vanaf 13/12 zal aldi de nokia lumia 630 verkopen aan 99.99€.
Dit is 20€ goedkoper dan bij de gangbare winkels.
aldi verkoopt de lumia 630
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
dus met de folder van den aldi naar je lokale vandenborre ... krijg je daar dan aan dezelfde prijs, en ben je tenminste zeker dat je hem hebt.
sorry, maar ik heb een bloedhekel aan aldi: vaak overhaaste kassiersters die geen eens een goeiedag zeggen (niet allemaal!), meestal slechte service als er wat scheelt, en hun promo's zijn uitverkocht voordat je de winkel binnengaat)
sorry, maar ik heb een bloedhekel aan aldi: vaak overhaaste kassiersters die geen eens een goeiedag zeggen (niet allemaal!), meestal slechte service als er wat scheelt, en hun promo's zijn uitverkocht voordat je de winkel binnengaat)
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Aldi heeft er het publiek voor hé, mensen die niet genoeg brein-massa hebben om te in te zien dat goedkoop over het algemeen toch altijd duurkoop is.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Dat ge geen fan zijt van Windows Phone was al langer duidelijk maar overdrijven is ook een vak appart.selder schreef:Aldi heeft er het publiek voor hé, mensen die niet genoeg brein-massa hebben om te in te zien dat goedkoop over het algemeen toch altijd duurkoop is.
Dit is veel beter dan die < €100 Android spullekes dat ze vroeger verkochten. Kan het zich meten met een iPhone, Android of Lumia uit de hogere prijsklasses? Nee, maar dat moet je ook niet verwachten voor die prijs. De perfecte instapsmartphone. De 635 was inderdaad nog iets beter geweest maar ik weet niet of Aldi talk 4G aanbied (en of het voor hen dus nuttig zou geweest zijn). Ik zou wel eerder naar Vandenborre of Fnac gaan dan met de folder, de service is daar toch wat beter.
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Mja hier verwar je Aldi toch met Lidl. Vooral bij dat laatste puntje.Splitter schreef:dus met de folder van den aldi naar je lokale vandenborre ... krijg je daar dan aan dezelfde prijs, en ben je tenminste zeker dat je hem hebt.
sorry, maar ik heb een bloedhekel aan aldi: vaak overhaaste kassiersters die geen eens een goeiedag zeggen (niet allemaal!), meestal slechte service als er wat scheelt, en hun promo's zijn uitverkocht voordat je de winkel binnengaat)
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
nou, lidl is er idd ook goed in, maar onderschat aldi niet...
bv: tv's uitverkocht 5 minuten na opening winkel, en zo zijn er een plethora aan verhalen (en was het nu aldi of lidl dat er ooit een boete voor gehad heeft?)
heb zelf ooit, lang geleden, micro-sd promo bij aldi gehaald, 2x4 (of 8?)gb voor tgoh, 18? euro ofzo - was destijds iig een mooie deal,
letterlijk 5!! aldi's moeten afzoeken en daar had ik per chance het laatste exemplaar (mevrouw 2 sec. achter mij had dus pech).
dit was ook niet tegen sluitingstijd, maar gewoon een woensdagvoormiddag.
zowel aldi als lidl gebruiken dit soort promo's heel vaak gewoon om volk te krijgen in het gedacht "dan pakken ze nog wel iets mee",
want het is meermaals, in meerdere vestigingen, bevestigd dat ze gewoon amper stock krijgen (destijds was het voor de sd kaartjes dacht ik 5 stuks / vestiging)
zal ondertussen mogelijks wel verbeterd zijn (we spreken voor die sd kaartjes al over een paar jaar), maar volgens mij niet veel.
en gezien vandenborre de exacte prijs overneemt van de goedkoopste winkel (mits binnen een straal van 25km van de vestiging) zie ik niet in waarom je dan de aldi zou binnenstappen, met het risico ondermaatse service te hebben (indien nodig), en het riskeren voor niets te zijn gereden.
bv: tv's uitverkocht 5 minuten na opening winkel, en zo zijn er een plethora aan verhalen (en was het nu aldi of lidl dat er ooit een boete voor gehad heeft?)
heb zelf ooit, lang geleden, micro-sd promo bij aldi gehaald, 2x4 (of 8?)gb voor tgoh, 18? euro ofzo - was destijds iig een mooie deal,
letterlijk 5!! aldi's moeten afzoeken en daar had ik per chance het laatste exemplaar (mevrouw 2 sec. achter mij had dus pech).
dit was ook niet tegen sluitingstijd, maar gewoon een woensdagvoormiddag.
zowel aldi als lidl gebruiken dit soort promo's heel vaak gewoon om volk te krijgen in het gedacht "dan pakken ze nog wel iets mee",
want het is meermaals, in meerdere vestigingen, bevestigd dat ze gewoon amper stock krijgen (destijds was het voor de sd kaartjes dacht ik 5 stuks / vestiging)
zal ondertussen mogelijks wel verbeterd zijn (we spreken voor die sd kaartjes al over een paar jaar), maar volgens mij niet veel.
en gezien vandenborre de exacte prijs overneemt van de goedkoopste winkel (mits binnen een straal van 25km van de vestiging) zie ik niet in waarom je dan de aldi zou binnenstappen, met het risico ondermaatse service te hebben (indien nodig), en het riskeren voor niets te zijn gereden.
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Denk wel dat je nét iets minder lang rijdt naar een Aldi dan naar een Vandenborre (in de meeste gevallen).
In mijn Aldi is er géén enkel probleem wat betreft stock. Hier hebben ze zelfs véél te veel, die ze daarna terug in het magazijn zetten, en één exemplaar in een glazen kast zetten zodat je ze nog kan bekijken om daarna alsnog te beslissen of je ze wil kopen.
Zo zijn er nog steeds producten van 6 maand geleden aan een sterk afgeprijsde prijs. Een paar jaar geleden heb ik een sterke computer gekocht voor 50%, en die doet het nog steeds nu.
Mensen hebben nog steeds veel te veel het verkeerd beeld van 'Aldi is brol en goedkoop'. In sommige gevallen klopt dit, maar in de meeste gevallen zijn ze er sterk op vooruitgegaan, en zijn er ook steeds minder "problemen" met de dienst na verkoop.
Welke andere winkels kunnen - buiten Lidl en Aldi - zeggen dat je eender welk product kan kopen, om ze daarna binnen de 30 dagen terug te mogen brengen, zonder reden of wat dan ook? Simpel: geen enkel andere winkel.
Retourneren kan niet simpeler dan bij de Aldi.
Niets van papierwerk, mails sturen, bellen, naar de post. Nope. Gewoon met het product en ticketje naar de kassa binnen de maand, en je krijgt je geld terug.
Het was trouwens Lidl die er een boete voor gekregen heeft. Sindsdien doen zij niet meer mee aan het verkopen van Smartphones / TV's / Tablets enzovoort.
Ze zijn eerder naar het dag dagelijkse assortiment gaan kijken, om die uit te breiden.
In mijn Aldi is er géén enkel probleem wat betreft stock. Hier hebben ze zelfs véél te veel, die ze daarna terug in het magazijn zetten, en één exemplaar in een glazen kast zetten zodat je ze nog kan bekijken om daarna alsnog te beslissen of je ze wil kopen.
Zo zijn er nog steeds producten van 6 maand geleden aan een sterk afgeprijsde prijs. Een paar jaar geleden heb ik een sterke computer gekocht voor 50%, en die doet het nog steeds nu.
Mensen hebben nog steeds veel te veel het verkeerd beeld van 'Aldi is brol en goedkoop'. In sommige gevallen klopt dit, maar in de meeste gevallen zijn ze er sterk op vooruitgegaan, en zijn er ook steeds minder "problemen" met de dienst na verkoop.
Welke andere winkels kunnen - buiten Lidl en Aldi - zeggen dat je eender welk product kan kopen, om ze daarna binnen de 30 dagen terug te mogen brengen, zonder reden of wat dan ook? Simpel: geen enkel andere winkel.
Retourneren kan niet simpeler dan bij de Aldi.
Niets van papierwerk, mails sturen, bellen, naar de post. Nope. Gewoon met het product en ticketje naar de kassa binnen de maand, en je krijgt je geld terug.
Het was trouwens Lidl die er een boete voor gekregen heeft. Sindsdien doen zij niet meer mee aan het verkopen van Smartphones / TV's / Tablets enzovoort.
Ze zijn eerder naar het dag dagelijkse assortiment gaan kijken, om die uit te breiden.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
de pc's van medion zijn altijd "cava" toestellen geweest (geen idee of het nu nog is, maar was vroeger rebranded hp spul eigenlijk),
en als ik 5 aldi's moet afrijden ben ik wel sneller dan de vandenborre
net even gekeken, en idd 1 maand retourneren is eigenlijk wel lang (coolblue en vdb doen 14 dagen) - maar dan vraag ik me af:
wie gaat er een maand wachten om iets dat toch niet voldoet terug te brengen? vind ik persoonlijk op het randje van "we profiteren der efkes van"
wat betreft brol & goedkoop, daar heb ik me nooit aan gestoord - heb altijd geweten dat het meeste van wat ze verkochten best ok spul was,
maar het was voornamelijk de beperkte stock (varieert van regio tot regio), de onvriendelijkheid (vergeleken met andere winkels), en de service.
dat van het retourneren heb ik nooit geweten dat dat 30 dagen was, maar aan de andere kant wacht ik geen 30 dagen om iets te retourneren,
en hoop ik het ook nooit te hoeven retourneren.
los van dat heb ik geen idee hoe deftig de lumia is, maar sar waarde van 1.51 is best hoog tegenwoordig
en als ik 5 aldi's moet afrijden ben ik wel sneller dan de vandenborre
net even gekeken, en idd 1 maand retourneren is eigenlijk wel lang (coolblue en vdb doen 14 dagen) - maar dan vraag ik me af:
wie gaat er een maand wachten om iets dat toch niet voldoet terug te brengen? vind ik persoonlijk op het randje van "we profiteren der efkes van"
wat betreft brol & goedkoop, daar heb ik me nooit aan gestoord - heb altijd geweten dat het meeste van wat ze verkochten best ok spul was,
maar het was voornamelijk de beperkte stock (varieert van regio tot regio), de onvriendelijkheid (vergeleken met andere winkels), en de service.
dat van het retourneren heb ik nooit geweten dat dat 30 dagen was, maar aan de andere kant wacht ik geen 30 dagen om iets te retourneren,
en hoop ik het ook nooit te hoeven retourneren.
los van dat heb ik geen idee hoe deftig de lumia is, maar sar waarde van 1.51 is best hoog tegenwoordig
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Je koopt iets maar je wilt niet dat het kapot gaat, maar technische fouten kunnen altijd.
Stel dat je een product koopt bij VandenBorre, en dat is kapot na 24 dagen, dan begint de garantie.
Terwijl bij Aldi je gewoon je geld terug krijgt / een nieuw product.
30 dagen is een zeer sterk beleid. Dit komt omdat de technologische producten (de meeste) niet door de Quality Test Phase gaan tijdens het produceren, zodat de klant dit moet doen (daarom zijn ze ook wat goedkoper). De klant kan dan beslissen of ze het product willen houden of niet.
Ik denk: hoe langer het routerrecht, hoe beter voor de consument, niet?
We gaan toch niet beginnen zuren omdat we te lang kunnen retourneren zeker?
Stel dat je een product koopt bij VandenBorre, en dat is kapot na 24 dagen, dan begint de garantie.
Terwijl bij Aldi je gewoon je geld terug krijgt / een nieuw product.
30 dagen is een zeer sterk beleid. Dit komt omdat de technologische producten (de meeste) niet door de Quality Test Phase gaan tijdens het produceren, zodat de klant dit moet doen (daarom zijn ze ook wat goedkoper). De klant kan dan beslissen of ze het product willen houden of niet.
Ik denk: hoe langer het routerrecht, hoe beter voor de consument, niet?
We gaan toch niet beginnen zuren omdat we te lang kunnen retourneren zeker?
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
De vorige keer dat er iets op was in de Aldi kon ik gewoon men gegevens achterlaten en nabestellen. Ik weet niet meer wat het precies was, ik denk een fototoestel dat toen ook enorm snel uitverkocht was. Maar ik heb de indruk dat ze dat niet overal doen en bij elke actie. De wachttijd was toen ook 3 weken.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Daarom koop ik graag nokia voor de garantie.
Weet wel nie hoe het zal zijn met microsoft.
Maar koop gsm bij vandenborre krefel mediamarkt vroeger belcompany phonehouse gaat na paar maanden stuk dan doen ze hem naar dynafix, en als je geluk hebt heb je hem na 4 a 5 weken terug hersteld. Bij dynafix kan het ook gebeuren dat ge hem terugkrijgt maar nie hersteld (verkopers zullen wel weten wat ik bedoel )
bij nokia ging je naar een nokiaservicepointcenter en als ze hem niet onmiddellijk konden herstellen was hij klaar binnen de 2 werkdagen.
Of je belde naar nokia en ze kwamen hem ophalen en week later brachten ze hem terug. Aankoopbewijs had je niet nodig.
Weet wel nie hoe het zal zijn met microsoft.
Maar koop gsm bij vandenborre krefel mediamarkt vroeger belcompany phonehouse gaat na paar maanden stuk dan doen ze hem naar dynafix, en als je geluk hebt heb je hem na 4 a 5 weken terug hersteld. Bij dynafix kan het ook gebeuren dat ge hem terugkrijgt maar nie hersteld (verkopers zullen wel weten wat ik bedoel )
bij nokia ging je naar een nokiaservicepointcenter en als ze hem niet onmiddellijk konden herstellen was hij klaar binnen de 2 werkdagen.
Of je belde naar nokia en ze kwamen hem ophalen en week later brachten ze hem terug. Aankoopbewijs had je niet nodig.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Microsoft heeft ongeveer hetzelfde garantiesysteem. Zijn ze sterk in geworden na het RROD probleem bij de Xbox 360 en dit hebben ze verder gefinetuned met de komst van de Surface. In principe zou je een toestel nooit meer dan 5 dagen mogen kwijt zijn bij hun en je krijgt er altijd nog een extraatje bovenop (tegoedkaartje voor de store, xbox live kaartje, ...). Enkel voor toestellen binnen Europa wel, moest je de Microsoft Smartwatch kopen dan zal het langer duren daar ze die enkel in de US verkopen.proximusboyke schreef:Daarom koop ik graag nokia voor de garantie.
Weet wel nie hoe het zal zijn met microsoft.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
shahab schreef:Je koopt iets maar je wilt niet dat het kapot gaat, maar technische fouten kunnen altijd.
Stel dat je een product koopt bij VandenBorre, en dat is kapot na 24 dagen, dan begint de garantie.
Terwijl bij Aldi je gewoon je geld terug krijgt / een nieuw product.
Ik denk: hoe langer het routerrecht, hoe beter voor de consument, niet?
We gaan toch niet beginnen zuren omdat we te lang kunnen retourneren zeker?
tgoh, ik ga zeker niet klagen over zaken die in het voordeel van de consument zijn (al begint de consument -ook ik- op sommige vlakken ook weleens "teveel" te willen)
maar ik ga ervanuit: retourneren na 30 dagen = ik heb het geld niet maar wil het is een keer proberen en terugbrengen.
als het gaat om een paar dagen en het staat je niet aan (bv niet snel genoeg, niet mooi genoeg, ...) dan snap ik retourneren best wel,
een product evalueren op 2 a 3 dagen gaat niet, maar 2 weken is ruim voldoende zou ik denken? ken ook niemand die echt zolang wacht om te retourneren.
de garantie, in principe, loopt ook gewoon vanaf dag 1, incluis de retourtijd als ik me niet vergis.
geen idee hoe het zit als het defect raakt binnen die retourperiode (kan idd altijd), maar zou de retourperiode, als je het laat herstellen, niet gewoon verder tellen?
overigens: ik betwijfel of er ook maar 1 winkel is die aan retours echt verlies doet, meestal komt datzelfde product gewoon terug in de rekken,
of gaat het naar een andere klant zijn herstelling/vervanging. (heb zo nog een leuk verhaal mogen horen van mijn oom, die 3 maanden later telefoon kreeg dat zijn gsmnr in de doos zat van meneer zijn nieuwe tv toestel)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
als "moderator" is zo te zien evenmin veel brein-massa nodig, lijkt mij zoselder schreef:Aldi heeft er het publiek voor hé, mensen die niet genoeg brein-massa hebben om te in te zien dat goedkoop over het algemeen toch altijd duurkoop is.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Amai, wat een reacties Ik had het wat minder straf kunnen uitdrukken inderdaad, mijn excuses
Ik ben er van overtuigd dat alle mensen steeds spreken uit ervaringen die ze opdoen,ewel mijn ervaringen met van die "prijs-breek-aanbiedingen" van niet gespecialiseerde winkels is gewoon niet goed. Vroeger wel al eens aan laten vangen (toen ik dus nog niet zoveel brein-massa had hé ha ha) in de Lidl of Aldi, en uiteindelijk bleek dat dat dus echt niet goed mee te vallen. Het is wel al lang geleden, maar een camera (meen ik me te herinneren) die ik er X jaar geleden gekocht had ging defect tijdens de garantie-periode en die is toen niet hersteld of vervangen geweest. Dat bedoel ik dan met duurkoop, omdat de naverkoop toen op niets trok.
Ik ben er van overtuigd dat alle mensen steeds spreken uit ervaringen die ze opdoen,ewel mijn ervaringen met van die "prijs-breek-aanbiedingen" van niet gespecialiseerde winkels is gewoon niet goed. Vroeger wel al eens aan laten vangen (toen ik dus nog niet zoveel brein-massa had hé ha ha) in de Lidl of Aldi, en uiteindelijk bleek dat dat dus echt niet goed mee te vallen. Het is wel al lang geleden, maar een camera (meen ik me te herinneren) die ik er X jaar geleden gekocht had ging defect tijdens de garantie-periode en die is toen niet hersteld of vervangen geweest. Dat bedoel ik dan met duurkoop, omdat de naverkoop toen op niets trok.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Ik lach altijd ff wanneer zo' mensen dan hun nieuwe Apple producten komen showen
Of het een goed idee is om een noname vibrator te kopen bij je groentenwinkel laten we dan weer ff in het midden, ook al mag je die eerst 30 dagen testen voor hij naar de volgende klant gaat.
Of het een goed idee is om een noname vibrator te kopen bij je groentenwinkel laten we dan weer ff in het midden, ook al mag je die eerst 30 dagen testen voor hij naar de volgende klant gaat.
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Bij Medion nochtans goede garantie. Ja het duurt wel efkes inderdaad.
Voor de rest is mijn ervaring ivm garantie: indien het stuk is (vooral dan als het om kleine dingen gaat), sturen ze je gewoon een nieuwe.
Voor de rest is mijn ervaring ivm garantie: indien het stuk is (vooral dan als het om kleine dingen gaat), sturen ze je gewoon een nieuwe.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Met Medion heb ik ook al goede ervaringen gehad ivm laptop. Ik was die toen (3 jaar geleden) slechts een dikke week kwijt geweest, verstuurd met kiala en aan huis terug geleverd als ik mij goed herinner.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Seg en trouwens, nog iets, wat is dat hier met dat hier persoonlijk op te pakken man, what the hell. Denkt ge nu echt dat ik hier iemand persoonlijk zit te beschuldigen van "dom te zijn omdat ge in de Lidl iets gaat kopen"? Hell groenten en fruit ga ik daar ook al wel ooit eens kopen, maar iets "technologisch" of "gespecialiseerd" nee dat koop ik daar niet nee.
Had ik er weer nen disclaimer moeten bijzetten "ik bedoel het niet slecht"?
En gaat er iemand beweren dat ge niet weet waarover ik had had? 't is toch "over het algemeen" het "volk van een specifieke sociale laag" dat in die winkels komt winkelen zeker, wa is me da nu.
't is toch al wel een tijdje geleden, maar laatste keer dat ik checkte was het hier "het internet" en moet ge de dingen niet zo letterlijk nemen, ge gaat daar 's nachts beter van slapen en uw bloeddruk gaat niet zo hoog zijn, hah!
Had ik er weer nen disclaimer moeten bijzetten "ik bedoel het niet slecht"?
En gaat er iemand beweren dat ge niet weet waarover ik had had? 't is toch "over het algemeen" het "volk van een specifieke sociale laag" dat in die winkels komt winkelen zeker, wa is me da nu.
't is toch al wel een tijdje geleden, maar laatste keer dat ik checkte was het hier "het internet" en moet ge de dingen niet zo letterlijk nemen, ge gaat daar 's nachts beter van slapen en uw bloeddruk gaat niet zo hoog zijn, hah!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- MacE501
- Pro Member
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
- Locatie: Vlaams-Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Deze hebben we nu op het werk, BlackBerry 7 buitengegooid, full Windows integration... Moet zeggen dat de 635 me best bevalt.jackho schreef:635 met 4G zou beter geweest zijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
ik heb er ook al aan gedacht van er zo ene aan te schaffen, heb van anderen ook al gehoord dat ze er best tevreden mee waren, zeker voor zijn prijs.
Hadden ze die in de Aldi verkocht dan stond ik nu al aan de deur te wachten, om de eerste te zijn
Hadden ze die in de Aldi verkocht dan stond ik nu al aan de deur te wachten, om de eerste te zijn