Wie gaat er morgen naar het bouwcentrum
pcbeurs Dipro??
Ik wel hoor, kijken of we geen koopjes kunnen doen.
Greetz
Weetgraag
Computerbeurs
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Mja, ik kan ook niet, voor zover ik weet is het in Antwerpen? (dacht ik)
Kheb nogal veel werk voor school en ben nu nog niet goed wakker, beke te laat uit gezeten vanmorgen
Maybe een volgende keer
Kheb nogal veel werk voor school en ben nu nog niet goed wakker, beke te laat uit gezeten vanmorgen
Maybe een volgende keer
I love it when a plan comes together!
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik heb het voorstel al gekregen, maar ik ga niet. Ik denk dat ik niet kan. En als ik kan, dan kom ik zeker eens binnen. Het is ongeveer 25 km. Als het je interesseert, dan moet je echt gaan, het is er echt supergoed. Ik ben vorige keer geweest. Als ik sommige gasten daar zag zitten... Mijn ogen vielen bijna uit mijn kassen.
Cheers
Cheers
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Chic, ik was er juist toen er ook iets gewonnen werd, maar kweet niet juist meer wat de opdracht was. Twas toch iets dom, iets vreselijk simpel. Mja, ik zal nog zien he. Ik hoop dat ik kan gaan, maar ik zal het wel zien.
Cheers
Cheers
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Sub Zero schreef:Chic, ik was er juist toen er ook iets gewonnen werd, maar kweet niet juist meer wat de opdracht was. Twas toch iets dom, iets vreselijk simpel. Mja, ik zal nog zien he. Ik hoop dat ik kan gaan, maar ik zal het wel zien.
Cheers
Toen ik mijne fiets gewonnen had was er ook zo'n opdracht. Om het eerste in uw onderbroek bij hun staan... en dan kreeg ge ne voetbal (was toen WK).
NuKeM