Aantal bijlagen in een bericht.

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Momenteel bedraagt het maximaal aantal bijlagen dat men aan een bericht kan toevoegen twee (2 dus).
Zou het mogelijk zijn om dit aantal te verhogen?
Ik bots nog al eens vaak op deze maximum grens ...

Uiteraard kan met grafiekjes/plaatjes ook op een externe host plaatsen maar dan is het risico groot (of toch zeker groter) dat deze verloren gaan in de loop der tijd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Wat is een realistisch/praktische limiet? 3? 5?
De bijlages hier zijn niet afgeschermd tot enkel ingelogde gebruikers, dus het is niet de bedoeling dat we als filehost gaan fungeren (al denk ik dat dat hier wel meevalt :))
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster

't Ja, dat is een goede vraag.
Ik heb al berichten geschreven met beduidend meer dan 10 figuren/plaatjes... 8)

Anderzijds zijn deze figuren/plaatjes normaliter wel klein in grootte.
Misschien is het een idee om de totale grootte van al de bijlagen tezamen (per bericht) te beperken tot een zekere waarde?

Wel is ook zo dat er erg weinig mensen gebruik maken van de mogelijkheid tot toevoegen van bijlagen.
En dan zou men de vraag kunnen stellen of een limiet op het aantal écht wel nodig is. :-D :-D
meon schreef:De bijlages hier zijn niet afgeschermd tot enkel ingelogde gebruikers, dus het is niet de bedoeling dat we als filehost gaan fungeren (al denk ik dat dat hier wel meevalt :))
Misschien is het een goed idee om de bijlages wel af te schermen?
Dan dient men alvast in te loggen om de bijlagen te bekijken ... en mogelijks zet dit dan ook aan om actief deel te nemen aan een forum onderdeel?
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

eternum schreef:Wel is ook zo dat er erg weinig mensen gebruik maken van de mogelijkheid tot toevoegen van bijlagen.
Bijlagen verdwijnen hier dan ook constant, hoe vaak ik inmiddels "Deze bijlage bestaat niet (meer)" ben tegenkomen... :?
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Die bijlage's die niet meer beschikbaar zijn was dacht ik door een upgrade dat niet 100% gelukt was.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Foto's begin ik meer en meer op bvb imgur te zetten, om daarna hier de link te plaatsen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

eternum schreef:Misschien is het een goed idee om de bijlages wel af te schermen?
Dan dient men alvast in te loggen om de bijlagen te bekijken ... en mogelijks zet dit dan ook aan om actief deel te nemen aan een forum onderdeel?
Persoonlijk vind ik dat pure pesterij... ik Google soms ook wel eens voor een probleem... en dan kom ik ook dergelijke pesterijen tegen (en heb heus geen zin me op iedere forum te gaan registreren). Als de persoon echt interesse heeft en verdere vragen/antwoorden wil dan zal hij de moeite wel doen.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb het aantal attachments verhoogd tot 5. En verder ben ik het met r2504 eens, meestal hoop ik dan op een werkende bugmenot-login :).
Die niet-werkende attachments... Het heeft iets met permissies te maken. Volgens mij zijn de meeste van die attachments er wel degelijk, maar heeft Apache (de webserver) er geen toegang meer tot.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster

OK.
Bedankt voor deze verhoging.
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”