Procrate painter classic ... informatie

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
memyself
Starter
Starter

hallo,

ik ben al eent tijdje aan het werk met procreate painter classic.
maar ik had graag beter met dit programma leren werken... zijn er sites waar ik tips, trucks en info vind over dit programma ... of bestaan er eventueel boeken voor

wat ik vooral wil weten (en wat je bij veel bewerkingsprogrammas kan doen) is: hoe knip je voorwerpen uit en plak je ze vervolgens op een andere layer... ik bedoel bv: een kapsel van een foto uitknippen, die vervolgens opslaan niets meer... en dan dit toevoegen op een andere foto .... hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel weet iemand hoe ik tewerk moet gaan

alvast bedankt

en vele groeten

bye bye
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Het is al even geleden dat ik nog met Painter gewerkt heb, ik was daar niet zo handig in, zelfs niet met m'n tablet.

Maar je niet alle acties zijn even handig om in Painter te doen. Voor veel dingen is Photoshop een veel betere keuze.

Ik vind niet zo meteen tutorials, maar je kan eens op http://www.computerarts.co.uk kijken voor algemene ideeën en tips.
Gast

hey

bedankt ik ga even rondsnuffelen
zeg weet je toevallig ook geen nederlandse sites waar bewerkingen met fotos trucks en tips worden uitgelegd of een boek misschien? thx bye
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”