Top masientje

Dat klinkt leuk!FORZA M schreef:Het leukste van de hele zaak is dat ik ondertussen 2 van de 3 collega's waarmee ik aan een "eiland" zit overtuig heb om ook een CSR elite + seat te kopen, waardoor we nu een leuke competitie opgestart hebben qua hotlaps en racejes
Tja, het is belachelijk veel geld voor wat speelgoed, maar met een passie voor de autosport is zelfs de goedkoopste vorm (Karting) nog extreem duur. (I know, I tried, is niks voor een werkende mens met nog andere verplichtingen)cloink schreef:Dat klinkt leuk!FORZA M schreef:Het leukste van de hele zaak is dat ik ondertussen 2 van de 3 collega's waarmee ik aan een "eiland" zit overtuig heb om ook een CSR elite + seat te kopen, waardoor we nu een leuke competitie opgestart hebben qua hotlaps en racejes
*checkt de prijs*
Ehhhhhh... Nevermind!
Visuals zijn eigenlijk compleet onbelangrijk. Het gevoel in het stuur en de balans van de wagens is veel belangrijker.Tomby schreef:'t Is een hobby gelijk een ander. Voor de serieuze liefhebber, lijkt me dat inderdaad nog behoorlijk mee te vallen.
1 ding: met zo een advanced seat/controls, lijken de visuals nu wel een beetje de limiting factor. Heeft de XBox One geen support voor 3 schermen ? Iets in deze aard lijkt me toch wel een must :.
Voor zover ik weet niet, maar Xbox One heeft wel Forza 5, wat toch een mooie upgrade is van de 4Tomby schreef:Heeft de XBox One geen support voor 3 schermen ?
Ken je iets laten weten of het wat is? Ik heb ook wel interesse.en ook nog dit, nog te testen:
http://www.aliexpress.com/item-img/DVB- ... 28016.html
Code: Selecteer alles
Milieunorm -> Euro 5
Cilinderinhoud (cm³) -> 1197
Aantal cilinders -> 4
Aantal kleppen -> 16
Maximaal vermogen kW (pk) -> 85 (115)
Max. koppel Nm -> 190
Type injectie -> Direct injectie
Vooreerst, ik heb het verkeerde prentje gelinkt, het is een iets anders product dat ik bestelde:Nob schreef:Ken je iets laten weten of het wat is? Ik heb ook wel interesse.en ook nog dit, nog te testen:
http://www.aliexpress.com/item-img/DVB- ... 28016.html
Vooral dan in het opnemen van DVB-T ben ik wel geïnteresseerd.