Dag iedereen,
Er liep hier een topic over hoe je je belkrediet kon recupereren en omzetten naar je bankrekening of PayPal-account.
Ook waren er reacties die uitlegde hoe je belwaarde met je belwaarde kon kopen, en zo eigenlijk (bijna) gratis bonussen kreeg.
(Bijna) geen van deze truucs werkt nog, en ze zijn ook niet toepasbaar op Mobile Vikings-klanten zoals ik.
Bij MV kan je, buiten met Vikingpunten, bancontact of een creditcard, ook met PayPal en Bitcoin betalen.
Is er een manier om beltegoed om te zetten naar Bitcoins of geld voor op je PayPal-rekening (met geen overdreven hoge transactiekosten)?
Ik kan er nl. geen enkele vinden, maar je weet nooit of jullie er één kennen...
Zo zou je bv. € 50 kunnen omzetten naar Bitcoins of je PayPal-rekening en daarmee opnieuw herladen. Stel dat de kosten bv. € 5 bedragen, dan heb je voor 5 euro 5 GB en 5000 sms'en.
Voor € 160, na een jaar, heb je dan 2.000 belminuten, 60.000 sms'en en 60 GB gekregen, na dat jaar.
Ik verwacht nu wel niet dat de kosten effectief € 5 zullen gaan bedragen voor € 50, als het bestaat.
Je zou deze methode dus ook meerdere keren per maand kunnen toepassen (bv.: x-tal belkrediet + € 50 standaard + €10/maand (als de kosten € 5 bedragen) = *x-tal belkrediet ÷ 0,05* belminuten + 10.000 sms'en + 10 GB).
Dus: weet iemand toevallig een methode om belkrediet (via sms of een 090x-nummer) om te zetten naar je Bitcoin- of PayPal-rekening?
Alvast bedankt!
Groetjes,
IYZY