play en playmore komt in de plaats.
De vraag die ik me stel is , indie je vrt netgemist hebt, heb je die nog nodig ?
http://telenet.be/nl/playmore
rex en rio verdwijnen
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
pay more
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Las hier ook "pay" en "pay more"
Ivm die "Play", hoe is die te vergelijken met netflix kwa aanbod films en series?
Moest het aanbod ongeveer gelijk zijn heeft telenet wel een troef met die 7 dagen terug kijken.
Ivm die "Play", hoe is die te vergelijken met netflix kwa aanbod films en series?
Moest het aanbod ongeveer gelijk zijn heeft telenet wel een troef met die 7 dagen terug kijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Inderdaad, vooral voor degenen die REX hebben worden al onmiddellijk geconfronteerd met een prijsverhoging van € 10/maand dus van € 14,95/maand naar € 24,95/maand.bambipower schreef:pay more
Ik persoonlijk heb ik er geen last van aangezien ik al RIO heb en dus voor mij de prijs dezelfde blijft, belangrijk is dat de PRIME zenders blijven bestaan al mag wel een hervorming gebeuren daarin.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Vreemde redenering. Zoals ik het lees is Play toch gewoon het equivalent van Rex ? Dus prijs blijft gewoon gelijk, aangezien Rex nu al tijdelijk (als reactie op Netflix) verlaagd was van 15 naar 10 euro.
- proximusboyke
- Elite Poster
nee apestaart rex gaar van 14.95 naar 10€
rio blijft gelijk
mensen zoals ik die een abo hebben op vrt net gemist hoeven de 5.95€ niet meer te betalen.
en ik denk dat tv programmas op vtm en 4 opvragen ook gratis is maar wacht nog op antwoord.
rio blijft gelijk
mensen zoals ik die een abo hebben op vrt net gemist hoeven de 5.95€ niet meer te betalen.
en ik denk dat tv programmas op vtm en 4 opvragen ook gratis is maar wacht nog op antwoord.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Wat een naam... "Terugkijk TV"
Blijkbaar wel niet afzonderlijk beschikbaar.
Blijkbaar wel niet afzonderlijk beschikbaar.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
- proximusboyke
- Elite Poster
Het bedrijf uit Mechelen heeft een overeenkomst kunnen afsluiten met alle grote Vlaamse zenders om tv-programma's te herbekijken
dus blijkbaar wel
wat ik nie begrijp is dat iedereen da vergelijk met netflix.
Maarik rioklant en wil een film huren uit prime gratis (maar da was vroeger ook zo) maar uit hun catalogus staat daat altijd 4.95 of 5.95€ bij.
Dus zie ik nie echt de gelijkenis met netflix
dus blijkbaar wel
wat ik nie begrijp is dat iedereen da vergelijk met netflix.
Maarik rioklant en wil een film huren uit prime gratis (maar da was vroeger ook zo) maar uit hun catalogus staat daat altijd 4.95 of 5.95€ bij.
Dus zie ik nie echt de gelijkenis met netflix
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Maar blijkbaar niet voor ieder programma... als je naar de screenshots onderaan kijkt in hun persbericht zal je merken dat bv. "Covert Affairs" en "The Blacklist" geen TerugKijk TV icoontje bevatten. He blijft dus een halfbakken oplossing die soms zal werken en soms weer niet.proximusboyke schreef:Het bedrijf uit Mechelen heeft een overeenkomst kunnen afsluiten met alle grote Vlaamse zenders om tv-programma's te herbekijken
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Terugkijk TV-reclame bedoel je wellicht.r2504 schreef:Wat een naam... "Terugkijk TV"
bron: http://klantenservice.telenet.be/conten ... rugkijk-tvGoed om te weten
We hebben geen overeenkomst met Medialaan om terugkijkprogramma’s van hun zenders verder te spoelen. Dat geldt ook voor hun reclameblokken. Het gaat om:
VTM
2BE
Kzoom
Vitaya
JIM
Alle info op: http://klantenservice.telenet.be/suppor ... -play-more
-
- Elite Poster
Sorry, niet goed gekeken op de website van Telenet dus REX blijft bestaan maar wordt dan Play en kost voortaan slechts € 10/maand in plaats van € 14,95/maand dus een prijsverlaging van € 4,95/maand, des te beter.proximusboyke schreef:nee apestaart rex gaar van 14.95 naar 10€
rio blijft gelijk
Maar voor RIO klanten zoals ik krijgen geen prijsverlaging voor Play More is de prijs nog altijd € 24,95/maand, ze hadden beter die ook laten zakken naar bv € 20/maand.
-
- Elite Poster
Ik krijg de vermelding " Not Found" en dat de website niet meer bestaat.fieldoxide schreef:Voor de geinteresseerden: hier het volledige persbericht.
http://www.vfb.be/Vfb/Media/Default/arc ... .2014).pdf
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
").pdf" toevoegen aan de linkapestaart schreef:Ik krijg de vermelding " Not Found" en dat de website niet meer bestaat.fieldoxide schreef:Voor de geinteresseerden: hier het volledige persbericht.
http://www.vfb.be/Vfb/Media/Default/arc ... .2014).pdf
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Het is weer een vreemde constructie... Rio klanten gaan er op vooruit voor dezelfde prijs, Rex klanten gaan er op vooruit en betalen minder. :s
Ik wist al veel langer dat die dienst er ging aankomen, en ook dat Telenet eerst dacht veel hogere tarieven aan te rekenen. Maar goed, het is wat het is. Eigenlijk mag je het niet vergelijken met Netflix maar met de Replay van Proximus of... Met een soort digicorder om de Vlaamse producties te herbekijken.
Ik wist al veel langer dat die dienst er ging aankomen, en ook dat Telenet eerst dacht veel hogere tarieven aan te rekenen. Maar goed, het is wat het is. Eigenlijk mag je het niet vergelijken met Netflix maar met de Replay van Proximus of... Met een soort digicorder om de Vlaamse producties te herbekijken.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik vind beide nog duur voor wat het is, gelet op wat je al betaalt... Zeker als 'terugkijken" even zeldzaam gaat zijn als afspelen via Yelo...
Wat ik ook gortig vind is dat zo te zien je de nieuwe digicorder nodig hebt om "terug te kijken", maar dat dat pakket bestellen je geen recht geeft op een gratis swap - 't zijn toch echt wel krentenkakkers bij Telenet!
Wat ik ook gortig vind is dat zo te zien je de nieuwe digicorder nodig hebt om "terug te kijken", maar dat dat pakket bestellen je geen recht geeft op een gratis swap - 't zijn toch echt wel krentenkakkers bij Telenet!
i will live forever.... or die trying!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Op zich vind ik de prijs nog wel meevallen, want het is een beetje een mix van een Bhaalu Light met een Netflix Light en dan nog wat extra zenders. Voor €10 vind ik dat niet mis. Play More is daarentegen toch wel al behoorlijk duur, wellicht omwille van de exclusives (bvb HBO) die ze in dat pakket willen.
Maar het is nu inderdaad alweer duidelijk dat TerugkijkTV niet voor alle zenders is, en voor de zenders waar je het wel hebt, zelfs niet eens voor alle content (zoals iemand ook al in de PR gezien had) en bij sommige zenders zal dan weer het doorspoelen niet werken. Kortom, als eind-gebruiker ervaar je dit als een soep en ga je je vooral gaan ergeren als iets dat normaal werkt dan toch ineens voor een bepaalde zender of film niet blijkt te werken omdat een of andere rechten-bobo het niet wou. Ik erger me nu bvb ook al aan die Yelo beperking, zelfs in die mate dat ik nog zelden opnames daarop bekijk, terwijl het nu nog een grootte-orde erger gaat worden.
Maar het is nu inderdaad alweer duidelijk dat TerugkijkTV niet voor alle zenders is, en voor de zenders waar je het wel hebt, zelfs niet eens voor alle content (zoals iemand ook al in de PR gezien had) en bij sommige zenders zal dan weer het doorspoelen niet werken. Kortom, als eind-gebruiker ervaar je dit als een soep en ga je je vooral gaan ergeren als iets dat normaal werkt dan toch ineens voor een bepaalde zender of film niet blijkt te werken omdat een of andere rechten-bobo het niet wou. Ik erger me nu bvb ook al aan die Yelo beperking, zelfs in die mate dat ik nog zelden opnames daarop bekijk, terwijl het nu nog een grootte-orde erger gaat worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Om het in de woorden van Steve Jobs te zeggen (of liever paraphraseren): "It doesn't 'just work'." ; en dat kan op hen afgerekend worden, ook al is het niet altijd hun fout.Tomby schreef:Maar het is nu inderdaad alweer duidelijk dat TerugkijkTV niet voor alle zenders is, en voor de zenders waar je het wel hebt, zelfs niet eens voor alle content (zoals iemand ook al in de PR gezien had) en bij sommige zenders zal dan weer het doorspoelen niet werken. Kortom, als eind-gebruiker ervaar je dit als een soep en ga je je vooral gaan ergeren als iets dat normaal werkt dan toch ineens voor een bepaalde zender of film niet blijkt te werken omdat een of andere rechten-bobo het niet wou. Ik erger me nu bvb ook al aan die Yelo beperking, zelfs in die mate dat ik nog zelden opnames daarop bekijk, terwijl het nu nog een grootte-orde erger gaat worden.
[ Post made via mobile device ]
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
Er staan wat voorbeelden: http://telenet.be/nl/playTomby schreef:Kun je die content eigenlijk ergens bekijken ? Want ze zeggen enkel hoeveel titels en dat er veel NL-talig tussenzit, maar dat kan dan nog vanalles zijn natuurlijk.
i will live forever.... or die trying!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
om dus die terugkijk tv te kunnen aanbieden hebben ze akkoorden moeten sluiten waardoor de prijs voor iedereen omhoog gaat?
dus ik betaal binnenkort meer voor de groep die terugkijk tv neemt?
dus ik betaal binnenkort meer voor de groep die terugkijk tv neemt?