The day after Visual C# Express 2005...

Plaats reactie
DiViNO
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 dec 2002, 18:23

Ik heb op mijn computer VS.NET 2003 staan met alle talen geinstalleerd.

Nu heb ik die beta van VC# 2005 is geprobeerd, ziet er weer lekker uitgebreid uit btw..
Nadat 'k gedaan had met testen heb ik deze er weer afgegooid (mooi uninstalled :))

Maar nu is er geen enkele extentie (csproj, sln, cs, resx, ....) die verbonden is met C# nog geregistreerd, er staat dus een blanco icoon (met zo'n pictogram in) :(

Iemand enig idee hoe 'k die terug kan registreren?
Joe Sixpack
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:21
Contacteer:

DiViNO schreef:Ik heb op mijn computer VS.NET 2003 staan met alle talen geinstalleerd.

Nu heb ik die beta van VC# 2005 is geprobeerd, ziet er weer lekker uitgebreid uit btw..
Nadat 'k gedaan had met testen heb ik deze er weer afgegooid (mooi uninstalled :))

Maar nu is er geen enkele extentie (csproj, sln, cs, resx, ....) die verbonden is met C# nog geregistreerd, er staat dus een blanco icoon (met zo'n pictogram in) :(

Iemand enig idee hoe 'k die terug kan registreren?

dat zijn uw source bestanden over uw project enzo. Als je een IDE instaleert gaat die dat terug kennen. ALs je bedoelt voor u programmatje dat je geprogrameerd hebt moet je dat compileren naar een exe ofzo.

ALs je een goed gratis alternatief zoekt voor VS.NET moet je eens kijken op: http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/

Ik gebruik dit nu al enkele weken en ik vind het wel goed werken, en tis gratis :)
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

* gewoon vs.net opnieuw installeren.

* kan je ze niet toevoegen via de eigenschappen van het bestand ofzo.
DiViNO
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 dec 2002, 18:23

Snakehit schreef:* gewoon vs.net opnieuw installeren.

* kan je ze niet toevoegen via de eigenschappen van het bestand ofzo.


2de optie lukt niet heb 'k al geprobeerd, want die bestandstypes staan niet meer in de bestandslijst :?

VS.NET installeren zal 't dan maar worden spijtig genoeg :(
Een uur installatie aan men kar :|
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

1 uur met msdn ja,
maar de 3 eerste cd's is toch maar ene min of 10? :?
DiViNO
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 dec 2002, 18:23

Heb dvd van vs.net :)
Ook alle talen geinstalleerd

heb ondertussen ook maar ne format gedaan, want net toen 'k die vs.net aan't reinstallen was knipt ons pa den draad van de vijverpomp (per ongeluk) door, verliesstroom schakelaar vliegt eruit...met als gevolg een corrupte installatie van vs.net :roll:

Format en WinXP SP2 integrated er ineens op en alles is weer zoals 't moet :D
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

Divino schreef:want net toen 'k die vs.net aan't reinstallen was knipt ons pa den draad van de vijverpomp (per ongeluk) door, verliesstroom schakelaar vliegt eruit...met als gevolg een corrupte installatie van vs.net


Dat kan wel gebeuren. :wink:
Stond uw vijver niet onder spanning?
met andere woorden zwemmen de visjes nog ;)
Gebruikersavatar
aikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 14 maa 2004, 20:56
Locatie: Rotselaar - Leuven
Contacteer:

Joe Sixpack schreef:
DiViNO schreef:Ik heb op mijn computer VS.NET 2003 staan met alle talen geinstalleerd.

Nu heb ik die beta van VC# 2005 is geprobeerd, ziet er weer lekker uitgebreid uit btw..
Nadat 'k gedaan had met testen heb ik deze er weer afgegooid (mooi uninstalled :))

Maar nu is er geen enkele extentie (csproj, sln, cs, resx, ....) die verbonden is met C# nog geregistreerd, er staat dus een blanco icoon (met zo'n pictogram in) :(

Iemand enig idee hoe 'k die terug kan registreren?

dat zijn uw source bestanden over uw project enzo. Als je een IDE instaleert gaat die dat terug kennen. ALs je bedoelt voor u programmatje dat je geprogrameerd hebt moet je dat compileren naar een exe ofzo.

ALs je een goed gratis alternatief zoekt voor VS.NET moet je eens kijken op: http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/

Ik gebruik dit nu al enkele weken en ik vind het wel goed werken, en tis gratis :)


Ziet er aardig alternatief uit, ga het zeker eens proberen :)
su root
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

aikon schreef:
Joe Sixpack schreef:
DiViNO schreef:Ik heb op mijn computer VS.NET 2003 staan met alle talen geinstalleerd.

Nu heb ik die beta van VC# 2005 is geprobeerd, ziet er weer lekker uitgebreid uit btw..
Nadat 'k gedaan had met testen heb ik deze er weer afgegooid (mooi uninstalled :))

Maar nu is er geen enkele extentie (csproj, sln, cs, resx, ....) die verbonden is met C# nog geregistreerd, er staat dus een blanco icoon (met zo'n pictogram in) :(

Iemand enig idee hoe 'k die terug kan registreren?

dat zijn uw source bestanden over uw project enzo. Als je een IDE instaleert gaat die dat terug kennen. ALs je bedoelt voor u programmatje dat je geprogrameerd hebt moet je dat compileren naar een exe ofzo.

ALs je een goed gratis alternatief zoekt voor VS.NET moet je eens kijken op: http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/

Ik gebruik dit nu al enkele weken en ik vind het wel goed werken, en tis gratis :)


Ziet er aardig alternatief uit, ga het zeker eens proberen :)


Heb dit ook redelijk gebruikt maar het verbruikt megaveel geheugen (bug was gekend maar men vond het probleem toen niet), ik wil uiteraard cross-platform bouwen en ze ondersteunden een project wat ondertussen is afgevoerd om op een ander reeds verder gevorderd project te gaan gebruiken (stond ergens bij go=mono), toen heb ik het laten 'on hold' gezet :)
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

dat gratis opensource ding is iets knap en het werkt nog ook nog kheb het uitgeprobeerd :mrgreen: maar wat mij dermate stoort is die button "paypal donate" ofwel is iets opensource en gratis en dan zeik je niet over geld en donaties of wel is da niet gratis en dan ......

das niet op die site alleen he op veel "freeware" software sites ziet ge da staan en ik vind da uitermate belachelijk ten tweede ik weet niet of het geloofwoordig is maar ik kan je zo al twee sites opnoemen die zeggen dat paypal (de payment processor) fake is hier en hier

de groeten

den Erik ;)
Registered Linux user #286313
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

open source is geen freeware
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

nee maar iedereen die met een compiler kan werken kan wel "legaal" de source code downloaden en die compilen .... asde "genoeg" kunt programmeren moogde da programma zelfs veranderen (hier zijn wel bepaalde voorwaarden aan verbonden) maar om mijn punt duidelijk te maken wat is het nut van die "donate" button als je de source code van uw software gratis ter beschikking stelt ?? op veel sites zie je dan "if you like this program and want to support it's development please consider a donation" Waarom ? omdat hij zijn tijd spendeert aan het schrijven van opensoure software ? de mensen hebben hem da toch ni gevraagd zekes was me da nu voor zever :| ik word er ziek van als ik die "donate" button zie
Registered Linux user #286313
wem
Premium Member
Premium Member
Berichten: 666
Lid geworden op: 24 mei 2004, 14:48

de mense die het programma gebruike hebbe het wel gedownload van ene server die waarschijnlijk ook wel betaald moete worde he...
en als jij de source-code krijgt en je bent ziek van die donate-button, dan haal je dat stukje code weg en compileert het voor jezelf eve he ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Development”