Proximus Explore down (2 klanten al)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
vgeers
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 maa 2013, 12:29

Hallo,

Deze morgend wakker gebeld door een klant om te zeggen dat ze niet op konden remote inloggen.
ik merk ondertussen bij een andere klant hetzelfde probleem. 2 verschillende Explore abonnementen en geen een waar ik een respons krijg op de ping van de externe router ip-adressen.

Ik kreeg vrijdag wel een mail voor 1 van de 2 installaties waarin er stond dat ze updates gingen doorvoeren op 24/11.

Nog iemand problemen?
vgeers
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 maa 2013, 12:29

Het was dus wel een algemeen probleem in brussel bij Proximus zelf. Ondertussen opgelost.
Gebruikersavatar
guntherstassen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

laatste tijd meer en meer uitval met explorer lijnen (toch 2x tot 3x per maand)
Meestal maar paar minuten maar toch zeer hinderlijk. Vooral als je werkt met Terminal Servers / Citrix
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”