Stabiliteit internetconnectie + onbeperkt volume

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Allen,

Ik zit momenteel bij EDPNET, dus met huur raw copper paar bij belgacom. Nu heb ik de laatste tijd de zondagavond last van een onstabiele internetverbinding. Gezien ik internet vooral gebruik voor livestreamen is dit enorm vervelend.

Gezien huur raw copper paar bij belgacom is, stel ik mij de vraag of ik dezelfde problemen zou hebben indien ik een internetabonnement neem bij belgacom.

Ik heb hier reeds gehoord dat onbeperkt internetvolume bij belgacom effectief onbeperkt is (itt telenet), zijn er hier nog mensen die dit kunnen bevestigen?

Alvast bedankt!

edit: in bijlage speedtest, vandaag lijkt nog mee te vallen, maar al meermaals haperingen met livestream
Bijlagen
internetsnelheid.png
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Onbeperkt is onbeperkt.
Voor de prijs van uwe raw copper kan je de optie "unlimited" nemen.
Internet Start Unlimited = €25,5 + €7,5
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Iemand die antwoord weet ivm vraag over stabiliteit connectie?

alvast bedankt!
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Het internetverkeer bij andere VDSL2-providers zoals Proximus of Scarlet verloopt vanaf het eerste glasvezelknooppunt over andere (virtuele) verbindingen, dus het is mogelijk dat het stabiliteitsprobleem niet meer voorkomt.

Maar ik zou eerst het probleem melden bij EDPnet. Misschien kan het snel opgelost worden.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”