Hallo allemaal,
Ik kreeg vrijdag geadresseerde reclame voor Whoppa; nu had ik mij graag uitgeschreven van alle reclame van telenet en al mijn gegevens laten schrappen.
Ik heb geprobeerd om hen te contacteren via mail; maar waar ik ook probeer; altijd vraagt ie een abonnementsnummer! Dus kan ik die niet versturen.
En ik wil niet bellen want dan moet ik betalen voor iets af te zeggen dat ik niet eens gevraagd heb!
Ik zou trouwens niet weten waarom ik dit plots krijg op mijn naam/adres want ik ben nog nooit klant geweest en zou niet weten waar ik mij dan ingeschreven heb!
Groetjes
Uitschrijven telenet reclame
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Om van spam (via mail) af te geraken van Telenet heeft het mij ook veel moeite gekost. Uitschrijven via de links werkte niet en uiteindelijk is na twee interventies van "Charlotte" wel gelukt (de eerste keer was mijn e-mailadres zogezegd verwijderd maar niet echt... )Nick schreef:Ik zou trouwens niet weten waarom ik dit plots krijg op mijn naam/adres want ik ben nog nooit klant geweest en zou niet weten waar ik mij dan ingeschreven heb!
Een paar weken terug kreeg ik trouwens weer mail van TN omdat er werken zouden zijn in de buurt, zo veel voor "ik wil niets, nada ... meer ontvangen van jullie"

Via snail mail zou ik mij er nies van aantrekken, da"s op hun kosten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
Heb deze reclame ook gekregen. Nooit iets op mijn naam gehad..sterker nog het vroegere abbo op mijn adres stond op mijn vriendin haar naam
Een ipad op afbetaling in combinatie met een abbo van meer dan €70 .... Ze hadden die postzegel beter bijgehouden en daamee iets voor hun klanten gedaan
Achjah een finanicieel/sociaal zwak iemand die dolgraag een Ipad wil en het eigenlijk niet kan betalen krijgt dankzij die afbetaling ook nog is een veel te duur abbo....

Een ipad op afbetaling in combinatie met een abbo van meer dan €70 .... Ze hadden die postzegel beter bijgehouden en daamee iets voor hun klanten gedaan

Achjah een finanicieel/sociaal zwak iemand die dolgraag een Ipad wil en het eigenlijk niet kan betalen krijgt dankzij die afbetaling ook nog is een veel te duur abbo....
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV