, zoals te lezen is in de actievoorwaarden.
Veel maanden te geef dus.
Veel maanden te geef dus.
Laatst gewijzigd door jnsvr 31 dec 2014, 18:06, in totaal 1 gewijzigd.