geen sync meer. adsl2fit weet zelf van niets.

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 20 keer

ik post jullie dit even met als vraag wat ik kan ondernemen als klant tegen adsl2fit.

een week geleden krijgt m'n modem geen sync. meer... omdat dit bleef aanhouden belde ik naar adsl2fit ik ben gedomicilieerd dus het ligt zeker niet aan onbetalende facturen. ze bevestigen mij dat ze dit gaan onderzoeken en dat belgacom waarschijnlijk verantwoordelijk is (??) ze hadden mij beloofd dat alles zeker in orde ging zijn voor vrijdag 12/11/2004. vrijdag was er nog niets gebeurd. ze melden mij dat er wel iemand is gaan controleren maar ze het antwoord van deze persoon nog niet ontvangen hebben. ik vraag mij af hoe lang de provider dit kan laten aanslepen waarbij de klant uiteraard maar blijft betalen... wat kan ik ondernemen als klant en is het niet mogelijk om het contract met adsl2fit te verbreken hierdoor.

graag misschien iemand die feedback zou kunnen geven of ongeveer eenzelfde situatie heeft meegemaakt? dank u!!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik dacht dat het ondertussen toch wel duidelijk was dat je bij een firma als A2F best weg blijft. Enfin, om kort te zijn, je kan niets doen behalve hen rijk maken op hun 0900 nummer en smeken dat ze het aub willen oplossen, en ondertussen braafjes blijven betalen.

Een klacht openen bij de Ombudsman voor Telecom lost op korte termijn toch niets op, en op lange termijn ook niet voor zover ik weet bij A2F (men is daar tamelijk immuun aan klantenservice).
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Als deze toestand 30 dagen blijft aanslepen kan je rechtsgeldig je contract verbreken (zie algemene voorwaarden). Tot die tijd ben je afhankelijk van hun "welwillendheid". Die dure telefoon zou ik niet gebruiken want je hebt niks van bewijs van wat er wordt gezegd. Stuur een aangetekende brief (kostprijs daarvan is gelijk aan vier minuten telefoneren naar hen).
KL vanop dit forum heeft zo drietal weken met het verkeerde synchro signaal gezeten. Compensatie : 0,0 :(


Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
super_freak
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:13

Lid worden bij Test-Aankoop voor 4EUR./maand, en schriftelijk klacht bij hen neerleggen over ADSL2F**k. :-D
Gast

bedankt inter... aangetekende brief wordt opgemaakt
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”