Lijntest.be & belgacom.be geven gunstige resultaten zoals ik dacht (lijn zit +- 40M van de rop/kvd). Nu rest me natuurlijk nog een provider te kiezen die mijn verwachtingen inlost..
 Lijntest.be & belgacom.be geven gunstige resultaten zoals ik dacht (lijn zit +- 40M van de rop/kvd). Nu rest me natuurlijk nog een provider te kiezen die mijn verwachtingen inlost.. Wat heb ik nodig:
 Wat heb ik nodig:- Geen packs/shakes e.d., enkel internet (telefonie=voip & tv=tv vlaanderen)
- Geen geblokkeerde upstream poorten zoals bij telenet
- Onbeperkt volume (of toch minstens 500Gb)
- Liefst minimum 5Mbps upload
- Liefst geen 36u disconnects
- Stabiel/betrouwbaar
Als ik het vergelijk zelf even maak kom ik uit bij EDPnet newer & faster. Dat zou iets goedkoper zijn dan m'n telenet fibernet lijntje nu., maar is edpnet nog steeds een betrouwbare leverancier? Verloopt de overstap naar EDPnet vlot?
Ik heb reeds een NTP in huis (men heeft die geplaatst tijdens vooraanleg). Op welke termijn zou een EDPnet VDSL lijn opgeleverd kunnen worden?
Alvast bedankt voor jullie tips & info!

), dus dat is niet zo erg.
), dus dat is niet zo erg.

Goed, normaal zit het zo, je kan als klant, vanaf het moment dat jouw abonnement zelf geactiveerd is en de eerste factuur betaald is, normaal via my edpnet een friends widget terugvinden op de homepage (die widget is zichtbaar als je uiteraard ook in aanmerking komt om vrienden aan te brengen, zoals net gezegd abonnement - met dyn ip-adres - actief en 1ste factuur betaald).  In die widget zijn er verschillende manieren om je vrienden uit te nodigen om bij edpnet te bestellen.  Nadat jouw vriend/kennis zelf besteld heeft, en ook zijn eerste factuur betaald is, regelt ons systeem dat jullie beiden een maand gratis ontvangen.  Bij twijfel stuur je anders maar even via deze weg een DM met je klantennr en dan spelen we dat wel even door naar de klantendienst met de nodige instructies.
   Goed, normaal zit het zo, je kan als klant, vanaf het moment dat jouw abonnement zelf geactiveerd is en de eerste factuur betaald is, normaal via my edpnet een friends widget terugvinden op de homepage (die widget is zichtbaar als je uiteraard ook in aanmerking komt om vrienden aan te brengen, zoals net gezegd abonnement - met dyn ip-adres - actief en 1ste factuur betaald).  In die widget zijn er verschillende manieren om je vrienden uit te nodigen om bij edpnet te bestellen.  Nadat jouw vriend/kennis zelf besteld heeft, en ook zijn eerste factuur betaald is, regelt ons systeem dat jullie beiden een maand gratis ontvangen.  Bij twijfel stuur je anders maar even via deze weg een DM met je klantennr en dan spelen we dat wel even door naar de klantendienst met de nodige instructies.