Probleem opnemen belgacom

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
trol
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 jan 2014, 17:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Hebben nog mensen problemen met opnemen. Ik heb geregeld programma's die wel starten met opnemen maar na enkele seconden afbreekt. Wel frustrerend als je favoriete programma's maar enkele seconden zijn opgenomen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Je kan altijd proberen om de decoder te rebooten (kort van spanning te onderbreken) of anders een fabrieksherstelling te laten uitvoeren.
De bbox vooraf eens laten rebooten (15 seconden spanning onderbreken) kan je misschien best ook eens doen zeker als het om problemen met nPVR opnames gaat.
Jordumus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 okt 2014, 11:07
Bedankt: 7 keer

Als bovenstaande niet lukt, zou ik even contact opnemen met technische dienst. Zij kunnen de laatste softwareupdate doorsturen en eventueel manueel nPVR weghalen van je abonnement en terugplaatsen om zo conflicten weg te nemen. :)
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 21 keer

ouders hebben er ook superveel last van, vreselijk frustrerend :bang:
trol
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 jan 2014, 17:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Bedankt voor de tips.

Gisteren ook opname finale voice for kids gemist .. 6 seconden :-(
Ben begonnen met nu eerst stroom 20 seconden uit te doen.

indien dit niet lukt probeer ik de volgende dagen de fabrieksreset

en als dat nog niet lukt bel ik technische dienst

alvast bedankt voor de tips ... ik hou jullie op de hoogte van eventuele oplossingen.
trol
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 jan 2014, 17:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Nu een week later na een reset en hij lijkt terug normaal op te nemen. Maw.. De reset was (voorlopig toch, hout vasthouden) de oplossing.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”