Telenet wordt duurder vanaf 01/2015

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

U bent klant voor kabeltelevisie, internet, vaste telefonie en digitale televisie. De prijsaanpassing houdt voor u een totale verhoging in van uw maandelijkse aanrekening met € 5,09

dit kan al tellen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Over welke concrete formule gaat het dan ?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Je hebt een FLUO plus & digitale TV


Je extra diensten

Rio
VRT Net gemist

de vraag is ist 5.09€ of 5.09€ + btw
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Fluo is een business abonnement... prijzen zijn dan vermoedelijk zonder BTW.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Dat sociaal tarief heeft eigenlijk ook niet veel nut meer bij Telenet,als ik het zo bekijk,als je de 8.5€ v/e Whop abbo afrekent,plus 3€ p/m voor de gesprekskosten,en je maakt de vgl met Scarlet.........(die geen soc.tarief geeft op zijn trio abbo).Ik moet er wel bij zeggen dat er heel wat sociale werkers zijn,die alleen maar Telenet kennen.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Klachten :

http://www.telenet.be/formhandler/form. ... &locale=nl

Zeker doen.
Of het helpt is iets anders, maar niets doen helpt zeker niet.
Misschien als ze een overvloed aan klachten van alle klanten krijgen, dat ze eens gaan nadenken.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Proximus opent de jacht op ontevreden Telenet klanten. Gaat er dan toch wat in beweging komen?

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141207_01417052

Bron: www.nieuwsblad.be
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Als de helft van die groep overstapt naar Proximus, betekent dat een verlies van gemiddeld 15 miljoen euro op jaarbasis, en dan is dat nog optimistisch bekeken.

Misschien toch eens tijd dat Telenet bezint over hun zonden... en het koppig ( arrogant ?) karakter opzij schuift.
Het minste dat ze nu zouden MOETEN doen, is iets in de plaats geven.
Niet over een jaar of twee (innovatie), geen dooie mus, geen film, maar veel meer, nu !
Ben eens benieuwd.

Goeie zet van Proximus, ook die verhoging van upload.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=43321
Het is niet veel, maar ik denk dat elk druppeltje een ontevreden klant over de streep kan trekken.

(maar mijn gevoel zegt me dat er niets gaat gebeuren)
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Misschien zal er nu nog niet veel veranderen op de telecom markt. De consument gaat de komende maanden en jaren veel meer zijn huishoudbudget beginnen bekijken. Naar aanleiding van de vele besparingen en belastingverhogingen die op ons afkomen. Deze actie zal dan ook meer een bewustwordingsproces in gang zetten bij de mensen. Een eerste druppeltje die naar de rivier vloeit wordt enkele kilometers verder al een beek en nog wat verder een rivier om dan uit te monden in de zee ....

Hoe dan ook Telenet blijft onder vuur liggen na hun aankondiging om de prijs op te drijven. Hun antwoordt blijft telkens dezelfde, die nogal een arrogante bijklank heeft. Ze gaan niet in dialoog en hebben geen "deftig verhaal" om de verhogingen te verantwoorden. Ze zullen daar in Mechelen ondertussen wel dringend eens een "spoed" of "crisis" vergadering mogen beleggen. Dit wordt hoe dan ook vroeg of laat afgestraft.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

ik kan helaas niet veranderen, anders wat het al lang gebeurd. Nochtans is hun toegepaste techniek superieur aan ADSL/VDSL, en zeker naar de toekomst toe.
Ze kunnen niet blijven zeggen dat ze de beste en snelste zijn, dat ze gaan innoveren, enz...
Het enige wat de klant ziet is zijn centen. Of zijn internet nu 100 of 200 of 1000 Mbps heeft, dat is geen item dat direct in het oog springt, maar zit helaas wel tussen de oren.
Ze zullen iets moeten doen dat (over lange tijd) 'zichtbaar' en 'voelbaar' is, liefst nu.
En niet zoiets als : "Proximus verhoogt zijn upload met 1 Mbps, wij doen dat met 2".
Want dat maakt hun nog belachelijker.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

volgen mij zou telenet helemaal anders reageren mocht duco daar nog de plak zwaaien.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

De reactie van Proximus zal toch wel tot nadenken stemmen bij Telenet(tot nu toe hebben beiden elkaar nog niets in de weg gelegd).Het valt nu nog te bekijken wat voor een aanbod Proximus zal doen aan de Telenet klanten,die er intresse voor hebben.
Telenet heeft zeker een % klanten,die de prijs (nu al) veel te hoog vinden t.o.v. hun maandelijkse inkomsten,en uitgaven,een soort 'bewustwordingsproces'(van Muziekbos) zoals hierboven,zo mooi net gezegd.
Ik heb het wel te doen met de potentiele klanten,die geen andere keuze hebben dan de kabel te nemen.(waar geen VDSL beschikbaar is,of de snelheid minder dan 27 mbps is).
Telenet zit ondertussen wel op een grote berg casch geld,wat ze hebben ook de aandeelhouders geen dividend gegeven,dit jaar.
Laatst gewijzigd door fluppie op 08 dec 2014, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Ze kunnen moeilijk een goedkoper tarief geven dan wat ze nu vragen.
Anders gaan ze hetzelfde tegenkomen met hun bestaande klanten.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Gewoon afwachten,er zijn genoeg mogelijkheden mbt. Netflix,11+ voetbal,extra tv packs,en die gratis TV.Zonder aan de prijs te moeten komen.Nog anderen (die echt gaan voor de laagste prijs)gaan mss Scarlet nemen,plus een v/d mogelijkheden hierboven.
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Auteursrechten stijgen ook met 30 cent. Wat heeft dat in godsnaam te maken met hun investeringen? Of moeten we auteursrechten betalen naargelang hun infrastructuur en investeringen? :bang:

En abonnement kabel-tv stijgt ook, terwijl dat ook niks te maken heeft met internet.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Maar wel met de verhoogde prijs van televisierechten die Telenet heeft moeten betalen :wink:
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Telenet speelt het hard, maar natuurlijk ze maken het er ook naar, ik begrijp niet waarom telenet hier niet op inspeelt, kleinere pack's, ik denk dat heel wat klanten maar de helft van de kanalen willen, internet mag gerust wat minder etc etc.

Maar telenet heb ik het idee is bezig in een spiraal van sneller, groter en duurder, vooral die eerste 2 en die laatste volgt dan terwijl 90 % van dek klatnen dat niet nodig heeft.

Maar soit iedereen zijn marketing en bedrijfsmodel zeker.
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Omdat de aandeelhouders dat niet zouden pikken. Het succes van Telenet wordt gemeten aan het aantal triple play klanten.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Tomsworld schreef:Telenet speelt het hard, maar natuurlijk ze maken het er ook naar, ik begrijp niet waarom telenet hier niet op inspeelt, kleinere pack's, ik denk dat heel wat klanten maar de helft van de kanalen willen, internet mag gerust wat minder etc etc.

Maar telenet heb ik het idee is bezig in een spiraal van sneller, groter en duurder, vooral die eerste 2 en die laatste volgt dan terwijl 90 % van dek klatnen dat niet nodig heeft.

Maar soit iedereen zijn marketing en bedrijfsmodel zeker.
Omdat je anders natuurlijk niet het duurste pakt (met het meeste winst). Daarom dat Whop ook maar een 10 euro goedkoper is dan een Whoppa. Minder voordelen en daarom gaan mensen voor het duurste, ook al hebben ze het helemaal niet nodig. De reclame speelt hier ook zo op in.
dredalious
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 nov 2013, 16:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Didymus schreef:Omdat de aandeelhouders dat niet zouden pikken. Het succes van Telenet wordt gemeten aan het aantal triple pay klanten.
There, I fixed that for you (abbo, kabel en prijsverhogingen, mocht je je het afvragen)

Laat telenet maar verhogen. Als de concurrrenten op de kabel komen met een goede prijszetting zal dit des te harder voelbaar zijn hoor hun. (oh god, laat ons hopen dat het BIPT een treffelijk maximum bedrag oplegt aan telenet voor het gebruik van de kabel)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tomsworld schreef:Maar telenet heb ik het idee is bezig in een spiraal van sneller, groter en duurder, vooral die eerste 2 en die laatste volgt dan terwijl 90 % van dek klatnen dat niet nodig heeft.
Het is puur marketing... men heeft het niet nodig maar wil het toch.

Hetzelfde vind je trouwens in andere sectoren hoor... kijk bv. eens naar een Volkswagen Golf over de laatste twintig jaar... die wagen is ook alléén maar groter en duurder geworden en mensen willen nog altijd een Golf... ook al is ondertussen een Lupo bijna wat een Golf vroeger was.
proximusboyke schreef:volgen mij zou telenet helemaal anders reageren mocht duco daar nog de plak zwaaien.
In Duco z'n tijd kon je nog praten met TN... vandaag de dag is het inderdaad pure arrogantie.

Het typische F.CK the customer princiepe... zolang die z'n centen blijft afgeven doe je gewoon door.
fluppie schreef:De reactie van Proximus zal toch wel tot nadenken stemmen bij Telenet(tot nu toe hebben beiden elkaar nog niets in de weg gelegd).
Niet alléén dat... maar als 55.000 klanten rechtstreeks reageren... en daarbij vermoedelijk nog eens tegen hun vriendenkring hierover rapporteren dan heb je snel een veelvoud daarvan. Als bedrijf moet je dan al echt veel arrogantie hebben om dit te blijven negeren... da's vele jaren van marketing inspanning gewoon verloren !
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ook zijn er maar twee triple pakketten Whop en whoppa, maar geen triple met Basic internet.... anders zou ik wel willen zakken van abo.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Je kan Basic internet met TV nemen : http://telenet.be/nl/alles-in-een/basic ... igitale-tv à 49,70 €
Telefonie doe je dan met een VoIp oplossing.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Deze middag was op VTM Margot te zien,hij gaf comm. over het feit dat Belgacom/proximus zolang getreuzeld heeft,om op de vraag v/d misnoegde Telenet klanten in te gaan.Proximus was niet zeker over het wettelijk kader,indien ze zouden ingaan op de vraag (en de condities)van zoveel potentiele klanten gelijk.De Croo kwam dan effe in beeld,om te zeggen dat een groepsaankoop bij Telecom voll. legaal was.Zoals bijv. bij gas of mazout.
Margot wou ook benadrukken dat de (Telenet)klanten nu rechtstreeks konden onderhandelen met de Belgacom Group.d.w.z. men kon kiezen tussen Proximus en Scarlet,(ik denk dat de potentiele klanten op deze mannier gaan opgespiltst worden in twee groepen,een die gewoon bij Proximus wil,en een die gaat voor de allerlaagste prijs bij Scarlet.Over de voorwaarden werd met geen woord gerept,men was dat nog aan het bekijken.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

wel raar dat vtm dat nu uitzend
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Bij VRT kon het niet,er is daar ook staking,en het nieuws daar ging bijna uitsluitend over dat onderwerp.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

nee dat is niet de reden hoor :-D
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

voor mij scarlet internet only (met graag de hogere uploadsnelheden die eraan komen) :-D

heb je trouwens nog een 'modem only' nodig, als je enkel digitale tv van hen afneemt? evt. voor de digicorder (het interactieve die ik niet nodig heb)

telenet heeft tv met internet, maar dan Basic Internet (30/3) 41.35 € (heb decoder)...maar met een verdomde 100 GB limiet...
mocht dit nu eens vrij downloaden zijn....(of de whopsnelheden, zonder de telefonie en vrij downloaden )...whoppa snelheden (+/- 50 €/maand) + vrij downloaden (zonder telefonie), maar met opleg van 13 € vb. (+/- 55 €/maand)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

De telefonie zie ik telenet niet snel verwijderen, dat is de melkkoe van de operators opnieuw geworden, enerzijds schermen met gratis bellen, maar alles wat er buiten is is heel duur. En natuurlijk 8 a 10 euro voor de 'lijn' in de ip wereld is dat een mooie marge. Je ziet het ook bij Belgacom in het totaal gezien zit er op een dual play veel minder korting dan een 3 play.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

satsurfer schreef:voor mij scarlet internet only (met graag de hogere uploadsnelheden die eraan komen) :-D
Proximus moet dringend eens wat lef tonen en volop voor FTTH gaan... anders zal het altijd een tweederangs provider blijven !
satsurfer schreef:heb je trouwens nog een 'modem only' nodig, als je enkel digitale tv van hen afneemt? evt. voor de digicorder (het interactieve die ik niet nodig heb)
Je krijgt die (zelfs een HGW) er gewoon gratis bij... of je het interactieve nu gebruikt of niet (ik niet maar heb hem wel voor 14 dagen EPG).
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 mar 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Proximus moet dringend eens wat lef tonen en volop voor FTTH gaan... anders zal het altijd een tweederangs provider blijven !
Is snel naar een prehistorische limiet gaan dan 'eersterangs'?
Zowel telenet (netwef) als proximus investeren nog in een historisch netwerk. Niet onlogisch want die last mile kan je niet op korte termijn vervangen .
De mensen op UB willen dan wel hun oprit en straat openleggen voor een glasvezeltje meer of minder maar of de rest van de straat dat ook zo ziet?
heb je trouwens nog een 'modem only' nodig, als je enkel digitale tv van hen afneemt? evt. voor de digicorder (het interactieve die ik niet nodig heb)
Kan je zeer moeilijk onderuit. Je kan dat best gewoon terug afbreken erna, de techniekers die komen 'moeten' immers dat ding interactief maken.
Bij mij was het trouwens dacht ik een modem 3 jaar geleden..ding hangt er nog steeds doelloos in de meterkast (scarlet trio klant) .
Je krijgt die (zelfs een HGW) er gewoon gratis bij... of je het interactieve nu gebruikt of niet (ik niet maar heb hem wel voor 14 dagen EPG).
Sinterklaas is alweer terug vertrokken hoor ;)
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Flup schreef:Is snel naar een prehistorische limiet gaan dan 'eersterangs'?
Markerting Flup... da's het enige wat belangrijk is... niet enkelen die kicken op TB's downloaden.
Flup schreef:Niet onlogisch want die last mile kan je niet op korte termijn vervangen .
Raar... want in Nederland kan dat blijkbaar wel.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik begin me anders toch wel vragen te stellen bij de marketing van Telenet. Dat uitgerekend een VP Marketing met een uitgestreken gezicht komt zeggen dat de klant vrij is van te komen en te gaan, is toch wel behoorlijk straf. En je kan toch ook moeilijk gaan beweren dat de hele media-aandacht die er nu gekomen is door die Facebook-actie, positieve reclame is voor Telenet. Ik denk dat de kans dat iemand wegloopt van Telenet door dit voorval, vele malen groter is dan de kans dat iemand klant wordt na het zien van de zoveelste belachelijke clip met olifanten of randoms op de Anubis ride van Plopsaland. Om dan nog maar van de productnamen te zwijgen.

Als Telenet echt slim was, hadden ze beter gewoon geantwoord met enkele 'upgrades' die hen toch niets kostten. Bvb het openstellen van de poorten, wat ze nu in alle stilte deden. Maar bvb ook hogere volume-limieten, of nog ruimere gratis periodes met hun Freephone. Doe dat gewoon in ene keer en je kunt Jan met de pet weer wijsmaken dat je meer waar krijgt voor je geld.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tomby schreef:Ik begin me anders toch wel vragen te stellen bij de marketing van Telenet. Dat uitgerekend een VP Marketing met een uitgestreken gezicht komt zeggen dat de klant vrij is van te komen en te gaan, is toch wel behoorlijk straf.
Zoiets is niet straf maar gewoon arrogant.
Tomby schreef:En je kan toch ook moeilijk gaan beweren dat de hele media-aandacht die er nu gekomen is door die Facebook-actie, positieve reclame is voor Telenet. Ik denk dat de kans dat iemand wegloopt van Telenet door dit voorval, vele malen groter is dan de kans dat iemand klant wordt
Niet alléén klanten die weglopen... maar potentiele nieuwe klanten die nu ook wel eens tweemaal gaan nadenken. De schade die men hier aanricht is enorm.
Tomby schreef:Als Telenet echt slim was, hadden ze beter gewoon geantwoord met enkele 'upgrades' die hen toch niets kostten.
Sinds Duco verdwenen is is er nog weinig sprake van taktiek... gewoon pure arrogantie.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Volgens mij gaat er dit jaar bij Telenet nog wel iemand zijne C4 krijgen met dit voorval...

Bij proximus hebben ze voor een keer hier eens slim op ingespeeld. Van hun voorstel ga ik niet al te veel verwachten ook.
Misschien dat ze hun scarlet of proximus aanbod geven met een eenmalige (activerings-)korting voor groepsaankoop klanten.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

of ze geven 10€ extra korting per maand
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik krijg een mail van telenet dat mijn businessabo 5.09€ zal stijgen.
Ik vraag is dit met of zonder btw ?
Vandaag krijg ik antwoord : We werken nog aan een oplossing voor uw dossier met referentienummer F_20141208_1617xxxxx. Wij informeren u zodra wij een oplossing voor u hebben.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Hah, mooi voorbeeld van verbloemende communicatie. Precies of dit een "dossier" is, en dit een "klantgerichte" en "persoonlijke" "oplossing" nodig zou hebben.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

LOL, hun arrogantie kent werkelijk geen grenzen: http://www.tijd.be/ondernemen/telecom/P ... 6-3128.art

Quote: "Als je in een BMW-garage je gading niet vindt, zit je misschien in de verkeerde garage."
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

Feit blijft dat sommige (best veel denk ik!) mensen moeilijk kunnen veranderen, onder meer ikzelf, tenzij ik verhuis of belgacom op korte termijn investeringen doet... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”