postnl
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
zijn er hier toevallig ook die nog steeds wachten op hun levering door postnl Belgie?
dit staat er
22-12-2014:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
23-12-2014:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming
23-12-2014:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
23-12-2014:
Zending zit in afleverroute
24-12-2014:
Zending in depot
24-12-2014:
ik ben de 24ste de ganse dag thuisgebleven, niemans horen aanbellen of niets in de bus gevonden maar de status blijft al een hele tijd dezelfe. Dacht eens naar postnl Belgie te bellen maar vind nergens een telefoon en de chatfunctie werkt blijkbaar alleen als je zelf klant bent bij postnl
dit staat er
22-12-2014:
23-12-2014:
23-12-2014:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
23-12-2014:
24-12-2014:
Zending in depot
24-12-2014:
ik ben de 24ste de ganse dag thuisgebleven, niemans horen aanbellen of niets in de bus gevonden maar de status blijft al een hele tijd dezelfe. Dacht eens naar postnl Belgie te bellen maar vind nergens een telefoon en de chatfunctie werkt blijkbaar alleen als je zelf klant bent bij postnl
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Het kan nog erger... Kreeg eergisteren de melding dat het mijn fout was omdat ik mijn adres wisselde na het verzenden. Hu? Vandaag kreeg ik de melding dat mijn pakket vermist was en dat de winkel het opnieuw heeft verstuurd. Nog geen 5 min na deze mail kreeg ik een postnl mail dat mijn pakte weer onderweg was ter aflevering. Heb zowel bij Postnl.nl als Postnl.be een klacht ingediend. Wat voor rommeltje is me dit? 3 keer de melding dat het wordt afgeleverd, en 2 keer niet afgeleverd. Dit is een ongelooflijk onbetrouwbare partner voor pakjes te leveren. Heb ik zelf nooit voor gehad met een andere pakjesdienst!
vr 26 dec. 2014
10:23
wo 24 dec. 2014
06:45
Zending in depot
di 23 dec. 2014
21:33
Zending niet afgeleverd. Contact met geadresseerde
di 23 dec. 2014
08:16
ma 22 dec. 2014
14:15
Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag
vr 19 dec. 2014
11:37
do 18 dec. 2014
10:50
wo 17 dec. 2014
11:34
di 16 dec. 2014
10:32
di 16 dec. 2014
06:10
Ontvangen in land van bestemming -> melding op track en trace dat het pakket vandaag zal afgeleverd worden.
di 16 dec. 2014
06:09
Verzonden naar land van bestemming
ma 15 dec. 2014
22:25
Pakket op transport gezet
ma 15 dec. 2014
20:17
ma 15 dec. 2014
20:15
Zending opgehaald en in sorteerproces
ma 15 dec. 2014
18:10
vr 26 dec. 2014
10:23
wo 24 dec. 2014
06:45
Zending in depot
di 23 dec. 2014
21:33
Zending niet afgeleverd. Contact met geadresseerde
di 23 dec. 2014
08:16
ma 22 dec. 2014
14:15
vr 19 dec. 2014
11:37
do 18 dec. 2014
10:50
wo 17 dec. 2014
11:34
di 16 dec. 2014
10:32
di 16 dec. 2014
06:10
Ontvangen in land van bestemming -> melding op track en trace dat het pakket vandaag zal afgeleverd worden.
di 16 dec. 2014
06:09
Verzonden naar land van bestemming
ma 15 dec. 2014
22:25
ma 15 dec. 2014
20:17
ma 15 dec. 2014
20:15
ma 15 dec. 2014
18:10
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
Het zal wel druk zijn zeker?
Ook al eens voorgehad met postnl.
Ganse dag thuis gebleven en dan komen ze de volgende dag...
Maandag hetzelfde gehad met bpost:
Datum Tijdstip Laatste Status
21/12/2014 15:19 Aankondiging van een zending
21/12/2014 20:02 De zending werd gesorteerd
22/12/2014 10:33 Zending onderweg voor levering
22/12/2014 13:23 Nieuwe aanbieding voorzien.
23/12/2014 07:35 Zending onderweg voor levering
23/12/2014 10:31 Zending geleverd
Niemand gezien om 13u23, zelfs geen kaartje in de bus. Ze hebben dus niet eens de moeite gedaan om langs te komen.
Het is dus niet alleen postnl die dergelijke fratsen uithaalt.
Ik begrijp dat het niet altijd lukt om alles af te leveren, maar dan vind ik niet dat ze de belofte moeten maken om op die dag te leveren.
Je durft verdorie je huis niet even te verlaten om een boodschap te doen, of eens op 't gemak een bad te pakken.
Een Kiala afhaalpunt vind ik op dat vlak makkelijker.
Ook al eens voorgehad met postnl.
Ganse dag thuis gebleven en dan komen ze de volgende dag...
Maandag hetzelfde gehad met bpost:
Datum Tijdstip Laatste Status
21/12/2014 15:19 Aankondiging van een zending
21/12/2014 20:02 De zending werd gesorteerd
22/12/2014 10:33 Zending onderweg voor levering
22/12/2014 13:23 Nieuwe aanbieding voorzien.
23/12/2014 07:35 Zending onderweg voor levering
23/12/2014 10:31 Zending geleverd
Niemand gezien om 13u23, zelfs geen kaartje in de bus. Ze hebben dus niet eens de moeite gedaan om langs te komen.
Het is dus niet alleen postnl die dergelijke fratsen uithaalt.
Ik begrijp dat het niet altijd lukt om alles af te leveren, maar dan vind ik niet dat ze de belofte moeten maken om op die dag te leveren.
Je durft verdorie je huis niet even te verlaten om een boodschap te doen, of eens op 't gemak een bad te pakken.
Een Kiala afhaalpunt vind ik op dat vlak makkelijker.
-
- Elite Poster
de vorige levering door postnl heb ik enkele dagen later kunnen afhalen bij een krantenwinkel (die in het systeem van kariboo zit)
Eigenlijk zou je toch verwachten dat als je pakket niet op dag x wordt bezorgd dat ze dan toch de eerstvolgende werkdag eerst deze pakjes bezorgen alvorens de nieuwe te gaan ronddragen?
Eigenlijk zou je toch verwachten dat als je pakket niet op dag x wordt bezorgd dat ze dan toch de eerstvolgende werkdag eerst deze pakjes bezorgen alvorens de nieuwe te gaan ronddragen?
-
- Elite Poster
Bartman, ik vind het behoorlijk irritant om al voor de 3de keer het huis niet meer uit te durven om het niet te missen en dan om 21u30 zie je verschijnen: dat het niet afgeleverd kan worden. Ik denk toch dat die pakjesbezorgers redelijk weten hoe of wat en waar en dat het geen 10 keer moet uitgesteld worden voor de levering wordt aangeboden? Zeker in de kerstvakantie kan men het niet steken op drukte op de baan. Op Postnl.nl kan je bvb wel een vraag stellen via Twitter, en die zeggen: sorry, is een pakje voor België dus doen we daar verder niets aan. Bij de klacht op Postnl.be melden ze me dat ik een antwoord zal krijgen BINNEN 2 dagen en we zijn al 3 dagen verder. Bij de buren was het precies van hetzelfde en dan werd het uiteindelijk in de brievenbus gepropt zonder aan te bellen maar mijn pakket nemen ze dan niet mee terwijl ze hier passeren. Bij een vriend was het een dag te laat, en die had niet eens een melding ontvangen dat zijn pakket onderweg was. Ik heb voor Postnl geen enkel goed woord over. Misschien dat ze inderdaad beter leveren op zondag want in de week lukt het hen niet.
Trouwens, op mijn track en trace staat dat ze niet leveren op zondag. Of is dat enkel voor coolblue dat ze leveren op zondag? IMHO ook compleet zinloos als ze pakketten achter hebben die op diezelfde ronde afgeleverd kunnen worden.
Trouwens, op mijn track en trace staat dat ze niet leveren op zondag. Of is dat enkel voor coolblue dat ze leveren op zondag? IMHO ook compleet zinloos als ze pakketten achter hebben die op diezelfde ronde afgeleverd kunnen worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Tot nu toe nooit last gehad met PostNL, maar zowel hier als op 9lives al een paar fratsen gehoord. Ik hoop dus maar dat mijn pakket nog op tijd toekomt. Last minute nog een bestelling gezet bij Bol en de verwachte leverdatum is 30/12. Tzal nipt worden (en ik heb geen verlof dus ik kan alleen maar hopen dat er iemand thuis is). Stiekem hoop ik vandaag nog een mail te krijgen dat het pakket verzonden is en dan komt het normaal zaterdag toe.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 11 keer
Postnl geeft de pakjes hier gewoon aan 1 van de buren, zelfs eens 2 huizen verder. Voor mij ok.
( Maar BPost is nog beter, die zetten het pakje gewoon achter het huis onder de carpoort )
( Maar BPost is nog beter, die zetten het pakje gewoon achter het huis onder de carpoort )
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Hier is een pakje geleverd op 24/12 om 17u... Net op tijd, was een kerstpakje voor een nichtje.
Zou normaal ook 23/12 geleverd worden. Maar pakje was verloren gegaan tussen België en Nederland...
Als ik dit zo lees heb ik veel geluk gehad!
Ik wil niemand verwijten of zo, maar vaak worden die pakje van Postnl geleverd met auto's met nummerplaten uit oostbloklanden. En mensen die met heel veel moeite wat engels verstaan...
Zou normaal ook 23/12 geleverd worden. Maar pakje was verloren gegaan tussen België en Nederland...
Als ik dit zo lees heb ik veel geluk gehad!
Ik wil niemand verwijten of zo, maar vaak worden die pakje van Postnl geleverd met auto's met nummerplaten uit oostbloklanden. En mensen die met heel veel moeite wat engels verstaan...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 17 keer
Eigenlijk altijd al positieve ervaring met postnl.
Pakjes ofwel aan deur (niet zichtbaar vanop straat), ofwel bij buren.
Een keer gehad dat er stond dat het vandaag geleverd zou worden en waarbij het uiteindelijk een dag later was. Camionnetje is meestal zonder reclame op en met een nederlandse plak.
Pakjes ofwel aan deur (niet zichtbaar vanop straat), ofwel bij buren.
Een keer gehad dat er stond dat het vandaag geleverd zou worden en waarbij het uiteindelijk een dag later was. Camionnetje is meestal zonder reclame op en met een nederlandse plak.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Hier ook problemen met postnl. Maandag besteld bij Bol. 3 artikelen. ééntje bij een externe leverancier. Alle pakjes zijn verzonden op maandag. Track en trace meld pakket onderweg. Woensdag heb ik 2 artikelen ontvangen. Het derde nog steeds niet. Het derde staat al onderweg sinds dinsdag dus... Probleem is ook dat dit pakket een handtekening vraagt om te ontvangen. Koerier van postnl komt hier steeds laat zo rond 18.00 dus elke dag is er hier iemand thuisgebleven om te ontvangen. Het pakje dat wel is gearriveerd stak gewoon in de brievenbus zonder aanbellen. Wel ook een dag meer onderweg zonder enige melding van laattijdige levering.
Heb dit nog wel eens gehad en toen werd het pakje geleverd door onze Belgische post. Toen was het bijna een week onderweg. Nu is het ook vervelend het is een cadeau van de schoonvader en daar gaan we dit weekend naar toe. Dus zonder zijn pakje. Leuk is dit dus niet..Track and trace kan je dus niet op verder gaan.
Het pakje is geleverd op zaterdag rond 18.00, ik denk dat ze gewoon veel te veel leveringen hadden, en dit niet konden bolwerken. Laat dit een les voor postnl zijn voor volgend jaar.
Heb dit nog wel eens gehad en toen werd het pakje geleverd door onze Belgische post. Toen was het bijna een week onderweg. Nu is het ook vervelend het is een cadeau van de schoonvader en daar gaan we dit weekend naar toe. Dus zonder zijn pakje. Leuk is dit dus niet..Track and trace kan je dus niet op verder gaan.
Het pakje is geleverd op zaterdag rond 18.00, ik denk dat ze gewoon veel te veel leveringen hadden, en dit niet konden bolwerken. Laat dit een les voor postnl zijn voor volgend jaar.
Laatst gewijzigd door stefke 28 dec 2014, 09:30, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Kan je niet eens bellen?
Ik heb al een paar keer gehad dat dpd ons niet vond, na eens te bellen sturen ze dan soms iemand die de streek een beetje kent... Is wel heel vervelend natuurlijk.
Ik heb al een paar keer gehad dat dpd ons niet vond, na eens te bellen sturen ze dan soms iemand die de streek een beetje kent... Is wel heel vervelend natuurlijk.
-
- Elite Poster
Het enige nummer dat ik heb is dat van de webwinkel (BOL) maar die zien ook niet meer dan ik kan zien.
Vreemd dat het pakje af en toe toch een update krijgt, al is het telkens hetzelfde alleen de datum verandert, dus vokgens mij moet het toch nog ergens aanwezig zijn want het lijkt alsof het toch telkens opnieuw gescand wordt
Vreemd dat het pakje af en toe toch een update krijgt, al is het telkens hetzelfde alleen de datum verandert, dus vokgens mij moet het toch nog ergens aanwezig zijn want het lijkt alsof het toch telkens opnieuw gescand wordt
-
- Elite Poster
Vannacht de mail gekregen dat het verzonden was en net voor de middag al afgeleverd door PostNL Dus voor niks schrik gehad dat het te laat zou toekomen
Ik was nog te vroeg, blijkbaar nog maar deel 1 van men bestelling toegekomen. Deel 2 is ook onderweg, raar dat ze dat met verschillende koeriers meegeven maar kom
Ik was nog te vroeg, blijkbaar nog maar deel 1 van men bestelling toegekomen. Deel 2 is ook onderweg, raar dat ze dat met verschillende koeriers meegeven maar kom
Laatst gewijzigd door MClaeys 30 dec 2014, 12:56, in totaal 1 gewijzigd.
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Same
29-12-2014 14:11 Zending afgeleverd bij buren.
29-12-2014 09:07 Chauffeur is onderweg.
29-12-2014 00:52 Zending is gesorteerd.
29-12-2014 00:52 Zending is gesorteerd voor het land van bestemming.
28-12-2014 10:13 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar.
29-12-2014 14:11 Zending afgeleverd bij buren.
29-12-2014 09:07 Chauffeur is onderweg.
29-12-2014 00:52 Zending is gesorteerd.
29-12-2014 00:52 Zending is gesorteerd voor het land van bestemming.
28-12-2014 10:13 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
mijn gsmnr hangt aan de bel met verzoek voor de pakjesdiensten dat ze me bellen bij afwezigheid, en postnl doet dit altijd en dan spreken we wel af waar ze het mogen achterlaten...
Vroeger was een pakketje wel eens een dag of 3-4 onderweg, de laatste maanden altijd op 1-2 dagen geleverd, bij GLS ook overigens, concurentie wordt harder, enkel Kiala is onbetrouwbaar geworden....
Vroeger was een pakketje wel eens een dag of 3-4 onderweg, de laatste maanden altijd op 1-2 dagen geleverd, bij GLS ook overigens, concurentie wordt harder, enkel Kiala is onbetrouwbaar geworden....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
Als ik niet meer thuis woon is dat ook het plan. UPS is het handigste, mijn adres zit op de ronde van de vrouw van de baas van men "stamcafé". Als ik niet thuis ben belt ze me op dat het in 't café zal liggen en daar kan ik altijd om na het werk
Deel twee van men pakket is om 17 uur toegekomen, kwam van dezelfde winkel en verzendmail op hetzelfde tijdstip gekregen. Toch soms raar ze die pakketdiensten maar ik kan cadeaukes beginnen inpakken
Deel twee van men pakket is om 17 uur toegekomen, kwam van dezelfde winkel en verzendmail op hetzelfde tijdstip gekregen. Toch soms raar ze die pakketdiensten maar ik kan cadeaukes beginnen inpakken
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Hier ook probleem.
Pakketje besteld en betaald 19/12, aflevering binnen de 3 dagen.
Nog steeds niets gezien of gehoord.
Mailverkeer met winkel waar product besteld is en ze zeiden me daar dat het "weeral" zoek geraakt zou zijn.(externe transporteurs)
Hebben het opnieuw verstuurd en wacht nu af.....
Pakketje besteld en betaald 19/12, aflevering binnen de 3 dagen.
Nog steeds niets gezien of gehoord.
Mailverkeer met winkel waar product besteld is en ze zeiden me daar dat het "weeral" zoek geraakt zou zijn.(externe transporteurs)
Hebben het opnieuw verstuurd en wacht nu af.....
-
- Elite Poster
Bon, mijn pakje werd dus inderdaad afgeleverd. Ondertussen had de winkel via postnl te horen gekregen dat mijn pakket zoek was. Ze versturen het opnieuw maar het werd wel correct afgeleverd ondertussen. De oplossing van de winkel bestaat er nu uit dat ik het pakket van postnl niet aan neem en dan wordt dat kosteloos terug meegenomen. Mijn pakket was verstuurd en ging gisteren afgeleverd worden. Alle hens aan dek want als de buren het zouden aanvaarden dien ik zelf de portkosten te betalen om dat pakket terug te sturen. Onderstaande bewijst dat het weer van dat is. Nu staat daar 13u24: uitgesteld tot de volgende werkdag, alleen, om 21u stond dit er nog steeds niet. Op mijn klacht naar postnl.nl kreeg ik antwoord dat ik het op de chat van postnl.be moest vragen. Op mijn klacht naar postnl.be die binnen de 2 dagen zou beantwoord worden heb ik nog steeds geen antwoord. Schitterende firma.
Wat kan er nu gebeuren als dat pakket toch voor de deur wordt afgezet? In de week werd er immers aangeklopt en nog voor we de deur konden openen zat die vent al in zijn bestelwagen en riep die nog enkel: PAKKETJE VOOR U! Kan ik dan de kosten op postnl verhalen? Of gaat de firma van wie dat pakket kwam dat nooit weten?
di 30 dec. 2014
13:24
BE
di 30 dec. 2014
01:04
NL
ma 29 dec. 2014
21:05
NL
ma 29 dec. 2014
19:52
NL
ma 29 dec. 2014
19:50
NL
ma 29 dec. 2014
14:40
Wat kan er nu gebeuren als dat pakket toch voor de deur wordt afgezet? In de week werd er immers aangeklopt en nog voor we de deur konden openen zat die vent al in zijn bestelwagen en riep die nog enkel: PAKKETJE VOOR U! Kan ik dan de kosten op postnl verhalen? Of gaat de firma van wie dat pakket kwam dat nooit weten?
di 30 dec. 2014
13:24
BE
di 30 dec. 2014
01:04
NL
ma 29 dec. 2014
21:05
NL
ma 29 dec. 2014
19:52
NL
ma 29 dec. 2014
19:50
NL
ma 29 dec. 2014
14:40
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Hier ook weeral jammer genoeg een negatieve ervaring met PostNL.
Pakje zou zogezegd afgeleverd zijn op 16/12, echter niets ontvangen.
Na aandringen heeft de verkoper de leverbon met ontvangstbevestiging opgevraagd bij PostNL, bleek dat de koerier zelf had genoteerd "delivered by brievenbus" met een handtekening die niet de mijne is.
Verkoper heeft het item ondertussen opnieuw verstuurd
Pakje zou zogezegd afgeleverd zijn op 16/12, echter niets ontvangen.
Na aandringen heeft de verkoper de leverbon met ontvangstbevestiging opgevraagd bij PostNL, bleek dat de koerier zelf had genoteerd "delivered by brievenbus" met een handtekening die niet de mijne is.
Verkoper heeft het item ondertussen opnieuw verstuurd
-
- Elite Poster
- Contacteer:
gisteren zat mijn pakket ook in de afleverroute g, geen chauffeur meer gezien, zal nu voor morgen zijn, was gelukkig geen nieuwjaarskado...was terug een zending van bax-shop nl en daar gaat het blijkbaar elke keer verkeerd, vorige keer met bpost(toen staken ze het op de staking) en nu met postnl...op de site van bax shop staat nog steeds een melding dat door de staking de levering niet gegarandeerd kan worden, maar de stakingen zijn voorlopig althans wel voorbij...
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Kiala is qua levertermijn onbetrouwbaar, maar voor de rest heb ik er nog nooit problemen mee gehad.laroyj schreef: concurentie wordt harder, enkel Kiala is onbetrouwbaar geworden....
De concurrentie wordt inderdaad harder, maar dat betekent niet dat je onbetrouwbare onderaannemers moet gaan inhuren zodat uiteindelijk je eigen reputatie naar de vaantjes gaat. PostNL (TNT Post) zal dit echt niet lang meer kunnen volhouden.
-
- Elite Poster
op 30/12 is post.nl dan toch langsgekomen en ja inderdaad net nu waren we niet thuis. op het brefje stond wel dat er reeds 2 aanbiedpogingen geweest waren, wat dus onjuist is. Hopelijk komt het in 2015 nog op zijn bestemming
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
heb zelf minder last met postnl dan met bpost. Alletijd redelijk goed geleverd via postnl... bij bpost moet ik aan de deur klaarstaan of ik heb mijn pakje gemist. De postbode van bpost belt aan en doet direct verder aan zijn ronde... geen 5seconden wacht hij. Sinds ik er een opmerking over heb gemaakt, lijkt het alleen nog erger geworden. Nu ga ik er ook altijd van uit dat wat ik bestel via de post, soms op zich laat wachten. Alleen de mentaliteit van bpost vind ik verschrikkelijk...
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Contacteer:
om 16u10 deze namiddag mijn pakketje afgeleverd door postnl, was niet thuis, maar netjes aan de voordeur achtergelaten deze keer, zelfs zonder me op te bellen, enfin kheb mijn pakje ontvangen, zelfs op nieuwjaar, goe bezig
radiometeor.be
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Heb veel miserie met deze firma:
- laten zendingen van retailwaarde 1500 euro gewoon aan de deur in de regen staan, heb ze al daarvoor op de vingers getikt
- leveren bij de buren (na klacht van eerder incident) bij de buren zonder hiervan melding te maken bij welke buur, en op hun webinterface zie je enkel "afgetekend" of zoiets en zie je dus niet door wie
Ik ben nog aan het kijken hoe ik klacht kan neerleggen, is altijd zelfde kerel, een oudere man altijd met een sigaret in zijn mond (kettingroker dus) ... volgens mij een zelfstandige onderaannemer.
- laten zendingen van retailwaarde 1500 euro gewoon aan de deur in de regen staan, heb ze al daarvoor op de vingers getikt
- leveren bij de buren (na klacht van eerder incident) bij de buren zonder hiervan melding te maken bij welke buur, en op hun webinterface zie je enkel "afgetekend" of zoiets en zie je dus niet door wie
Ik ben nog aan het kijken hoe ik klacht kan neerleggen, is altijd zelfde kerel, een oudere man altijd met een sigaret in zijn mond (kettingroker dus) ... volgens mij een zelfstandige onderaannemer.
-
- Elite Poster
Om eerlijk te zijn moet ik hier eigenlijk ook wel melden dat leveringen van postnl hier zo goed als altijd op tijd komen.
-
- Elite Poster
Voorlopig is dit fe laatste update
30-12-2014 15:54 Artikel kon niet afgeleverd worden. We nemen contact met u op. Van fat contact opnemen is nog niets in huis gekomen
30-12-2014 15:54 Artikel kon niet afgeleverd worden. We nemen contact met u op. Van fat contact opnemen is nog niets in huis gekomen
-
- Elite Poster
bartman schreef:Voorlopig is dit de laatste update
30-12-2014 15:54 Artikel kon niet afgeleverd worden. We nemen contact met u op. Van dat contact opnemen is nog niets in huis gekomen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik weet alleszinds dat postnl zondagleveringen doet bij paketten maar bij feestdagen weet ik dat niet.
Ben wel niet helemaal tevreden over postnl
Computer besteld bij Azerty.nl vorig jaar ergens in juni. Die laten leveren op mijn adres in BE.
Zending stond afgeleverd met een handtekening maar het pakketje stond snachts buiten onder een zeil en laat het nou net regenen die nacht. Gelukkig niets aan men pc. Ik wist niet eens waar het was, niets in de bus.
Daarom besloten om postnl wat te vermijden.
Ben wel niet helemaal tevreden over postnl
Computer besteld bij Azerty.nl vorig jaar ergens in juni. Die laten leveren op mijn adres in BE.
Zending stond afgeleverd met een handtekening maar het pakketje stond snachts buiten onder een zeil en laat het nou net regenen die nacht. Gelukkig niets aan men pc. Ik wist niet eens waar het was, niets in de bus.
Daarom besloten om postnl wat te vermijden.