Zijn hier mensen die klant zijn bij HostBasket?
Zaterdagochtend alles eruit, DOS claimen ze maar ik heb mijn twijfels...
Hostbasket
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
Hetzelfde als sinna... helaas wel. Gelukkig niet persoonlijk en slechts 1 server als test (gebruiken we nu als build slave).
hebben jullie klachten over IO speed btw? Ik vind de sever van ons belachelijk traag als het op disk aankomt, alsof ze er een eco-laptop-hd ingestoken hebben die op z'n eind loopt.
hebben jullie klachten over IO speed btw? Ik vind de sever van ons belachelijk traag als het op disk aankomt, alsof ze er een eco-laptop-hd ingestoken hebben die op z'n eind loopt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 84 keer
Wij hebben er nog een aantal lopende contracten en hebben contact opgenomen met support vandaag.
We doen zelf monitoring en alle hostbasket systemen kampten gelijktijdig met downtime.
Het is echter niet de eerste keer deze maand, vorige keer zou er een stroomprobleem geweest zijn en nu was het een dos aanval zeggen ze.
Speed valt op zich mee maar alles is dedicated.
We doen zelf monitoring en alle hostbasket systemen kampten gelijktijdig met downtime.
Het is echter niet de eerste keer deze maand, vorige keer zou er een stroomprobleem geweest zijn en nu was het een dos aanval zeggen ze.
Speed valt op zich mee maar alles is dedicated.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Hostbasket doet nochtans alles op Dell hardware. Er was 10 dagen geleden inderdaad een power outage. Als ik het me goed herinner had hun UPS het even lastig. De vorige stroomproblemen waren 4 jaar geleden (onze firewall had een uptime van 4 jaar ). Over de DDOS kan ik niets zeggen, maar wij hebben er iig geen last van gehad. We kunnen echt niet klagen. Buiten die power outage 10 dagen geleden kan ik me de laatste niet meer herinneren. Dat zegt genoeg.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Tijd om eens een monitoringsysteem op te zetten denk ik dan
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti