Bhaalu : de toekomst van televisiekijken

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

1) het is niet omdat een organisatie beweert 100% legaal te zijn dat dat ook zo is, of dat ze de grijze zone niet als wit zien. Zo kan een rechtbank later die interpretatie verbreken en dan wordt dat grijs ineens zwart.
2) je bent lid geworden van een feitelijke vereniging, met alle juridische gevolgen vandien.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

voorlopig staat het nog on-line dat men de hardware zal terug betalen ...bij een "finaal" arrest, tja beroepsprocedure kan een tijdje aanslepen...en een faillesement is snel aangevraagd..
heb alvast printscreen van de websites genomen ...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

hoe moet het nu met onze verdere afbetalingen van de box...best de domiciliering stopzetten zekers...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Faillisement...

"Feitelijke vereniging: Net zoals bij de eenmanszaak kent de onderneming geen rechtspersoonlijkheid of juridische grond. De feitelijke vereniging kan met andere woorden geen eigendommen in bezit hebben of verbintenissen aangaan. De individuele leden zelf zijn hoofdelijk en onbeperkt aansprakelijk voor de feitelijke vereniging en diens verplichtingen. Concreet wil dat zeggen dat ze kosten en baten van de onderneming delen, ook de schulden van de feitelijke vereniging. Wat de fiscaliteit, administratie en boekhouding betreft, sluit deze rechtsvorm aan bij die van de eenmanszaak, zij het iets complexer: het fiscale blijft een nadeel, terwijl administratie en boekhouding voordelen bieden bij de feitelijke vereniging."

Ik denk niet dat zo'n vereniging een faillisement kan aanvragen; de leden zullen in het ergste geval dus allemaal zelf bloeden.

"Leden van een feitelijke vereniging zijn echter altijd voor de volle 100% hoofdelijk aansprakelijk: als er iets fout loopt (bv. er worden grote schulden gemaakt die niet kunnen worden terugbetaald), dan zal elk lid daarvoor afzonderlijk moeten opdraaien. Leden van een feitelijke vereniging kunnen dus ook zelf failliet gaan als hun organisatie failliet gaat."

2 citaten die ik opgepikt heb maar ik ben de url vergeten te noteren :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

laroyj schreef:hoe moet het nu met onze verdere afbetalingen van de box...best de domiciliering stopzetten zekers...

De box is gekocht van Right brain

Het lidmaatschap / kosten bij bhaalu... de vereniging

Box zal je verplicht moeten verder betalen.... u zal dus afbetalen voor iets dat niet meer bruikbaar is.

Ik raad toch iedereen aan om zij lidmaatschap op te zeggen. Veel voordeel heb je er niet aan, en bhaalu ook niet. Als later alles ok komt, kan je toch wel terug lid worden...
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Je gaat nadien misschien terug lid kunnen worden, maar dan hoogstwaarschijnlijk niet meer gratis Bhaalu Mobiel.
Ik vraag mij af hoeveel ingetekend hadden voor die gratis Bhaalu Mobiel ?
En hoeveel betalende leden er waren ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

De gratis mobiel is toch maar niets. En ik denk niet dat ze ineens Mobile vickingsklanten als vijand gaan willen.

Ik heb mij uitgeschreven voor mijn bhaalu box account. Mijn mobiel niet (ander nummer), heb er ook nooit een provider factuur voor opgestuurd. Dus iedereen kan dat account gemaakt hebben.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Die gratis Mobiel op smartphone, pc of laptop was in mijn ogen niet niks. Heb je perse altijd HD nodig omdat je toestel het kan ?
Ik vond het een leuke en een graag geziene toepassing. Effen het laatavond nieuws kijken zonder je TV en digibox aan te zetten :wink:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Het feit dat bhaalu nogal kaars is met hun informatie over onze aansprakelijkheid, geeft me alvast geen goed gevoel.

Ook met de box is het van 'trek er uw plan mee'.... mochten ze echt begaan zijn met ons, kwamen ze snel met een update dat de box niet onbruikbaar wordt.

Ik krijg hier echt het gevoel 'het is ieder voor zich'.

Ook dat bhaalu afspraken aanpaste was al niet echt klantvriendelijk. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. En ach ja, als het voor die gratis mobiel is... dan kan je later er eentje nemen van 5€/maand en heb je betere kwaliteit (nog geen hd). Maar ik geloof nooit dat als er iets uit de bus komt van overeenkomsten met zenders, dat ze dan nog gratis kunnen weggeven.
de koe zegt boe
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Het vonnis is nog geen week oud ... geef ze ook even de kans om een eventuele update uit te brengen zodat je de box/stick kan gebruiken voor iets anders?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ze zijn helemaal nog niet bezig met een update...
van op facebook:

Code: Selecteer alles

Technisch is dit inderdaad mogelijk. We bekijken het en houden het in beraad.
Heb eerlijk gezegd geen zin om hun beraad af te wachten. Kan even lang duren als in beroep gaan.
de koe zegt boe
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Om veroordeeld te worden tot een schadevergoeding of de gerechtskosten moet je wel eerst partij zijn in een geding. Heeft iemand van de bhaaluleden een dagvaarding gekregen? Nee? Dan kan er op dit moment ook niks op je worden verhaald.

Als iemand de feitelijke vereniging iets ten laste wil leggen moeten ze ieder lid afzonderlijk dagvaarden, want er is geen aparte rechtspersoonlijkheid. Dat wil ik nog wel eens zien gebeuren...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Dat kan rap gaan als er schulden zijn die de feitelijke vereniging niet kan betalen.
J.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Die schulden kunnen niet uit de lucht komen gevallen. De feitelijke vereniging beheert enkel de opnames. De schulden van RBI kunnen niet op de feitelijke vereniging worden verhaald.

Als je met een feitelijke vereniging pakweg een fuif organiseert, dan ben je toch ook niet aansprakelijk voor de schulden van je drankenleverancier?
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Rusqtig, jullie zijn vast niet de enigen die hun geld terug willen wanneer het licht uit blijft.
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/6-m ... 91889.html
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Didymus schreef:
Als je met een feitelijke vereniging pakweg een fuif organiseert, dan ben je toch ook niet aansprakelijk voor de schulden van je drankenleverancier?
Tenzij de feitelijke vereniging veel schulden maakt bij de drankleverancier. RBI kan gerust een factuurke schrijven van een miljoen voor bhaalu vereniging
de koe zegt boe
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Om met de analogie verder te gaan: als de drankenleverancier je 10 kisten dure champagne levert terwijl je de goedkope cava had besteld, dan ga je die toch ook niet betalen?

De afspraken tussen RBI en de feitelijke vereniging liggen vast.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

en op die afspraken hebben wij geen zicht... hebben we trouwens champagne gedronken aan 5€/fles, of was het cava?
de koe zegt boe
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Toch wel. De afspraak is om een licentievergoeding en een maandelijkse bijdrage te betalen, uitgezonderd bhaalu Mobiel. Daar kan niet eenzijdig aan worden getornd...
Victorb
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 nov 2014, 11:46
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb zaterdag een mail gestuurd om me uit te schrijven, maar nog steeds geen bevestiging gekregen

gelukkig heb ik de box nooit gekocht maar gekregen, enkel lidgeld betaalt
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...Flup schrijft: Maar ooit staat er een nieuwe bhaalu op...

naar mijn gevoel is die er al: Netflix!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

netflix --> bhaalu :bang:

totaal verschillend
de koe zegt boe
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

misschien dat iemand op het juridische forum een antwoord heeft?
www.juridischforum.be/
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

bambipower schreef:netflix --> bhaalu :bang:

totaal verschillend
als ik moet kiezen tussen die 2 kies ik voor bhaalu
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ik ook... was zelf zwaar teleurgesteld in netflix. Bhaalu was perfect, al had het wel handig geweest als men ook via de box kon netflix zien
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Bwa, netflix komt mij goedkoper uit. Wij delen alles op een canadees account. En via vpn zitten we niet beperkt tot belgie.
De "lokale" programma's die ik dan mis zijn vaak informatief.
Terzake is gratis op te vragen zonder bhaalu. De 7e dag, koppen neem ik op in serie. Dus bhaalu : niet nodig.
En als ik al eens iets gemist heb is er nog bhaalu mobiel. (alhoewel ik toch sterk twijfel om uit te schrijven.)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

eerst een betaal-abo nemen, en dan nog een keer bhaalu betalen om hopen amerikaanse series te herbekijken! Nee, rechtstreeks naar netflix lijkt mij veel simpeler :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik ken de structuur van bhaalu niet, noch de vorm die RBI aanneemt. Ik spreek me enkel theoretisch uit.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Netflix is goed voor series en films.
Bhaalu is een totaal ander platform in mijn ogen, namelijk gericht op "tv kijken".

Ik moet zeggen dat als Bhaalu weg gaat ik (en mijn vriendin) tv kijken op die innovatieve manier wel gaan missen. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij pas beginnen met het bekijken van een serie (bvb Eigen kweek) als de serie al halfweg is. Via Telenet of Belgacom mag je het vergeten dan. Je kan enkel de vorige afleveringen bekijken als je betaald.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Klopt Krisken. Zo kijken mijn vriendin en ik ook naar Bhaalu. Wij zijn afgelopen zondag begonnen aan de VTM reeks "Amateurs". Nu dat bhaalu weggaat zullen we toch nog enkele favorieten versneld moeten bekijken

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

krisken schreef:Netflix is goed voor series en films.
Bhaalu is een totaal ander platform in mijn ogen, namelijk gericht op "tv kijken".

Ik moet zeggen dat als Bhaalu weg gaat ik (en mijn vriendin) tv kijken op die innovatieve manier wel gaan missen. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij pas beginnen met het bekijken van een serie (bvb Eigen kweek) als de serie al halfweg is. Via Telenet of Belgacom mag je het vergeten dan. Je kan enkel de vorige afleveringen bekijken als je betaald.
Of opneemt, wat voorlopig nog gratis is.
Kay
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 mei 2013, 16:28
Bedankt: 1 keer

Al goed dat de bhaalu-klantendienst zeer goed op de hoogte is van de huidige gang van zaken en bhaalu hen goed gebrieft heeft. Gisteren gebeld.

Medewerker:"Euh ja, ze gaan in beroep denk ik hé? Op de site valt er wat van te lezen. Wacht even... (gaat naar de site en leest daar voor)..."
Ik: Dat had ik zelf ook reeds gelezen, enig nieuws voor de klanten? Wat met zij die de hardware aangeschaft hebben?
Medewerker: "Ze zullen wel met een oplossing komen denk ik. ..." .... "Ja, dat vind ik ook dat ze de klanten wel eens kunnen inlichten. Ik geef het door."
...

What's left to say...
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Wat kan hij meer zeggen, ik denk dat die mensen achter de telefoon ook niet veel meer weten dan dat wij weten. Hij is gewoon eerlijk met de kennis dat hij heeft op dat ogenblik. Hij kan ook de mensen een hoop blaasjes wijsmaken... De personen die het weten die zitten vrees ik niet achter de telefoon. Als Bhaalu zijn organisatie het goed menen zullen ze wel op tijd en stond met informatie komen. Ons apenlandje kennende op gebied van justitie zal dit nog wel even kunnen aanslepen. Hopelijk vind RBI snel een overeenkomst met de nodige instanties om toch zo een goed product op de markt te houden. Nu is het koffiedik kijken :(
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

uiteraard zal een gewone helpdeskmedewerker nooit zulke informatie (kunnen) geven.
Communicatie omtrent zulke dingen gaat steeds via marketing en legal en zij zullen eventueel wel een persbericht of informatieve mail verspreiden naar de klanten toe.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
MVA
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 apr 2013, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Van pagina 67:
Ik heb ook zo'n gewonnen box zonder SSD erin. Bij mij lukte het booten vanaf usb als je het kleine printplaatje met flashgeheugen aan de onderkant van het mobo verwijderd. Bios startup is dan zichtbaar en erin geraken zal ook wel lukken waarschijnlijk.
In mijn box zit ook geen ssd of zichtbare geheugenchip, iemand enig idee wat met het rood-gearceerde bedoeld word? Ik ziet niets dat nog geheugen kan zijn, eerlijk gezegd :|
Met een bios reset zal het ook wel kunnen, maar dat is niet omkeerbaar, dus daar w8 ik nog even mee tot bhaalu al dan niet `definitief`ophoudt met werken.
Laatst gewijzigd door MVA 11 nov 2014, 18:12, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

TiTanium schreef:Wat Hopelijk vind RBI snel een overeenkomst met de nodige instanties om toch zo een goed product op de markt te houden.(
Als een TN of BGC zelfs niet in staat zijn om met de zenders tot een overeenkomst te komen... hoop je dan echt dat RBI dit wel zou kunnen ?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Is er een reden waarom bhaalu nooit gestart is met die techniek waarbij je pas reclame kon doorspoelen nadat je ofwel door spoel minuten had gekocht of tijd had opgespaard door naar reclame te kijken. De uitleg met screenshots staat op die kaartjes die als handleiding bij de box zitten. Had zo een systeem de omroepen niet kunnen verleiden?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik betwijfel het... de omroepen willen gewoon de macht bij hun houden en vooral centen zien.

Het Bhaalu concept is gewoon te mooi... en daar houden klassieke omroepen gewoon niet van.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

MVA schreef:Van pagina 67:
Ik heb ook zo'n gewonnen box zonder SSD erin. Bij mij lukte het booten vanaf usb als je het kleine printplaatje met flashgeheugen aan de onderkant van het mobo verwijderd. Bios startup is dan zichtbaar en erin geraken zal ook wel lukken waarschijnlijk.
In mijn box zit ook geen ssd of zichtbare geheugenchip, iemand enig idee wat met het rood-gearceerde bedoeld word? Ik ziet niets dat nog geheugen kan zijn, eerlijk gezegd :|
Met een bios reset zal het ook wel kunnen, maar dat is niet omkeerbaar, dus daar w8 ik nog even mee tot bhaalu al dan niet `definitief`ophoudt met werken.
vraag me dan af, waarop het operating system op geinstalleerd staat? Staat dat dan op een gewone sd kaart?
de koe zegt boe
Matt
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 feb 2005, 01:49
Bedankt: 1 keer

In mijn geval was dit dus gewoon een interne usb stick. Eenmaal verwijderd kon je doen met de box wat je wil.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”