Wijziging PPP connectietijden Proximus
-
- Plus Member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 24 mei 2011, 00:10
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Heet van de naald.
De duur van de PPP sessies voor FIA verbindingen worden aangepast van 96 uur naar eindeloos verbonden.
Deze wijziging wordt geleidelijk aan toegepast voor alle FIA verbindingen in ons netwerk en zou afgerond moeten zijn tegen eind 2015.
Edit:// tegen eind 2014 afgerond ipv 2015
De duur van de PPP sessies voor FIA verbindingen worden aangepast van 96 uur naar eindeloos verbonden.
Deze wijziging wordt geleidelijk aan toegepast voor alle FIA verbindingen in ons netwerk en zou afgerond moeten zijn tegen eind 2015.
Edit:// tegen eind 2014 afgerond ipv 2015
Laatst gewijzigd door schneider 18 nov 2014, 12:12, in totaal 1 gewijzigd.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Geen 96u disconnect meer? Dat is goed nieuws
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
- Locatie: TIELT
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
bij telenet veranderd je ip in principe ook nooit, je mag nog je stekker van je router uit het stopcontact trekken, tenzij je er meerdere uren/dagen tussenlaat..
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Bij telenet veranderd je IP pas als je de modem/router een uur zonder stroom zet, voor de rest kan je inderdaad meer dan een jaar hetzelfde ip behouden...
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Zou de samenwerking met Netflix er iets mee te maken hebben?
Vorige week heb ik 's avonds een 96u-disconnect gehad terwijl mijn dochter naar Netflix aan het kijken was. Netflix ging niet vanzelf verder, ik moest de film stoppen en weer starten.
Vorige week heb ik 's avonds een 96u-disconnect gehad terwijl mijn dochter naar Netflix aan het kijken was. Netflix ging niet vanzelf verder, ik moest de film stoppen en weer starten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik vermoed dat dat wel eens de reden zou kunnen zijn. Goed gezien.johcla schreef:Zou de samenwerking met Netflix er iets mee te maken hebben?
Vorige week heb ik 's avonds een 96u-disconnect gehad terwijl mijn dochter naar Netflix aan het kijken was. Netflix ging niet vanzelf verder, ik moest de film stoppen en weer starten.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Plus Member
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 20 maa 2010, 17:53
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 11 keer
- Contacteer:
2 redenen:
1) belasting BRAS is lager en netwerk +modems stabieler
2) IPv6 heeft problemen met continue disconnects
1) belasting BRAS is lager en netwerk +modems stabieler
2) IPv6 heeft problemen met continue disconnects
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
In principe gebruiken de echte olo's (dus niet scarlet) hun eigen BRAS, die bepaald de duurtijd van de connectie (zoals EDPnet nu reeds geen disconnect meer doet)Matthias schreef:Zal dit ook voor OLO's er ook door komen of ligt dit aan de OLO zelf en niet aan Proximus?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat begrijp ik ook niet waarom het zo lang (15 maanden) moet duren. De wijziging van 36u naar 96u werd (enkele jaren terug) in enkele dagen over het ganse grondgebied doorgevoerd.schneider schreef:Deze wijziging wordt geleidelijk aan toegepast voor alle FIA verbindingen in ons netwerk en zou afgerond moeten zijn tegen eind 2015.
Hoewel ik daar persoonlijk niet zo veel hinder door had, juich ik de afschaffing van deze totaal overbodige disconnect toe.
Deze disconnect is historisch gegroeid (er was een technische noodzaak in de beginjaren van ADSL), en er veel te lang gebleven, ook na het verdwijnen van de technische reden.
Op het einde wist waarschijnlijk niemand meer waarom die disconnect nodig was, maar het afschaffen ervan was blijkbaar toch een tijdrovende beslissing
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Maar als ik het goed begrijp, blijft het toch nog altijd zo dat wanneer je uw modem afzet,
dat je een nieuw IP-adres zal krijgen na het terug opzetten,
of wordt dit ergens aan je pppoe login gekoppeld zodat het IP-adres dezelfde kan blijven ?
dat je een nieuw IP-adres zal krijgen na het terug opzetten,
of wordt dit ergens aan je pppoe login gekoppeld zodat het IP-adres dezelfde kan blijven ?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Op dit ogenblik is het zo dat een disconnect meestal een nieuw IP tot gevolg heeft (uitzonderlijk krijg je hetzelfde IP terug). Maar dat moet niet, het kan ook gelinkt zijn aan het MAC adres van je modem (je PC krijgt toch in principe ook hetzelfde IP terug van je router, zelfs als je iedere avond de PC uitschakelt).
Voor sommigen is dat zelfs niet gewenst: als je - wat de reden ook is - een ander IP wilt, kan je dat nu verkrijgen door een PPPoE reconnect (op mijn modem is dat gewoon één knopje "Reconnect").
Met het afschaffing van de forced disconnects zal je wel heel lang hetzelfde IP behouden, maar het is nog altijd een dynamsich IP dat kan veranderen.
Gebruikers voor wie een vast IP een noodzaak is worden hierbij niet geholpen (er bestaan daar formules voor).
Het grootse voordeel van de afschaffing is het verdwijnen van het ongemak van de onderbreking (VoIP, Videostreaming, Ipv6, ...)
Voor sommigen is dat zelfs niet gewenst: als je - wat de reden ook is - een ander IP wilt, kan je dat nu verkrijgen door een PPPoE reconnect (op mijn modem is dat gewoon één knopje "Reconnect").
Met het afschaffing van de forced disconnects zal je wel heel lang hetzelfde IP behouden, maar het is nog altijd een dynamsich IP dat kan veranderen.
Gebruikers voor wie een vast IP een noodzaak is worden hierbij niet geholpen (er bestaan daar formules voor).
Het grootse voordeel van de afschaffing is het verdwijnen van het ongemak van de onderbreking (VoIP, Videostreaming, Ipv6, ...)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 maa 2008, 13:04
- Locatie: Zuid Luxemburg
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Contacteer:
Zou dit te maken hebben met de inzet van CGN bij Proximus ?
http://www.ipv6council.be/IMG/pdf/20140 ... lgacom.pdf (slide 4)
http://www.ipv6council.be/IMG/pdf/20140 ... lgacom.pdf (slide 4)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Vooral blij dat die onverwachte onderbrekingen nu eindelijk van de baan zijn.
Internet wordt tegenwoordig op alle momenten van de dag gebruikt door meerdere gezinsleden en het is vervelend als je telkens moet uitzoeken "hééé waarom heb ik géén internet" en dan moeten zeggen "dat is normaal", wat het niet is uiteraard want eerder onbegrijpelijk dan normaal....
Wellicht krijgt men bij de helpdesk ook wel vaak dergelijke vragen: "mijn internet valt regelmatig uit en bij telenet had ik dat nooit, ik ga terug naar telenet" enzovoort...
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
U bedoelt dat de geleidelijke toepassing (over een tijdspanne van 15 maanden) misschien gepaard gaat met de geleidelijke invoering van CGNAT?patrix schreef:Zou dit te maken hebben met de inzet van CGN bij Proximus ?
http://www.ipv6council.be/IMG/pdf/20140 ... lgacom.pdf (slide 4)
Ik zie niet zo goed de link: de PPPoE re-connects hebben toch niet zo'n grote invloed op de hoeveelheid / beschikbaarheid van gebruikte IPv4 adressen?
Ik deel jouw enthousiasme, maar:fvhbrugge schreef:Vooral blij dat die onverwachte onderbrekingen nu eindelijk van de baan zijn.
- a) dit is nog niet officiëel bevestigd door Proximus
b) het wordt geleidelijk ingevoerd (tot eind 2015), dus blijkbaar nog niet voor direct?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
msr is volgens mij de Belgacom terminologie voor een BAS (Broadband access server).johcla schreef:wat is een msr?
De Bas is het toestel dat jouw modem het IP geeft (via de PPPoE handshake), en zodoende toegang tot het internet.
In de FritzBox log zie je bijvoorbeeld:
Internet connection established successfully. IP address: xxxx, DNS server: 195.238.2.21 and 195.238.2.22, Gateway: 87.64.240.1, Broadband PoP: MSR91GEN5-H101L1711L00PA
Server domein naam is bijvoorbeeld lg-10-200.msr91gen5.isp.belgacom.be, afgkort msr91gen5
Er bestaat ook een msr91gkk5.
De beslissing hoe lang een PPPoE sessie geldig blijft wordt per msr (BAS) beslist. Op msr41lge6 staat de PPPoE sessie blijkbaar al op oneindig ...
De cijfers (msr91, msr41 slaan op de telefoonzone (091 = Gent, 041 = Luik)
De letter combinatie (gen5, gkk5, lge6) slaan op de locatie (reps Gent, Gent Keizer Karel waarschijnlijk, Liège).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Philippe ik ga even moeilijk doen denk ik
GKK = Gent Kleindokkaai
BAS = Broadband Access Server
MSR = Multi Service Router
Bas waren vroeger misschien nu nog Redback ? MSR Alcatel ?
De pppoe wordt nog steeds getermineerd op de bassen dacht ik ? Of zijn de bassen nu geintegreerd in de MSR's zou kunnen in theorie ?
GKK = Gent Kleindokkaai
BAS = Broadband Access Server
MSR = Multi Service Router
Bas waren vroeger misschien nu nog Redback ? MSR Alcatel ?
De pppoe wordt nog steeds getermineerd op de bassen dacht ik ? Of zijn de bassen nu geintegreerd in de MSR's zou kunnen in theorie ?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Doe gerust moeilijk, bedankt voor de verduidelijking !!Tomsworld schreef:Philippe ik ga even moeilijk doen denk ik
I stand corrected , ik dacht dat de BAS en MSR eigenlijk hetzelfde waren, niet dus ?
Wat is dan juist het verschil tussen beide?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Hier speelt het netjes verder, gelukkig want bij Scarlet is het voor zover ik weet nog om de 36 uur. Ik kijk wel vooral in de Windows 8 app, Windows Phone app en de Xbox One app. Geen idee of het misschien gewoon voorzien is in die apps.johcla schreef:Zou de samenwerking met Netflix er iets mee te maken hebben?
Vorige week heb ik 's avonds een 96u-disconnect gehad terwijl mijn dochter naar Netflix aan het kijken was. Netflix ging niet vanzelf verder, ik moest de film stoppen en weer starten.
-
- Plus Member
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Is er nieuws als scarlet volgt?
(die zitten nog op 36 uur, op zich geen probleem mijn dd-wrt router verbreekt telkens om 4u30 's nachts de verbinding, maar het maakt alles toch wat eenvoudiger)
(die zitten nog op 36 uur, op zich geen probleem mijn dd-wrt router verbreekt telkens om 4u30 's nachts de verbinding, maar het maakt alles toch wat eenvoudiger)
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
We hebben van Proximus officiëel bevestiging gekregen dat de PPPoE 96-u reconnect afgeschaft wordt.
Hiermee verdwijnt definitief één van de nadelen van Proximus t.o.v. TelenetHet is inderdaad de bedoeling om de sessies niet meer te verbreken na 96 uur.
Op dit moment is dit al het geval voor ongeveer 20% van onze residentiële klanten.
De rest zal volledig afgewerkt zijn tegen midden december van dit jaar (en niet eind 2015).
Dit werd inderdaad al lang gevraagd door een klein deel van onze klanten (typisch de intensieve computerfreaks). Voor de gemiddelde klant is dit echter compleet onzichtbaar.
Voor alle duidelijkheid: dit betekent niet dat deze klanten nu een vast IP adres krijgen. Van zodra de modem uitgeschakeld wordt, of bij een update van onze netwerkapparatuur wordt de sessie heropgestart met een ander IP adres. Een echt vast ip adres is beschikbaar met het professionele internet-productgamma.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Echt wel grappig dat Telenet tegelijkertijd hun poorten <1024 openzet.philippe_d schreef:Hiermee verdwijnt definitief één van de nadelen van Proximus t.o.v. Telenet
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Idd nu heb je bij telenet fixed quasi fixed ip bij belgacom onbeperkt tot reconnect, daarentegen is dat van telenet iets vaster, want mijn ervaring is dat een modem reboot etc geen ip change tot gevolgd heeft en bij Belgacom wel.
Tot de gemiddelde klant Netflix begint te kennen. Leg maar eens uit aan de gemiddelde klant dat het normaal is dat de TV af en toe stopt met spelen. En ik hoor ook dat IPv6 problemen heeft met de regelmatige disconnects...Voor de gemiddelde klant is dit echter compleet onzichtbaar
-
- Pro Member
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 20:24
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik denk dat menig klant hier wel last van ondervond. Speel eens een online spel en je opeens uit het spel gevlogen wordt omdat de 36u om zijn. Gelukkig lan je met de BBox2 een manuele disconnect schedulen.
-
- Premium Member
- Berichten: 607
- Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 155 keer
91GKK zonenummer + de locatie (is wel degelijk) Gent Keizer Karel (Keizer Karelstraat)Tomsworld schreef:Philippe ik ga even moeilijk doen denk ik
GKK = Gent Kleindokkaai
91GEN zonenummer + de locatie, Gent Centrum (Sint-Niklaasstraat)
dat is feitelijk de verkorte benaming van een LEX (moedercentrale), niet meer of minder.
Het bestaat altijd uit 2 cijfers en 3 letters voor heel Belgie ....
vb: 41CEN, 71GIL, 03BKC, 02STR , 02CEN, 02LIN, enz... je kan er niet altijd uit afleiden over welke verdeler het gaat.
Het getal daarachter, 0 = dat was vroeger de moedercentrale vb: 02AND0, andere getallen LDC of ROP's denk ik ?
Een LDC/ROP heeft de naam van de LEX (moedercentrale) waar hij is aan gekoppeld.
Een programmeerder van een LEX die heeft die verkorte naam nodig .... waar of adres van die LEX dat trekt hij zich niet aan.
Bijkomende info: taken van de BAS:
toewijzen van een IP adres
controleren van de Login
toewijzen van rechten of beperkingen
aggregeren van verkeer naar ISP's
Vroeger konden de techniekers een BAS test doen, spijtig genoeg bestaat het niet meer.
Je kon een test doen tot de BAS met beperkt paswoord, indien gelukt kreeg je dan een pagina te zien.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Gent Kleindokkaai? 91GKK staat voor Gent Keizer Karel(straat) hoor
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 12 keer
Bij mij wordt om de 24 uur de verbinding verbroken,dit is sedert begin deze maand,voordien was dit om de 96 uur.
01/12/2014 01:26:25 24h 0m 3s 24 854 Kb 175 206 Kb ADSL
02/12/2014 01:26:28 14h 34m 17s 7 805 Kb 69 513 Kb ADSL
02/12/2014 16:00:51 8h 0m 0s 6 663 Kb 17 893 Kb ADSL
03/12/2014 00:00:51 0h 0m 0s 0 Kb 0 Kb ADSL
03/12/2014 02:22:15 24h 0m 3s 11 054 Kb 126 841 Kb ADSL
04/12/2014 02:22:18 24h 0m 2s 16 732 Kb 79 749 Kb ADSL
05/12/2014 02:22:20 24h 0m 1s 15 590 Kb 156 249 Kb ADSL
06/12/2014 02:22:21 24h 0m 1s 11 798 Kb 64 948 Kb
01/12/2014 01:26:25 24h 0m 3s 24 854 Kb 175 206 Kb ADSL
02/12/2014 01:26:28 14h 34m 17s 7 805 Kb 69 513 Kb ADSL
02/12/2014 16:00:51 8h 0m 0s 6 663 Kb 17 893 Kb ADSL
03/12/2014 00:00:51 0h 0m 0s 0 Kb 0 Kb ADSL
03/12/2014 02:22:15 24h 0m 3s 11 054 Kb 126 841 Kb ADSL
04/12/2014 02:22:18 24h 0m 2s 16 732 Kb 79 749 Kb ADSL
05/12/2014 02:22:20 24h 0m 1s 15 590 Kb 156 249 Kb ADSL
06/12/2014 02:22:21 24h 0m 1s 11 798 Kb 64 948 Kb