Als het goed is...
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
... mag het gezegd worden. Dit heeft weliswaar totaal niks te maken met UB maar ik vond het een vermelding waard. Bij mij thuis hangt er constant minstens 1 Jamón Ibérico te drogen. Probleem daarbij is dat het vet langs de onderkant van de ham begint te druipen. In Spanje gebruikt men daarvoor een "escurre jamones" of een "recoge grasas". Wie in Spanje al geweest is kent het heel zeker. Voor wie het niet kent, foto hierbij ter illustratie. Omdat je die dingen hier niet kan vinden was ik eigenlijk aangewezen op Spanje om er aan te geraken. Tot ik mij realiseerde dat er ook in België fabrikanten zijn van ham. Mail gestuurd richting Grega te Buggenhout maar daar hebben ze die potjes niet. Dan maar mail richting Ganda in Destelbergen gestuurd. En daar bleken ze die wel te hebben. Ik stelde de vraag of ik er een tweetal opgestuurd kon krijgen en vroeg hen om mij de prijs te laten weten. Ik kreeg een mailtje terug met de vraag naar welk adres het moest en over betalen werd er met geen woord gerept. Een week later mocht ik dan maar liefst 4 stuks ontvangen vanwege Ganda. Met dank aan Krista Braeckman en Bart Heynderickx bij Ganda. Pittig detail: de potjes van Ganda worden bij een bedrijf in... Spanje vervaardigd. Ik stel voor dat andere UB leden ook hun positieve ervaring delen met bedrijven die totaal niks te maken hebben met UB onderwerpen.
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding1.png (162.09 KiB) 1080 keer bekeken
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Één woord: Logitech. Damn Logitech, de beste customer service die ik ooit heb mogen meemaken. Al verschillende malen issues ver buiten garantie nagevraagd en telkens moeite- en kosteloos verholpen. Laatst was de oplaadbere batterij uit de remote van mijn (toch al zeker 5-jaar oude) Squeezebox remote aan het eind van zijn Latijn. Weekje later zat er helemaal gratis een nieuwe batterij in mijn brievenbus, no questions asked.
Door dit soort acties/service zal ik tweemaal nadenken voor ik ooit nog iets anders koop dan Logitech (in hun vakdomein)!
Door dit soort acties/service zal ik tweemaal nadenken voor ik ooit nog iets anders koop dan Logitech (in hun vakdomein)!

ooh. shiny.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Provider
Te Koop forum
Op iBood dus een Neato robotstofzuiger gekocht.
Positief: een echte stofzuiger, heel slim (gaat in alle hoeken en kanten), veel functie, HEEL gebruiksvriendelijk
Negatief: niet zo heel mooi, maar jah... misschien moeilijk voor een stofzuiger
Maar vooral: na één week was hij al kapot
. Opeens: "my fan is stuck". In handleiding gekeken, alles mooi uitgekuist, niks oplossing. Op Internet gekeken: geen oplossing. Ipv ibood op te bellen, heb ik Neato direct gemaild. Heel vriendelijk en snel antwoord gehad. Enkele dingen moeten proberen en toen het niet ging... hebben ze me gewoon direct een nieuwe opgesturd. De ouder mag ik zelf houden of naar het containerpark doen. Maar zo heb ik wel extre reserve filters en zo
.
Helpdesk: +++ !
Eindconclusie: tot nu toe tevreden over maar stel me wel vragen of ik gewoon ongeluk heb gehad, of dat er nog zo'n problemen gaan opduiken
Positief: een echte stofzuiger, heel slim (gaat in alle hoeken en kanten), veel functie, HEEL gebruiksvriendelijk
Negatief: niet zo heel mooi, maar jah... misschien moeilijk voor een stofzuiger
Maar vooral: na één week was hij al kapot


Helpdesk: +++ !
Eindconclusie: tot nu toe tevreden over maar stel me wel vragen of ik gewoon ongeluk heb gehad, of dat er nog zo'n problemen gaan opduiken

Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Bij mij 2 zeer positieve zaken met hardware buiten garantie.
1. Logitech, had een Logitech desktop 5000 set (draadloos toetsenbord en muis)
Contactpunten van muis waren door corrosie stuk, kon muis dus niet meer opladen.
Set was 3,5 jaar oud, dus 6 maanden buiten garantie.
Toch maar contact opgenomen met Logitech. Het slechte nieuws was dat de 5000 serie er niet meer was.
Het fantastische goede nieuws was dat ik een 5500 set (toetsenbord en muis) gratis opgestuurd kreeg.
Nooit meegemaakt.
2. Shuttle, mijn ma gebruikte tot 2 jaar geleden een Shuttle PC. Het fannetje van de north of south bridge (weet niet meer welke) was versleten.
Maakte irritant geluid. Ik nam contact op met Shuttle (PC was bijna 5 jaar oud) om te kijken waar ik zo een fannetje kon bestellen.
Ze vroegen mijn adres zodat ze mij gratis een nieuw fannetje konden sturen. Super !
En vandaag nog met Bol.com, had 2 dingen besteld. Heb maar 1 geleverd gekregen.
Tweede was men vergeten, ondanks het op de pakbon stond. Ze gaan geld van 2de niet geleverde product terug sturen. Perfect.
1. Logitech, had een Logitech desktop 5000 set (draadloos toetsenbord en muis)
Contactpunten van muis waren door corrosie stuk, kon muis dus niet meer opladen.
Set was 3,5 jaar oud, dus 6 maanden buiten garantie.
Toch maar contact opgenomen met Logitech. Het slechte nieuws was dat de 5000 serie er niet meer was.
Het fantastische goede nieuws was dat ik een 5500 set (toetsenbord en muis) gratis opgestuurd kreeg.

Nooit meegemaakt.
2. Shuttle, mijn ma gebruikte tot 2 jaar geleden een Shuttle PC. Het fannetje van de north of south bridge (weet niet meer welke) was versleten.
Maakte irritant geluid. Ik nam contact op met Shuttle (PC was bijna 5 jaar oud) om te kijken waar ik zo een fannetje kon bestellen.
Ze vroegen mijn adres zodat ze mij gratis een nieuw fannetje konden sturen. Super !
En vandaag nog met Bol.com, had 2 dingen besteld. Heb maar 1 geleverd gekregen.
Tweede was men vergeten, ondanks het op de pakbon stond. Ze gaan geld van 2de niet geleverde product terug sturen. Perfect.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Zelfde ervaring met de fantastische support van Logitech hier:
- Ooit voedingsadapter stuk: oude niet terug te sturen, ze stuurden gewoon zonder verpinken en zonder verdere vragen een nieuwe op.
- Ooit batterijklepje kwijt van een muis. Ik vroeg me af of ik dit eventueel apart kon kopen: ze stuurden gewoon gratis een nieuw klepje op.
Logitech support is gewoon de max. Als het goed is, mag het zeker ook eens extra vermeld worden.
- Ooit voedingsadapter stuk: oude niet terug te sturen, ze stuurden gewoon zonder verpinken en zonder verdere vragen een nieuwe op.
- Ooit batterijklepje kwijt van een muis. Ik vroeg me af of ik dit eventueel apart kon kopen: ze stuurden gewoon gratis een nieuw klepje op.
Logitech support is gewoon de max. Als het goed is, mag het zeker ook eens extra vermeld worden.
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Mijn ervaring met de helpdesk van Logitech was toch wel anders. De rechtermuisknop van mijn Logitech MX518 muis werkte na een 3-tal jaren niet meer zo goed, hij registreerde soms meerdere kliks of helemaal geen. Ik heb de Logitech support opgebeld maar omdat de muizen niet meer in productie waren konden ze me niet helpen. Andere oplossingen kon men mij ook niet aanbieden, zoals bijvoorbeeld een korting bij de aankoop van een nieuwe Logitech muis.
Dat gezegd zijnde muis ik nu verder met een Logitech G500 want het zijn wel goede muizen.
Dat gezegd zijnde muis ik nu verder met een Logitech G500 want het zijn wel goede muizen.

- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ycam gekocht bij Ibood.
Deze heb ik toen geïnstalleerd. Ikzelf gebruikte een functie die denk ik niet veel mensen gebruiken, de Ad-Hoc functie.
Omdat er geen netwerk is waar deze camera hangt, moet ik een verbinding maken rechtstreeks met laptop of smartphone.
Het probleem hiermee was dat de camera zich dan altijd automatisch begon te herstarten, dus had ik niet veel aan die functie.
Toen heb ik toch maar eens contact opgenomen met Ycam (in de UK), ik had ook nog een filmpje gemaakt van het probleem zodat ze het konden zien.
Toen vroegen ze om het toestel op te sturen naar de UK, als het alleen de camera was, was het al goed, gelijk de voeding en nog wat extra prullen mocht ik houden.
Na een tijd kreeg ik een volledig nieuwe camera in de doos met plastic rond. En ze hadden me ook al een mail gestuurd waarin stond dat ik de verzendkosten kon terug krijgen, maar dan moest ik een formulier op hun website invullen, dat had ik natuurlijk ook gedaan en dat geld hebben ze ook nog terug gestort.
Mijn nieuwe camera had helemaal geen problemen met Ad-hoc.
Dus Ycam support is uitstekend
Deze heb ik toen geïnstalleerd. Ikzelf gebruikte een functie die denk ik niet veel mensen gebruiken, de Ad-Hoc functie.
Omdat er geen netwerk is waar deze camera hangt, moet ik een verbinding maken rechtstreeks met laptop of smartphone.
Het probleem hiermee was dat de camera zich dan altijd automatisch begon te herstarten, dus had ik niet veel aan die functie.
Toen heb ik toch maar eens contact opgenomen met Ycam (in de UK), ik had ook nog een filmpje gemaakt van het probleem zodat ze het konden zien.
Toen vroegen ze om het toestel op te sturen naar de UK, als het alleen de camera was, was het al goed, gelijk de voeding en nog wat extra prullen mocht ik houden.
Na een tijd kreeg ik een volledig nieuwe camera in de doos met plastic rond. En ze hadden me ook al een mail gestuurd waarin stond dat ik de verzendkosten kon terug krijgen, maar dan moest ik een formulier op hun website invullen, dat had ik natuurlijk ook gedaan en dat geld hebben ze ook nog terug gestort.
Mijn nieuwe camera had helemaal geen problemen met Ad-hoc.
Dus Ycam support is uitstekend
