Hebben hier nog mensen last van zeer hoge ping en hoge packet loss?
Het laden van o.a. EDPnet hun website, Tweakers, ... gaat zeer traag en games zijn onspeelbaar.
Pingen naar deze servers toont aan dat er 200ms+ is en packet loss van om en bij de 10%.
Zone 09!
Terug hoge ping naar meerdere servers
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Bij mij was het gisteren van de ene op de andere moment (tijdens dat ik aan het kijken was) het niet meer mogelijk om netflix in HD te kijken.
Op PC kon ik zelfs niets meer laden en later ging dit ook niet meer op PS4. Het kwam er gewoon niet door.
Ook de image op sommige websites gingen super traag (meer dan een minuut laden voor een cartoon), terwijl andere websites even vlot als anders gingen.
Ik moet wel zeggen dat het mij niet is opgevallen dat tweakers of de EDPnet website traag gingen.
edit:
De ping heb ik niet gechecked gisteren, maar ik gok dat het hier dan mee te maken heeft (dat zou het alleszins verklaren).
Op PC kon ik zelfs niets meer laden en later ging dit ook niet meer op PS4. Het kwam er gewoon niet door.
Ook de image op sommige websites gingen super traag (meer dan een minuut laden voor een cartoon), terwijl andere websites even vlot als anders gingen.
Ik moet wel zeggen dat het mij niet is opgevallen dat tweakers of de EDPnet website traag gingen.
edit:
De ping heb ik niet gechecked gisteren, maar ik gok dat het hier dan mee te maken heeft (dat zou het alleszins verklaren).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik heb gemerkt dat deze ochtend het ophalen van mail een aantal time-outs heeft gegeven, zowel naar gmail als mijn eigen mailhosting in New Jersey.
Ik ga er van uit dat het met de DDoS te maken heeft.
Ik ga er van uit dat het met de DDoS te maken heeft.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Hier ook hetzelfde probleem als jullie beschrijven. Een paar dagen geleden, heel de avond prijs. Ik heb ondertussen een ticket ingelegd bij de Helpdesk... Als jullie dat ook doen, geraken we misschien nog ergens?