vandaag ontvangen via mail
Goedendag,
U bent per heden uitgeschreven.
Met vriendelijke groet / Cordialement,
Mobhelp Belgium
[email protected]
Ticket (Client) Posted On: Wed 27 Aug 2014 - 14:28
--------------------------------------------------------------------------------
Kan je onmiddelijk mijn abonnement dat ik nooit heb aangevraagd stopzetten . heb klacht ingediend bij ecop.be en heb belgacom gezegd dat ik nooit zal betalen voor jullie diensten waar ik niet om gevraagd heb.
d...... w.......
Belgium
B. D. (Staff) Posted On: Wed 27 Aug 2014 - 16:40
--------------------------------------------------------------------------------
Goedendag,
Om u uit te kunnen schrijven of de inschrijving na te kijken hebben wij uw mobiele nummer nodig. Kunt u dit aan ons doorgeven, wij zullen uw verzoek daarna verder in behandeling nemen.
Mobhelp Belgium
[email protected]
a....... d........(Client) Posted On: Wed 27 Aug 2014 - 19:27
0486xxx
From: Mobhelp Belgium
Sent: Wednesday, August 27, 2014 4:40 PM
To: a.......d......
Subject: [#YSW-994-37308]: ero247
Goedendag,
Om u uit te kunnen schrijven of de inschrijving na te kijken hebben wij uw mobiele nummer nodig. Kunt u dit aan ons doorgeven, wij zullen uw verzoek daarna verder in behandeling nemen.
Mobhelp Belgium
[email protected]
Ticket (Client) Posted On: Wed 27 Aug 2014 - 14:28
Kan je onmiddelijk mijn abonnement dat ik nooit heb aangevraagd stopzetten . heb klacht ingediend bij ecop.be en heb belgacom gezegd dat ik nooit zal betalen voor jullie diensten waar ik niet om gevraagd heb.
d.....a......
Belgium