I COYOTE

Plaats reactie
ZEEWIND
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2014, 10:13

Kan iemand me vertellen hoe je het geluid van je Iphone kan activeren bij gebruik van de app :?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik ben niet zeker omdat je gewoon niet genoeg info geeft..
Ik denk dat je iphone connect via BT met je wagen, maar daar staat gewoon je radio op en dus hier je de iphone niet meer.
Wat je moet doen is naar boven sweepen dat het snelmenu van de iphone komt, en dan ipv de carkit van je wagen, iphone of airplay kiezen.
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Is de software even goed als de toestellen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Blijkbaar hebben ze een nieuwe feature...

Coyote-app verklikt nu ook rijdende flitscontroles
Goed nieuws voor de gebruikers van de iCoyote-app. In een vernieuwde versie van de radarverklikker worden ook rijdende flitsauto’s weergegeven. Gebruikers van de app kunnen anderen daarover waarschuwen met een simpele druk op de knop.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140305_01010570
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 25 keer

LoewieKatorz schreef:Is de software even goed als de toestellen?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ik gebruik de software al meer dan een jaar elke dag. Werkt goed. Je hebt alleen een houder en lader in je wagen nodig.
Een tip: regelmatig is een jaar abbo eens in promotie (meestal 30€ ipv 50€). Je kan dan gewoon je huidig abbo verlengen ook al is het nog niet afgelopen. Zo heb ik het elke keer al gedaan.
ifix-it
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 okt 2014, 19:51

er is een ''bug'" in iOS als je connect met bluetooth in je wagen
dan moet je gewoon met uw slider van beneden naar boven doen en daar terug op iphone selecteren en komt het geluid van je iCoyote terug uit je iphone en je calls kunnen gewoon weer via bluetooth

en de app is heeeeeeeeeel goed :) heb het al 3 jaar ondertussen !
zeer tevreden en in mijn ogen de beste app ooit :)
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Die "bug" is er al sinds het begin.
Verder heb ik ook iCoyote omdat de gewone versie me teveel kost, maar iCoyote loopt toch een beetje achter op de HW versie.
De mobiele vaste flitsers komen later door (soms dagen) terwijl ze op de HW versie direct worden gemeld. Er zit effectief wel vertraging op (evenals de mobiele vaste weg is, duurt het ook veel langer op de i-versie dan de HW versie voor de aanpassing er is).
ifix-it
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 okt 2014, 19:51

daar mag ik eerlijk gezegd niet over klagen
maar ik heb ze wel nog niet langseen gezet ofzo...

ik heb tot nu toe toch al een deel mobiele flitsers ontweken door mijn app dus is zijn geld zeker waard imho
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik heb ze wel naast elkaar gezien, en het is effectief zo.. :-)
Het werkt voor 75% hetzelfde, enkel is bij de HW versie de update soms sneller.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

kdhoe schreef: Ik gebruik de software al meer dan een jaar elke dag. Werkt goed. Je hebt alleen een houder en lader in je wagen nodig.
Een tip: regelmatig is een jaar abbo eens in promotie (meestal 30€ ipv 50€). Je kan dan gewoon je huidig abbo verlengen ook al is het nog niet afgelopen. Zo heb ik het elke keer al gedaan.
Ik denk dat ze het geroken hebben, zonet een mail aangekregen van Coyote dat tot 7 november (nu vrijdag dus) middernacht er een korting geldt van 20 euro op een jaarabonnement.

Ik heb de app echter zelf alleen tijdens de eerste gratis proefmaand gebruikt. Zelfs in die maand gebruikte ik het amper, ik ben tegenwoordig niet zo veel meer op de baan dus het is voor mij persoonlijk op dit moment zijn geld niet waard. Zag er wel een goede app uit, als je veel op de baan bent zou ik het aanraden! Met de hardwareversie kan ik niet vergelijken.

EDIT: in de mail staat dit ook letterlijk vermeld: "Al geabonneerd? Geen enkel probleem, dit aanbod geldt ook voor een lopend abonnement!". Uiteraard interessant voor degenen die nu reeds een abonnement lopen hebben en goedkoop willen verlengen.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Mijn verlengd en loopt tot 18/12/2015, dus einde huidig abbo + 1 jaar
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Ik had één jaar genomen bij de vorige promo, en zal vermoedelijk vanavond met nog eens één jaar verlengen.
Zeer tevreden van Coyote. Als er file is, kan ik deze mooi op tijd ontwijken, als er gevaarlijke dingen op de weg zijn, kan ik al op tijd vertragen, zalig!
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Vandaag ingegaan op de promo 6+6 maanden aan 29.99.
Huidig abonnement verliep op 17/11.

Nu plots verlengd tot maar liefst 11/11/2017 - aantal overblijvende dagen 1101 volgens de app zelf :banana:
Nochtans effectief de 6+6 maanden aangekocht en de info in mijn account geeft dit ook netjes aan ;)
Geacht lid van de Community,
U kocht zopas:
6 maand + 6 maand gratis


Foutje? :twisted:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Op de website staat iCoyote aan 49.99 euro voor één jaar als promotie... hoe kom jij aan 29.99 ?

Een normaal Coyote abonnement kost momenteel 144 euro voor een jaar... da's dus wel een serieus verschil :-(
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

en nu maar hopen dat hij ook niet verboden wordt he...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

r2504 schreef:Op de website staat iCoyote aan 49.99 euro voor één jaar als promotie... hoe kom jij aan 29.99 ?

Een normaal Coyote abonnement kost momenteel 144 euro voor een jaar... da's dus wel een serieus verschil :-(
Is een huidige promotie (misschien alleen voor bestaande gebruikers?), zie ook het bericht van butskristof.
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

is een tijdelijk promotie (48hrs), voor huidige en nieuwe gebruikers
Aanbod niet cumuleerbaar met andere Coyote -aanbiedingen maar wel op uw lopende abonnement. Geldig op 6 en 7 november 2014. Enkel op iPhone, Android, Windows Phone en op een abonnement van 1 jaar (6 maanden + 6 maanden gratis), enkel geldig voor Benelux klanten.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

mmm

Ik gebruik nu Waze, voor navigatie en flitscontroles.
Kan je met iCoyote navigeren ?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Neen... iCoyote is enkel voor vaste of mobiele camera's, files, werken, gevaar, etc.. op je traject. En het traject is de weg waarop je rijdt.
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Der is wel een mini navigatie, waar je de map zien, en "VAN" en "NAAR" kunt invullen.
Naar mijn mening kunnen ze daar nog wat werk insteken, daar is nog enorme verbetering mogelijk.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Daarnet m'n eerste rit achter de rug met iCoyote (op Windows Phone).

Het enige probleem dat ik ondervonden heb is dat wanneer m'n GSM plat ligt in landschape mode... iCoyote in een hoek van 90 graden over de weg lijkt te rijden (en dus geen alarm geeft aangezien de flitsers dan niet in de rijrichting staan).
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Ik kan toch echt wel een route ingeven in iCoyote. Werkt niet echt super, maar 't gaat wel...
Ik heb het wel niet meer getest sinds de nieuwe layout, dus 't kan best zijn dat ze daar wat aan gewerkt hebben.
Ik gebruik het wel op iPhone, niet op Windows Phone
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ja het gaat wel, maar ik raad het niemand aan :)
nu, er zijn mensen die een GPS gebruiken voor dagelijkse trajecten. Daar snap ik het nut niet van.
Als je een traject kent, zet dan de GPS uit?
Vermijden van files etc.. dat kan dus ook met de Coyote die je waarschuwt. Stel dat dat dan voorvalt in 5% van je reistijd, dan kan je dan overschakelen op je GPS, moest je geen dedicated in de auto hebben.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Je kan toch ook gewoon je tomtom open laten staan, en de iCoyote in de achtergrond zijn werk laten doen? Geluidsmeldingen aan en klaar.
Ok, je mist misschien het visuele, maar als je een biepje hoort dan moet je maar extra opletten.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

Ja, ik zet waze altijd op, ook voor gekende trajecten... Is gemakkelijk als je iets wil melden ofzo...
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Dafke schreef:Ja het gaat wel, maar ik raad het niemand aan :)
nu, er zijn mensen die een GPS gebruiken voor dagelijkse trajecten. Daar snap ik het nut niet van.
Voor de files & de controles natuurlijk
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Dafke schreef:nu, er zijn mensen die een GPS gebruiken voor dagelijkse trajecten. Daar snap ik het nut niet van.
Als je een traject kent, zet dan de GPS uit?
Ik zet dus mijn navigatie wel op voor de dagelijkse route van en naar het werk. Dan krijg ik tenminste de melding dat er op mijn traject een file is en kan ik daar op anticiperen.
ICoyote kan mij dan wel een melding geven als ik in houthalen ben dat er op de E314 een file staat richting Aken, maar daar heb ik weinig aan als ik naar Leuven moet ...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Dafke schreef: Nu, er zijn mensen die een GPS gebruiken voor dagelijkse trajecten. Daar snap ik het nut niet van.
Als je een traject kent, zet dan de GPS uit?
Tomtom haalt een groot deel van zijn filegegevens uit de GPS toestellen zelf, als iedereen zen GPS uitzet op gekende trajecten dan zou de file-informatie een pak minder accuraat zijn.
+ om files te proberen ontwijken (al zit ik met de Brusselse ring waar ik moeilijk omheen kan :cry: ). Het zit "gratis" op men GPS dus ik zou gek zijn er geen gebruik van te maken.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Mja ik gebruik de interne GPS van mijn wagen. Die TMC draait altijd mee op de achtergrond, daarmee dat ik wss het nut ervan niet snapTE.
Nu wel, als al deze dingen werken als een community natuurlijk.
Google maps haalt de info van Android gebruikers als ik me niet vergis, door constant die phones te tracken :) Kan ook handig zijn.
Ik check meestal snel google maps en tomtom live traffic om een overzichtje te krijgen vooraleer ik vertrek.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Gisteren 2 x een flinke boete uitgespaard dankzij Coyote! Federale wegpolitie stond tussen Luik en Doornik met 2 teams op 2 verschillende locaties, telkens een flitswagen 300m vooraf, eens je geflitst bent geeft die je door aan de maar liefst 4 zwaantjes wat verder die je uit het verkeer haalden.
Staat allemaal mooi op dashcam hoe ze ene met een ochgod Toyota Yaris die aan +/- 150 reed en me inhaalde eruit hebben gehaald haha, wat een kick, dacht eerst dat ze mij gingen pakken om een of andere reden, maar reed gelukkig, voor ik de flitswagen voorrbij reed 120.
Bij de 2de keer stond er zelfs een anonieme volgwagen bij.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Coyote blijkt wel de ANPR camera's op diverse plaatsen in Mechelen te beschouwen als "flitspalen" :bang:

Iemand enig idee hoe je dit kan melden ?
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Mij lukt het niet om via de app op mijn iphone het abonnement te verlengen. Mss doe ik iets mis maar ik zou niet meteen weten wat.

Edit: Uiteindelijk toch gelukt :)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Heb de app ooit aangekocht, maar veel miserie gehad bij het gebruik van een andere telefoon: ik spoof MN imei nu.
Mijb Samsung (amoled) smartphone heeft er wel een ingebrand scherm aan over gehouden :(

Kent er iemand een programma om de files op N wegen en kleinerevwegen weer te geven? De touring app doet het niet,de viamichelin app heeft veels te veel vertraging.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

Waze?! :-)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Met Waze heb je geen kaartje (er staat altijd file, maar hoeveel zie ik liever zelf). Inrix Traffic volgende week eens bekijken (update tijd interval?)
Plaats reactie

Terug naar “Development”