![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Heb me, van een gratis mobiel abonnement, dan maar ook uitgeschreven.
omwille van de reactie van onze (grotendeels waardeloze) zenders/klonen, heb ik beslist mijn betaal-abo niet meer te vernieuwen. Vast en zeker blijf ik één van de weinigen om dit te doen, tenzij de zenders beslissen om alle "leden" te gaan dagvaarden! Zij zouden wel eens een "electrabelleke" kunnen meemaken danbartman schreef:dus de kans bestaat dat de omroepen de lijst met leden gaan opvragen en dan hun geleden schade gaan verdelen onder de leden? vraag is op hoeveel shadevergoeding per lid dit uitkomt? hangt het er van af hoeveel uren je bhaalu hebt gekeken, of je naast kijken via de box ook mobiel keek, gaan ze je facebook profiel na om te zien of je geen negatieve berichten postte over stievie enz...
Dat heb ik meermaals gevraagd aan Bhaalu, maar dat kon niet enkel voor DVB-T volgens hun...?heist_175 schreef:DVB-Tlaroyj schreef:hoe heb je dan bhaalu gekeken zonder abonnement, welk bewijs doorgestuurd?
Op dezelfde manier zoals ze dat al deden met de verschillende abbo's . Lijkt me nogal logisch dat je geen factuur moet voorleggen voor iets dat gratis te ontvangen is. Norkring en VRT krijgen hiervoor genoeg overheidsmiddelen.dat d8 ik ook, want hoe gingen ze dan de commercielen blokkeren ? en een factuur kon je ook al niet voorleggen...
Men heeft dit in de laatste maanden aangepakt, de naam van het bestand was niet meer voldoende. Men had hier ook steekproeven kunnen doen enz. Lijkt me niet zo'n sterk argument. Ik elk systeem kunnen misbruiken voorkomen.maar begrijp het wel....de digitale factuur van bvb telenet heeft een specifieke naam bvb factuur.pdf...
Er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.on4bam schreef:Mooie reactie op het vonnis.
Toen ik me inschreef stond het er alvast niet op...WalterB1 schreef:Ik weet zeker dat het een poos op de website van Bhaalu gestaan heeft de optie DVB-T als 'abonnements- type' om te kiezen.