Goedkope Windows gezocht

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Vraagje,

is er ook een mogelijkheid om windows goedkoper aan te schaffen, net zoals office bij microsofthup.com, en liefst met meer dan 1 licensie ?

Moet een nieuwe laptop aanschaffen, en ze vragen 110€ voor windows 8.1 / 7 Home Premium, en dat vind ik toch iets te veel van het goede. (Heb namelijk al 4 officiële windows 7 versies hier geinstalleerd thuis :/
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Prrrrft, die BMW garages van tegenwoordig, wat denken ze wel niet! Ik had een mooie auto samengesteld met veel opties op, en die prijs die ze daar voor vragen is me toch wel véél te veel, het is namelijk zéker niet de eerste BMW die ik koop! Kent er iemand een goedkopere BMW garage?

...

Zie je wat ik bedoel?

(niet slecht bedoeld hé, 't is maar om te lachen :p )

En ontopic: zoek eens naar een studenten-licentie en of je daar gebruik van kan maken? Of via je werk? Er zijn speciale programma's waar werkgevers aan kunnen meedoen om MS licenties goedkoper te maken voor werknemers (hm. Misschien geldt dat alleen voor Office)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Als je een student in de familie hebt kan je de pro voor 65€ kopen denk ik :wink:
Of dat helemaal voldoet aan de voorwaarden... nee. Maar toch pakken beter dan illegaal.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Die microsofthup waar hij naar verwijst is al het Home Use Program van Microsoft, en dat is inderdaad enkel Office.

Ik vind het wel raar dat er bij een nieuwe laptop €110 gevraagd wordt voor W8.1. Laptops zijn toch normaal van vendors die gewoon zo een gigantische korting krijgen dat er de facto al W8 op gezet wordt ? €110 is zelfs meer dan wat je in veel webshops vindt voor en losse OEM license.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

honda4life schreef:Als je een student in de familie hebt kan je de pro voor 65€ kopen denk ik :wink:
Zelfs nog iets goedkoper, blijkbaar: http://www.microsoftstore.com/store/mse ... .288573500
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Op Ebay Duitsland vind je Windows 7 licenties voor 20 € . Ik denk zelfs nog ongebruikte paketten
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Tomby schreef:
honda4life schreef:Als je een student in de familie hebt kan je de pro voor 65€ kopen denk ik :wink:
Zelfs nog iets goedkoper, blijkbaar: http://www.microsoftstore.com/store/mse ... .288573500
Die bedoelde ik :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
dejean
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

MarkDM schreef:Op Ebay Duitsland vind je Windows 7 licenties voor 20 € . Ik denk zelfs nog ongebruikte paketten

ik denk vorig jaar nog 29 € betaald voor een licensie, Windows 7 ( engelse versie ) via ebay Duitsland
Inclusief legale key ( incl verzending )
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ik zie ook graag een BMW, maar als je al 4 dure modellen in de garage hebt staan, zou je misschien toch eens een goedkopere willen kopen van je vaste garagist he :lol:

Ik zou eventueel nog via avondschool een gratis versie kunnen downloaden, maar weet niet goed of ik deze nog een tweede keer kan activeren, en/of hij vervalt na het academisch jaar.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

de goedkoopste windows is linux mint17 LTS :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Kokki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb er nog nooit aan gedacht om een windows licentie op Ebay te kopen, maar nu sta ik toch wel versteld van de prijzen. Hoe doen ze dat? Het lijkt allemaal officieel. Waar zit het addertje?
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”