Hello,
In de keytrade topic is er een beetje wildgroei aan weldoeners gekomen.
Ik heb daar denk ik een goed voorstel. Ik zit op Amerikaans reisforum waar het sponsoren van andere mensen heel veel kan opbrengen. Daar hebben ze volgens mij een eerlijke en goede oplossing.
Voorstel:
-) per bank of voordeel 1 topic
-) elk lid mag 1 keer posten met zijn affiliate link
-) de volgende poster neemt de link van laatste post, schrijft zich in en post zo zijn link.
Zo krijgt iedereen 1 volger minimaal.
Wat denken jullie?
Voorstel affiliate links
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Dat lijkt me enkel goed te werken als er nieuwe dan reeds bestaande leden zijn. Volgens mij is de situatie met Keytrade helemaal omgekeerd en heb je een hoop mensen die wedijveren voor die paar die nog geen Keytrade hebben en willen nemen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
En wie gaat dat allemaal controleren ?mgo72 schreef:-) elk lid mag 1 keer posten met zijn affiliate link
Userbase is in eerste plaats een technologie forum wat reeds ruimte laat voor andere topics... maar dit hoeft van mij echt niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Het ligt natuurlijk gevoelig wanneer de uitdeler van de link er zelf ook wel bij vaart, dan wanneer hier links worden gegeven (bv one plus) die puur altruistisch zijn. We mogen gerust een beetje opletten dat men zich niet gaat registreren puur om links te plaatsen, bv.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]