Ik heb nieuw speelgoed!
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Voor de madam
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- kaas2
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
En hoe is de ervaring wat betreft de snelheid? Bij volgende review zijn ze namelijk niet zo positief hetgeen mij doet twijfelen ...http://9to5mac.com/2014/07/04/review-tr ... eat-price/selder schreef:Normaal haat ik maandagen, maar vandaag maak ik een uitzondering.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Theoretische benchmarks heb ik nog niet gedaan, maar ik "voel" helemaal niet dat m'n Macbook trager geworden is. De snelheid is volgens mijn gevoel exact hetzelfde als met de originele Apple SSD. Sowieso is eender welke SSD nog altijd een veelvoud sneller dan elke "techniek" om data op je laptop te krijgen (netwerk, USB2/3, Thunderbolt...).kaas2 schreef:En hoe is de ervaring wat betreft de snelheid? Bij volgende review zijn ze namelijk niet zo positief hetgeen mij doet twijfelen ...http://9to5mac.com/2014/07/04/review-tr ... eat-price/
Anyway, zeer tevreden van dus
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Thunderbolt heeft wel de mogelijkheid om even snel te zijn als de interne SSD, alleen is de 'gevoelsfactor' hetzelfde, wat met bijna elke SSD zo is (als je toch boven de 100MB/s gaat)
- selder
- Moderator
Ja, dan zou je al een "portable disk" met SSD en een thunderbolt aansluiting moeten hebben. Wat evenduur is dan deze interne SSD upgrade...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
@seagull die chromecasts zijn echt fantastisch he! heb er ondertussen ook al een paar en die worden iedere dag gebruikt. Op de TV voor Netflix, op de projector voor presentaties en demo's en op de game-tv voor streams of achtergrond muziek.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
2de is hier ook onderweg, bij mijn ouders ondertussen ook. Het castmateriaal van de smartfuncties is retetraag en men pa is da beu sinds hij chromecast kent.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ook nog wat nieuw speelgoed...
GoPro 4 Silver
DS415Play (eigenlijk voor m'n ouders)
Sharkoon QuickPort XT Duo usb 3.0
GoPro 4 Silver
DS415Play (eigenlijk voor m'n ouders)
Sharkoon QuickPort XT Duo usb 3.0
- selder
- Moderator
Heh, die Sharkoon heb ik ook, bij mij werkt die wel alleen onder Windows, niet onder OSX.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Doet jou aan/uit knopje iets ?
Vervelend is eveneens dat als je een disk erin steekt of eruit neemt de andere disk ook z'n connectie verliest
Vervelend is eveneens dat als je een disk erin steekt of eruit neemt de andere disk ook z'n connectie verliest
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Dat was bij de vroegere niet het geval. Heb hier nog een USB2 versie liggen (USB2 en E-sata). Aan-uit knoppen werken perfect en schijven verliezen geen connectie als je een andere plaatst. Dan zijn ze er precies op achteruit gegaan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Laatst gekocht toen ik in de VS was voor 35$ bij Bestbuy.dredalious schreef:@seagull die chromecasts zijn echt fantastisch he! heb er ondertussen ook al een paar en die worden iedere dag gebruikt. Op de TV voor Netflix, op de projector voor presentaties en demo's en op de game-tv voor streams of achtergrond muziek.
Is inderdaad zeer handig. Er is pas een nieuwe update uitgekomen zodat zo goed als alle 4.4.2 apparaten nu het scherm kunnen casten.
Nu werkt dat op mijn Samsung Galaxy Tab 3 8.0 ook.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 18 keer
Maandag 08/12 had de garage gebeld dat de wagen was toegekomen.Sparky schreef:Van de week een Focus clipper besteld (model 2015).
Wit, 1.6tdci 115pk, Titanium pack met wat extra opties.
Levering is eerste helft van februari 2015.
Maandag 15/12 gaan afhalen. Vroeger dan verwacht.
Hier een kleine foto: (Zijn wintenwielen, daarmee de wieldeksels)
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
vandaag mijn u8 plus ontvangen, om maar eens de intrede tot wearables en smartwatches te maken
niet te duur (40tal euro) en dus perfect om een keer te kijken of het wel wat voor mij is
google foto:
niet te duur (40tal euro) en dus perfect om een keer te kijken of het wel wat voor mij is
google foto:
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Allez... 3 maanden na de eerste, heb ik gisteren een tweede oneplus one mogen bestellen.
Blijkbaar zijn zowel mijn knie, als de oneplus one niet bestand tegen plots contact met kasseistenen.
On the bright side, de oneplus heeft de klap dusdanig goed opgevangen datk geen schrammetje aan men handen heb.
Hopelijk meer geluk met het tweede toestel
Blijkbaar zijn zowel mijn knie, als de oneplus one niet bestand tegen plots contact met kasseistenen.
On the bright side, de oneplus heeft de klap dusdanig goed opgevangen datk geen schrammetje aan men handen heb.
Hopelijk meer geluk met het tweede toestel
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Erelid
Hahahaha, easy, ge wandelt met een paraplu en uw gsm (en uw tas over uw schouder) over straat, ge struikelt over een losliggende kassei, en komt daarna onzacht in aanraking met de broertjes van die losliggende kassei
Voor men handen ving de oneplus de klap op, scherm "een beetje" gebarsten (as in, volledig aan scherven), en frame geplooid. Vreemd genoeg start hij zelfs met die schade nog altijd op - wat ik niet zou verwachten van iets dat zo een klap heeft gekregen.
Mijn knie had helaas geen gsm vast Dus die mag het stellen met een verband als "nieuw speelgoed"
(offtopic wel... maar soit. )
Voor men handen ving de oneplus de klap op, scherm "een beetje" gebarsten (as in, volledig aan scherven), en frame geplooid. Vreemd genoeg start hij zelfs met die schade nog altijd op - wat ik niet zou verwachten van iets dat zo een klap heeft gekregen.
Mijn knie had helaas geen gsm vast Dus die mag het stellen met een verband als "nieuw speelgoed"
(offtopic wel... maar soit. )
-
- Erelid
Of gaan werken in een stad met deftig trottoir ipv derdewereldstad Brussel
Soit, Weer extra omzet voor Oneplus... Hopelijk alleen niet teveel vertraging door de kerstdrukte.
Soit, Weer extra omzet voor Oneplus... Hopelijk alleen niet teveel vertraging door de kerstdrukte.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
En je kan het scherm nog steeds vervangen, dat heb ik met die van mij helaas ook al moeten doen.
-
- Erelid
Yup, had ik nog al gehoord, en ga me keer bevragen, want verzekering van werk komt niet tussen voor stoffelijke schade helaas.
Langs de andere kant, kans is klein, en tzal wellicht veel moeite kosten.
@Peter ja dat weet ik, maar helaas is het frame ook verbogen,dus dan beginnen de kosten al op te lopen... Gisteren even gekeken en kwam over de €200 uit voor scherm en midframe... En kben dan niet eens zeker of er geen andere schade is tot ik die twee zaken vervangen heb. Batterijen worden ook niet vrolijk van zo een smak, en camera's ook niet.
Misschien op termijn wel nog proberen, mr nu eerst vervangen door gewoon nieuw toestel.
Langs de andere kant, kans is klein, en tzal wellicht veel moeite kosten.
@Peter ja dat weet ik, maar helaas is het frame ook verbogen,dus dan beginnen de kosten al op te lopen... Gisteren even gekeken en kwam over de €200 uit voor scherm en midframe... En kben dan niet eens zeker of er geen andere schade is tot ik die twee zaken vervangen heb. Batterijen worden ook niet vrolijk van zo een smak, en camera's ook niet.
Misschien op termijn wel nog proberen, mr nu eerst vervangen door gewoon nieuw toestel.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Vandaag een Bose Soundlink Colour in huis gehaald. Klinkt super goed in vergelijking met mijn bleutooth speakertje vanuit den aldi eerder dit jaar. Prijs is wel wel een veelvoud van maar geluid is dat absoluut ook
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
iFI retro buizenversterker met ingebouwde DSD dac ... WOW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Totaal offtopic, maar dat moet ik bijtreden. Ik heb toen ik BXL werkte 2x een scheurtje opgelopen in mijn gewrichtsbanden dankzij de mooie trottoirs en rechtliggende borduren. Nu zijn die enkels sowieso een beetje mijn zwakke plek en ben ik misschien ook wat lomp, maar sinds ik in Hasselt werk ben ik toch blessurevrijFlashBlue schreef:Of gaan werken in een stad met deftig trottoir ipv derdewereldstad Brussel
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Steampure Distiller enkele maanden geleden aangeschaft:
Het heeft ongeveer 0,8 kWh nodig om 1l gedestilleerd water te produceren uit kraantjeswater.
Dat is niet weinig maar het water dat je krijgt is niet te vergelijken met kraantjeswater of eender welk flessenwater.
Het heeft ongeveer 0,8 kWh nodig om 1l gedestilleerd water te produceren uit kraantjeswater.
Dat is niet weinig maar het water dat je krijgt is niet te vergelijken met kraantjeswater of eender welk flessenwater.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Zo, mijn BMW is wat gegroeid dit weekend: Vrijdag een 116D teruggegeven aan de leasingmaatschappij en vandaag aan het rijden in m'n prive aangekochte X1 sDrive 20iA (niet nieuw maar wel 1,5 jaar oud).
De groeikuur heeft spijtig genoeg wel de GPS en de xenon lampen ingeslikt, gelukkig is er in de plaats de fantastische ZF automaat gekomen en zijn de sportstoelen nog altijd even comfortabel. (en nog een lijst kleinere opties: richtingaanwijzers, ....)
Byebye leasewagen *zwaai met handje* Ik ben zeer blij dat ik m'n leasewagen mocht teruggeven: nu ben ik volgens de niet-leasewagenrijders geen parasiet en belastingontduiker meer. En ondertussen hoeft er niemand van mij nog te verwachten dat ik naar de andere kant van het land rij. (in referentie naar het leasewagen topic)
De groeikuur heeft spijtig genoeg wel de GPS en de xenon lampen ingeslikt, gelukkig is er in de plaats de fantastische ZF automaat gekomen en zijn de sportstoelen nog altijd even comfortabel. (en nog een lijst kleinere opties: richtingaanwijzers, ....)
Byebye leasewagen *zwaai met handje* Ik ben zeer blij dat ik m'n leasewagen mocht teruggeven: nu ben ik volgens de niet-leasewagenrijders geen parasiet en belastingontduiker meer. En ondertussen hoeft er niemand van mij nog te verwachten dat ik naar de andere kant van het land rij. (in referentie naar het leasewagen topic)
-
- Pro Member
XN2601 Was de seneso beu gedronken.
Apparaat goedkoop gekocht (met 5%korting in collishop) dat betaald met de visa van beobank (3%online korting) en wacht nu op de cashback van nespresso zelf (60)
Zo komt dat apparaat onder de 80€ uit. Het gilette-effect kunnen we vermijden door de cups van andere leveranciers eens te proberen.
Apparaat goedkoop gekocht (met 5%korting in collishop) dat betaald met de visa van beobank (3%online korting) en wacht nu op de cashback van nespresso zelf (60)
Zo komt dat apparaat onder de 80€ uit. Het gilette-effect kunnen we vermijden door de cups van andere leveranciers eens te proberen.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Heb deze ook gekocht via Bol en Vandenborre. Wat was de prijs in de collishop? Mediamarkt was 199. Vandenborre 149Flup schreef:XN2601 Was de seneso beu gedronken.
-
- Pro Member
145. Maar met de actie -5% en + verzendkosten kwam dit op 140€ (hier moet de cashback visa €4.2 en cashback nespresso €60€ nog af) apparaat zal me dus iets van een 76 euro kosten.
Vandaag een hoop (4soorten) graindor cups gaan halen (50% vanaf 2) ofwel 9,9 c/cup . 2 soorten al getest..de originele zijn wel iets beter. Maar dit is toch al veel beter dan senseo (in hoeverre je dat kan vergelijken).
Nu ook is die van de lidl proberen
Vandaag een hoop (4soorten) graindor cups gaan halen (50% vanaf 2) ofwel 9,9 c/cup . 2 soorten al getest..de originele zijn wel iets beter. Maar dit is toch al veel beter dan senseo (in hoeverre je dat kan vergelijken).
Nu ook is die van de lidl proberen
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen