hey
probs probs probs
ik werk met windows 2000 professional gisteren moest ik pc herstarten zoals gewoonlijk moest ik mijn password invullen bij mijn naam om mijn instellingen te bekomen maar daar kreeg ik volgend bericht
kan gebruikersprofiel niet laden en dit omdat er een bestand niet in het register kan worden geladen of teruggezet worden omdat er geen registerbestandsindeling is of zo
krijg dus tijdelijk profiel maar al mijn persooonlijk einstellingne kan ik niet in
iemand idee om dit op te lossen word gek
alvast bedankt op voorhand
kan gebruikersprofiel niet laden
hoi,
mogelijke oplossing:
dit komt waarschijnlijk door adaware. en dan is dit ook nog een oplossing
In HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
word de waarde van "C:\WINDOWS\system32\userinit.exe," veranderd in wsaupdater.exe.
Maar dit bestandje bestaat niet eens, dus vandaar dat ie er helemaal mee ophoudt.
Je kunt nu 2 dingen doen, pc opstarten en in welkomstscherm laten staan en via regedit naar een remote register connecten, die van de pc die niet meer aan wil loggen dus.
Of met xp cd opstarten naar de recovery console:
en dan in c:\windows\system32 'copy userinit.exe wsaupdater.exe'
dan zou het weer moeten werken.
daarna nog wel even bovenstaande key in het register goed zetten uiteraard.
bron: tweakzone
mogelijke oplossing:
dit komt waarschijnlijk door adaware. en dan is dit ook nog een oplossing
In HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
word de waarde van "C:\WINDOWS\system32\userinit.exe," veranderd in wsaupdater.exe.
Maar dit bestandje bestaat niet eens, dus vandaar dat ie er helemaal mee ophoudt.
Je kunt nu 2 dingen doen, pc opstarten en in welkomstscherm laten staan en via regedit naar een remote register connecten, die van de pc die niet meer aan wil loggen dus.
Of met xp cd opstarten naar de recovery console:
en dan in c:\windows\system32 'copy userinit.exe wsaupdater.exe'
dan zou het weer moeten werken.
daarna nog wel even bovenstaande key in het register goed zetten uiteraard.
bron: tweakzone