ik hoor mijn vriendin dagelijks klagen als weer eens blijkt dat een geprogrammeerd programma niet werd opgenomen. zijn er hier nog die dit voorhebben?
een voorbeeld; afgelopen zondagmiddag programmeer ik via de android app een aantal programma's op één en canvas voor diezelfde avond en de volgende dag. Aanvankelijk was er niks opgenomen, tot ze gisteren (decoder bleef weer hangen) een reset deed en o wonder, daar verschenen dan toch de programma's. Zij heeft nog een oude v3, maar dit kan toch niet de oorzaak zijn, aangezien deze programma's steeds op hun server worden opgenomen en maar 30d beschikbaar blijven.
Het gebeurt ook al eens dat een programma dat op de belgacom server staat niet kan gestart worden. (wat kan daar de oorzaak van zijn)
uiteindelijk betaal je wel maandelijks braaf je factuur maar er gaat geen dag voorbij of ze heeft problemen met opnames die niet willen starten of die niet worden opgenomen of en ook vreemd sommige opnames lijken te stoppen
steeds problemen opnames
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Van die V3 decoder zijn er heel veel klachten binnengelopen en ik kan uw vriendin de raad geven van dat onding zo rap mogelijk om te ruilen voor een V4 of een V5 decoder.
Ik zelf heb een V4 decoder en ik heb geen enkel probleem.![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik zelf heb een V4 decoder en ik heb geen enkel probleem.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Sinds ik iedere week onze v3b decoder eens uit het stopcontact haal zodat hij reset, heb ik geen bugs meer gezien. Maar een v3 zou ik ook trachten om te ruilen, eerlijk gezegd -- indertijd deed een factory reset onze v3 de das om, bijvoorbeeld ![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Dit probleem valt inderdaad voor en niet enkel en alleen bij een bepaald type decoder en is ook bekend bij proximus.
Maar het aantal problemen is wel het grootst bij de V3 decoders en is eveneens bekend bij Proximus.
Maar het aantal problemen is wel het grootst bij de V3 decoders en is eveneens bekend bij Proximus.