Ludieke prent systeemanalyse dhr. Cools

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
karin
Starter
Starter

Van 1991 tot 1994 studeerde ik Toegepaste Informatica aan het HTIGO Deurne. We kregen toen onder andere het vak Systeemanalyse van dhr. Cools. Om één van zijn lessen in te leiden gebruikte hij een prent die op ludieke manier de communicatie tussen klant en analyst over het ontwerp voorstelde. Omdat ik nu zelf ga lesgeven, ben ik op zoek naar deze prent. Ik heb jammergenoeg mijn eigen cursussen niet bijgehouden :? . Daarom ben ik op zoek naar dhr Cools of naar andere studenten die deze prent gebruikt hebben. Kan iemand mij helpen?
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Waarom contacteer je niet gewoon het HTIGO Deurne? Ze zullen graag dhr Cools verwittigen dat je naar hem opzoek bent. Met wat geluk contacteert hij je dan.Als je meer gegevens over deze man hebt kan je nog altijd proberen hem te traceren via het Ministerie van Onderwijs (Vlaamse Gemeenschap).

Succes !

Spock
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Is het soms deze?
Bijlagen
Project.jpg
(86.91 KiB) 130 keer gedownload
Gast

Dankjewel khsv. De prent lijkt erg op de prent die ik bedoel. Maar 't is meer dan 10 jaar geleden dat ik hem zag dus ik herinner me bepaalde delen niet meer precies. Het begin en het einde zijn in elk geval 't zelfde dus ik kan er zeker iets mee beginnen. Misschien is dit een aangepaste versie. Waar heb je hem gehaald? Ik ben erg benieuwd...
Nog even voor Spock: HTIGO bestaat niet meer. Een tijdje geleden zijn een aantal hogescholen samengevoegd en een aantal andere zijn opgedoekt. HTIGO Deurne was één van de ongelukkige die opgedoekt werden, daarom dat ik dhr. Cools via die weg niet vond. In elk geval bedankt voor de reactie.
karin
Starter
Starter

Dat antwoord van Gast was dus van mij maar op één of andere manier is daar Gast voor gekomen. Ja die forums, das allemaal nieuw voor mij....

En khsw, die v van mij moet een w zijn...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

khsw schreef:Is het soms deze?

Die hangt hier ook op het prikbord :lol:
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Anonymous schreef:Waar heb je hem gehaald? Ik ben erg benieuwd...

Absoluut geen idee meer, ik heb die al jaren op mijn HD staan...
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Bestaat deze ook in het nederlands?
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Snakehit schreef:Bestaat deze ook in het nederlands?

Ja, ik heb die hier wel eens in het Nederlands zien voorbijvliegen. Verschillende keren zelfs, maar nooit bewaard.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”