Importeren van een map in Far Cry

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Ronald
Member
Member

Ik heb een map van het Net gehaald voor Far Cry ("Rebellionday"), maar kan iemand mij vertellen hoe ik die geinstalleerd krijg? :oops:

Ronald
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Ik ken dat spel niet maar kan het zijn dat je die map gewoon maar in de maps map uit de map van Far Cry moet plaatsen zoals bij UT? Anders ff googlen hé. :wink:
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Ronald
Member
Member

Ik had reeds gezocht op Google maar kon het niet vinden... :-(

Ronald
Orcie
Plus Member
Plus Member

Misschien kan je wel iets vinden op de site van het spel, heb je daar al eens gekeken?
Ronald
Member
Member

http://www.farcry.ubi.com

Ook al gekeken... Ik vind wél verschillende pagina's met nieuwe mappen, maar nergens is uitgelegd hoe je die dingen geinstalleerd krijgt. Hoe vreemd...

Ronald
Krekkie
Premium Member
Premium Member

De map moet geplaatst worden in zijn eigen directory in ...\Far Cry\Levels\mapnaam. Dus jouw map moet in ...\Far Cry\Levels\Rebellionday terecht komen.

Kijk eens in de directory ...\Far Cry\Levels en zorg dat uw gedownloade map in dezelfde structuur terecht komt als de rest van de maps die daar staan.

Laat maar iets horen als bovenstaande niet duidelijk is.
Ronald
Member
Member

Het eerste deel van de oplossing is inderdaad wat Krekkie hierboven aanhaalt, en daarna moet je de console oproepen met ~ en \map "mapnaam" intikken, in mijn geval dus \map rebellionday (let op de richting van het streepje).

Het was niet makkelijk te vinden, dus ik dacht ik kom het eens posten zodat misschien een andere UB'er er iets aan heeft :-D

Ronald
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster

Bedankt, kheb dat spel ook staan. maar niet geinstalleerd :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Games”