PC Banking en Easy Banking niet mogelijk

Plaats reactie
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Bijna gans de voormiddag is PC Banking en EasyBanking bij BNP Paribas Fortis niet mogelijk.
Als ik met PC Banking wil inloggen krijg ik in het rood een foutmelding dat die pagina niet bestaat en dus deze toepassing niet kan geraadpleegd worden en dat zowel op mijn laptop, iPad en smartphone.
Via de Easy Banking app lukt het evenmin om in te loggen, daar treedt een time out op en dat zowel op mijn iPad als op mijn smartphone.
Zou er een panne zijn in de centrale computer van de bank?
Wel toevallig dat dat op een maandag gebeurt, de zogenaamde maandagziekte zeker? :x
Er zit natuurlijk niks anders op van te wachten tot die panne verholpen maar met die brugdagen naar 11 november toe is het te hopen dat men niet moet wachten tot aanstaande woensdag om te kunnen bankieren. :x
Of dat men via de Self bankautomaten kan gebankierd kan worden kan ik niet zeggen want ik heb nog niet de gelegenheid gehad om die op te zoeken aangezien de dichtsbijzijnde Fortis bankkantoor ook niet bepaald naast de deur ligt en dus niet zo evident om daar te geraken.
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

BNPParibasFortis Contact center

Code: Selecteer alles

U hebt een vraag? U zoekt informatie of documentatie?
U kunt gebruikmaken van ons contactformulier.
U kunt ons bellen op 02 762 60 00 (van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur).

Code: Selecteer alles

Easy banking helpdesk: voor al uw vragen over mobiel bankieren

In de lijst met vaak gestelde vragen vindt u alvast een schat aan informatie.
U kunt ook bellen op het nummer 02 433 41 90.
edit: bij mij werkt de website goed, maar ik ben geen klant dus ik kan niet proberen in te loggen...
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Werkt perfect bij mij.. net nog een overschrijving gedaan.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de bank en die operator wist mij te vertellen dat er inderdaad een algemene panne zou zijn met de servers en dat er volop aan gewerkt om dat in de loop van de dag in orde te krijgen, hij wist mij te vertellen dat Easy Banking eerder zal verholpen worden maar voor PC Banking zal dat nog iets langer duren en dat bankieren via de Self Bankautomaten in principe geen problemen zijn. :-D
Ik heb ook vastgesteld dat Phone Banking ook werkt maar dat is mij te omslachtig en bovendien lopen de telefoonkosten op, dus ik wacht liever af tot alles in orde is met internet bankieren.
matenet
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 26 keer

Er staat nu op de pagina's om in te loggen ook een melding dat inloggen mogelijk niet lukt ten gevolge van een technische storting. Ik kan wel zonder problemen de Android-app gebruiken.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster

Alles is nu in orde, ik kan nu weer inloggen bij zowel Easy Banking en PC Banking, al krijg ik voor dat laatste nog de vermelding dat inloggen bij PC Banking mogelijk moeilijk kan gaan wegens technische panne. :-D
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”