Geen probleem met prijsverhoging Telenet als...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Flippi
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

...ze er dan ook eens werk zouden van hebben gemaakt om mijn eigen opnames binnen mijn eigen netwerk op mijn eigen toestellen (tablets, laptops, smartphones) te kunnen bekijken.

Ik weet wel dat dit mogelijk is voor sommige zenders, maar ik ga me echt geen Stievie-abonnement aanschaffen voor het bekijken van die tientallen opnames van populaire Vlaamse zenders die al op mijn Digicorder staan en waarvoor ik al betaald heb via mijn kabelabonnement. :evil: :evil: :evil:
Flup
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Hebde dan hiervoor 70€ voor?
Dat deed ik met analoge tv veel langer. Via patato in mediacenter kon ik overal mijn opnames bekijken ook BUITENSHUIS (via 3G/wifi)..waarbij ik ook zelf kwaliteit en codec kon kiezen..met de enige beperking de upload van de internetverbinding.
Maar opnames zette ik ook vaak op de tablet of laptop.. om dan elders te bekijken.. dan krijg je vaak vragen van hoe doe je dat???
Achjah voorbij die tijd... telenet ligt buiten wegens veel te duur en scarlet genomen
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
h0us3cat
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Flippi schreef:...ze er dan ook eens werk zouden van hebben gemaakt om mijn eigen opnames binnen mijn eigen netwerk op mijn eigen toestellen (tablets, laptops, smartphones) te kunnen bekijken.

Ik weet wel dat dit mogelijk is voor sommige zenders, maar ik ga me echt geen Stievie-abonnement aanschaffen voor het bekijken van die tientallen opnames van populaire Vlaamse zenders die al op mijn Digicorder staan en waarvoor ik al betaald heb via mijn kabelabonnement. :evil: :evil: :evil:
Kan perfect met een capture card.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Gewoon TV Vlaanderen met een Linux sat-box (hier een Vu+ duo, doet perfect wat dat moet doen... Toch mis ik Bhaalu TV heel erg....
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

Gewoon basic internet + couchpotato + sickbeard + newsgroup abbo.

Cut that cord.

Ik mis mijn kabeltv echt niet, integendeel, telkens ik nog nekeer TV zie weet ik exact waarom ik er niet meer naar kijk
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

boran_blok schreef:Gewoon basic internet + couchpotato + sickbeard + newsgroup abbo.

Cut that cord.

Ik mis mijn kabeltv echt niet, integendeel, telkens ik nog nekeer TV zie weet ik exact waarom ik er niet meer naar kijk
Ik denk niet dat 100GB voor veel mensen toereikend is als het 2-2.5GB per 1080p TV aflevering wordt.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

laat ze eens 3 T opleveren ipv 2 TB voor de business 120, staat ook in hun nieuwsbrief
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

AndRo555 schreef: Ik denk niet dat 100GB voor veel mensen toereikend is als het 2-2.5GB per 1080p TV aflevering wordt.
Ik heb ook niet gezegd dat de mensen bij Telenet moesten blijven ;)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

moet toch lukken met de slingbox? http://www.slingbox.com/
de koe zegt boe
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

iedereen zit over die prijzen te kakkken maar die vallen best mee
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

bambipower schreef:moet toch lukken met de slingbox? http://www.slingbox.com/
Werkt wel maar ik vind het zeker geen nette oplossing.
-Je zit weer met een extra (duur) toestel terwijl je niet van de digibox/corder miserie af bent.
-De slingbox is ook een gesloten platform en bied naar mijn mening te weinig ruimte voor eigen aanpassingen.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Jan G
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

proximusboyke schreef:iedereen zit over die prijzen te kakkken maar die vallen best mee
Ik spaar nu 400 euro uit door over te stappen naar Scarlet. Alles is relatief, maar 76 euro vond ik teveel om op smallband gegooid te worden. Al was dat wel fel verbeterd sinds een paar maand.
Flippi
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

h0us3cat schreef:Kan perfect met een capture card.
KRL100 schreef:Gewoon TV Vlaanderen met een Linux sat-box (hier een Vu+ duo, doet perfect wat dat moet doen... Toch mis ik Bhaalu TV heel erg....
boran_blok schreef:Gewoon basic internet + couchpotato + sickbeard + newsgroup abbo.
bambipower schreef:moet toch lukken met de slingbox? http://www.slingbox.com/
Ik zeg niet dat er geen alternatieven zijn, maar eenvoudig toegankelijk voor de gemiddelde gebruiker kun je ze toch niet noemen.
Als ik dan toch de woordjes 'gewoon' en 'perfect' zou mogen gebruiken zou ik zeggen:

'Gewoon' de digicorder-opnames van ALLE Vlaamse zenders toegankelijk maken voor andere toestellen binnen hetzelfde netwerk, net zoals ze nu al 'perfect' doen voor VIER en VIJF.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”