niewe decoder die ik als eerste wil activeren

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
p2d38a
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2014, 16:06

ik heb scarlet trio met decoder v3. in decoder profiel staat HD/SD TV + SD/H cPVR.
ik heb nu een decoder v4 gekocht en hier staat enkel HD TV. deze v4 decoder is ALLEEN aangesloten op modem. het nadeel is dat ik een serie in HD de boodschap krijg om naar deze geplande opname te kijken anders zzal deze opname worden geannulleerd. Ik heb gelezen dat ik de eerste decoder moet deactiveren. Via belgacom lijn ging dit niet. Ik heb telefonisch contact gehad met scarlet en die hoorde het iin keulen donderen. Hoe kan ik de V3 decoder deactiveren zodat de V4 de eerste decoder wordt.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

probeer eens door naar het gratis nummer (0800 99696) te bellen en de instructies van de computerstem te volgen.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

BGC nummer werkte niet voor scarlet toen ik dit wou doen.
Je kan bellen naar de helpdesk en vragen naar iemand die het menu om een decoder te deactiveren weet zitten en geen schrik heeft om dit te doen. De meesten zullen je afschepen met foefjes als : (dit gaat automatisch, bla bla bla.)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Ik kan het alleen maar voor Proximus bevestigen dat het werkt,
maar ik dacht dat er hier al door iemand gepost geweest was dat het voor Scarlet ook werkte,
dan zal ik verkeerd gedacht hebben :oops:
p2d38a
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2014, 16:06

Mag een slotje op dankzij member op forum. Alvast bedankt voor de hulp.
DrTho
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 apr 2008, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

ik heb hetzelfde probleem, ook een upgrade van V3b naar V4 decoder. iemand die me kan helpen?
alvast bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”