Unknown song Sound of Belgium

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

Veel muziek vanuit die tijd, vooral de meest obscure platen, zal niet in veel betere kwaliteit beschikbaar zijn denk ik. Dat was nog de tijd van de cassetten kopen van die nacht in de club :) , het digitale gebeuren was nog er nog niet (inclusief opslaan van wat je materiaal, daar zal ook wel wat verloren zijn gegaan), en hoeveel tracks die er nu nog zijn zijn ondertussen digitaal bijgewerkt (om te bewaren/heruitbrengen) van een minderwaardig origineel?

En zoals eerder gezegd, geluidskwaliteit doet er niet echt toe op zulke evenementen. Tussen een uitzinnige mensenmassa staan op een festival weide luisteren naar je favoriete artiest gaat een heel andere beleving meebrengen dan in een perfect afgestelde omgeving. Op de weide mag die artiest er al is een beetje naast zitten zelfs, geen kat dat nog hoort meestal. Voor mij juist hezelfde, ik luister er graag naar, maar de club gaf een heel andere vibe en als dat hoorbaar is zonder pijn te doen was ik al tevreden als de sfeer er ook was ;-)
crazydavid
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Eindelijk de nederlandse versie in MKV formaat. PM voor link.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Kan dit niet in een duister steegje? Ik voel me hier iet of wat bekeken.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”