Hey,
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone, heb voorlopig nog een Iphone 3GS in gebruik, maar de laatste tijd kan ik nog amper apps installeren wegens >iOS 7 vereiste.
Ik gebruik de telefoon vooral voor:
Surfen (vnl via WIFI of 3G/...)
Mails checken, agenda
Muziek & radio luisteren
Google drive (foto's/docs delen) & Dropbox
en dan nog de gebruikelijke apps (Facebook, Twitter, Evernote & consoorten)
Ik was niet van plan om heel veel geld ertegenaan te smijten, dus ik zou voor een Android gaan.
Qua budget dacht ik iets rond de 250 euro.
Ik gebruik nu wel dagelijks mijn Iphone oortjes met bediening (muziek skippen, doorspoelen, stiller/luider).
Lukt dit ook op een android toestel in die prijsrange? Ben daar niet zo in thuis...
Thx!
Nieuwe smartphone
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Een One-plus? http://oneplus.net/be_nl
Voor een invitatie zie het forum. http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 4&start=60
Of je je Iphone oortjes kan gebruiken weet ik niet, maar ik twijfel er ten zeerste aan Apple kennende.
Voor een invitatie zie het forum. http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 4&start=60
Of je je Iphone oortjes kan gebruiken weet ik niet, maar ik twijfel er ten zeerste aan Apple kennende.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ivm oortjes is het in elk geval 100% zeker dat je de controls specifiek IOS zijn, en dus niet gaan werken op een Android toestel. Omgekeerd zijn controls even zeer mogelijk op een Android toestel, en gegarandeerd gaan er verschillende toestellen zijn waar je oortjes zult bijkrijgen mét controls. 4 jaar geleden had ik al een HTC Desire die met dergelijke oortjes kwam.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Van de OnePlus had ik al het één en ander gehoord.
Hoe zit het eigenlijk met de garantie enzo, want ge koopt zo een toestel niet in een gewone winkel maar online? valt dat wat mee?
Dat ziet er wel een heel groot toestel uit
, 5,5 inch.
Ik had zelf ook al de Moto G 4G (LTE versie) op het oog. Maar ik vroeg me af of die wel geschikt is voor muziek te luisteren in combi met van die oortjes met bediening?
Thx!
Hoe zit het eigenlijk met de garantie enzo, want ge koopt zo een toestel niet in een gewone winkel maar online? valt dat wat mee?
Dat ziet er wel een heel groot toestel uit
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik had zelf ook al de Moto G 4G (LTE versie) op het oog. Maar ik vroeg me af of die wel geschikt is voor muziek te luisteren in combi met van die oortjes met bediening?
Thx!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Garantie is super. Zelf geen ervaring mee gelukkig, maar wel van anderen gehoord.
Support is traag, maar bij echte problemen vervangen ze gewoon het toestel meteen.
Ze kunnen moeilijk doen, maar als het een echt probleem is, doen ze niet moeilijk over.
Support is traag, maar bij echte problemen vervangen ze gewoon het toestel meteen.
Ze kunnen moeilijk doen, maar als het een echt probleem is, doen ze niet moeilijk over.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
support is inderdaad een weekje wachten voor je antwoord krijgt. Maar eens je ticket open... blijven ze er wel mee bezig
de koe zegt boe