datalimiet

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Richard Witteman
Starter
Starter

Hoi,

Ik heb een vraag aan iedereen die een adsl verbinding heeft of er en paar kent. Momenteel heb ik een verbinding via scarlet (planet internet) genaamd adsl primium. Over het algemeen een goede adsl connectie, maar het begint me steeds meer te irriteren dat ik maar een datalimiet heb van 15gb :x . Een beetje online gamer en surfer is hier makkelijk overheen binnen een maand. Mijn vraag aan jullie is of je een goed alternatief weet die of met een hogere datalimiet of (het beste natuurlijk) geen datalimiet werkt. Ik hoop dat iemand me hierover kan informeren.
Alvast bedankt :-)
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Richard Witteman schreef:Een beetje online gamer en surfer is hier makkelijk overheen binnen een maand.

[offtopic]
lol :-D
zeg maar downloader, ik zit dagelijks heeeeeeel veel online (ik heb namelijk geen leven) en als ik niets zou downloaden dan heb ik nog veel gigs over, jij zit 24/24 te gamen ? :wink:
[/offtopic]
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Een leuk overzichtje van internet providers kun je hier vinden.

Met dank aan Pengu!
Akira
Elite Poster
Elite Poster

helaas bieden de meesten een limiet van 15 GB

behalve A2F maar die raadt iedereen af.

Dan heb je nog Surfadsl( vraagt da aan marto, kan em iets zinnigs doen)
de pispaal <<
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

iedereen al versatel vergeten precies? wel maar 1 mbit download en 256 kbit upload maar dan ook geen limiet en voor maa 35€. de keuze was voor mij snel gemaakt hoor.

Een tevreden versatel gebruiker :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”