Belgacom aansluiting

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 30 keer

Beste

Ik ben bezig met de verhuis naar mijn appartement en voor internet en dergelijke zou ik graag VDSL2 nemen.
De lijntest heb ik allemaal al gedaan maar de vraag is zijn deze kabels op de foto van Belgacom er staat ADSL op, maar ik heb zo een vermoeden dat daar nog kabels van de intercom bijzitten.

https://drive.google.com/file/d/0B_6Tqn ... sp=sharing

Iemand die hier wijzer uit wordt?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer

Neen, alleen de dikke kabel die in de technische ruimte van het appartementsblok (waar de elektriciteitstellers staan) binnenkomt is van Belgacom. De rest is binnenbekabeling die voor alles en nog wat kan gebruikt worden.
Vraag dus aan de eigenaar of beheerder van het gebouw hoe de aansluiting van de technische ruimte naar jouw appartement praktisch verloopt.
nolfie
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

belgacomsignaal zal vermoedelijk in het appartement binnenkomen via de rood/witte draad. Deze loopt naar de technische ruimte, waar de invoerkabel van Belgacom binnenkomt.
Meestal is dit in de kelder, of waar de elektriciteitsmeters staan.
Afbeelding
8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 30 keer

Ik heb dat niet direct gevonden in de kelder, kan je dat navragen bij Belgacom zelf?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer

Kuch:
raf1 schreef:Vraag dus aan de eigenaar of beheerder van het gebouw hoe de aansluiting van de technische ruimte naar jouw appartement praktisch verloopt.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”