Scalet trio modem+decoder

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer
Provider

Iemand een idee welke modem en decoder je momenteel krijgt bij Scarlet Trio? Mijn ouders hebben nu ComfortNet met V3B decoder, maar dat ding is frustrerend langzaam en Scarlet Trio zou een mooie besparing zijn. Dat heeft echter geen zin als ze opnieuw een V3B decoder leveren. Ik ga er vanuit dat de modem een bbox2/f@st3464 wordt, gezien ze bij Scarlet nog steeds gebruik maken van het Belgacom IMS platform?
kode
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer
Provider

Ze leveren nog steeds een bbox2. De decoder is denk ik wel al een v4, maar een v3 kan je alsnog krijgen als je pech hebt.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer
Provider

Wij hadden begin september nog een v3b gekregen, gelukkig had ik al een v4 dusja :wink:
Heb je een technieker die specifiek installaties voor Scarlet doet, heb je gegarandeerd pech en krijg je een v3b.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer
Provider

Normaal zijn het terug v4's nu, oude stock niet in acht genomen.
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer
Provider

Ik heb sinds 22 oktober 2014 Scarlet Trio, en een BBOX2 met V3b decoder gekregen.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”