Ga jij overschakelen naar VDSL onder de huidige voorwaarden?

Nieuws omtrent telecom

Ga jij overschakelen naar VDSL onder de huidige voorwaarden?

ja
8
5%
neen
143
88%
twijfel
12
7%
 
Totaal aantal stemmen: 163
xn3k
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2004, 21:21
Locatie: Antwerpen

Lopen jullie altijd zo te zeveren? De invoering van VDSL zal tijd vragen. BGC heeft enkel ervaring met ADSL. VDSL is een nieuwe technologie en het vraagt tijd en geld om deze te implementeren.
Als jullie een nieuw systeem ineensteken gaan jullie toch ook nie direct volle petrol overclocken zekers. Nee je neemt de tijd om je systeem te leren kennen.

Wat betreft datalimieten heb ik wel een heel andere visie hoor. Geen moeilijke formules van DL en UL snelheden. 1 abonnement met de maximaal haalbare snelheid en iedereen dezelfde basisprijs, namelijk 15 EURO ofzo. In dit abonnement zit dan een datalimiet van 3 GB. Diegene die meer wil verbruiken betaalt er dan maar voor, laat ons zeggen 1 EURO per GB. Want vergeet niet dat de grootverbruikers diegene zijn die het netwerk extra belasten. Dus naar analogie met milieuwetgeving: de vervuiler betaald.

Graag had ik harde bewijzen gezien voor de achterstand die wij zouden hebben op het vlak van breedbandtechnologie.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

In dit abonnement zit dan een datalimiet van 3 GB.


ROFL .. wrm pakte nie gewoon 56k lijntje dan? :d
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Graag had ik harde bewijzen gezien voor de achterstand die wij zouden hebben op het vlak van breedbandtechnologie.


Bewijzen?

www.bostream.se (vooral de 26/26mbit vdsl accountjes zijn leuk hier)
www.gavle.to (vanaf 100mbit up to 255mbit)
www.swipnet.se (leuke 10/10mbit kabel accountjes)
www.bredbandsbolaget.se (10/10mbit of 100/100mbit)
B.

Allé,

1) Ik dacht te weten dat Belgacom juist een voortrekkersrol aan het spelen was binnen Europa voor hun VDSL technologie, en dat iedereen aan't wachten was voor de resultaten.
2) Het zal een tijdje duren eer iedereen op VDSL kan gaan. Als je het nieuws een tijdje geleden gevolgd had dan wist je dat Belgacom 300 miljoen ging investeren over 3 jaar in zijn netwerk. Nog niemand die grote groene kasten gezien in Gent, Antwerpen of Brussel? Dat zijn de zogenaamde ROP's, glasvezel tot minder dan 1,5km van uw huis.
3) Wie heeft er 9Mbit nodig voor te surfen? Ik denk dat deze snelheid eerder nodig is voor de digitale televisie waar BGC nu mee bezig is.
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

xn3k schreef:Lopen jullie altijd zo te zeveren? De invoering van VDSL zal tijd vragen. BGC heeft enkel ervaring met ADSL. VDSL is een nieuwe technologie en het vraagt tijd en geld om deze te implementeren.
Als jullie een nieuw systeem ineensteken gaan jullie toch ook nie direct volle petrol overclocken zekers. Nee je neemt de tijd om je systeem te leren kennen.

Wat betreft datalimieten heb ik wel een heel andere visie hoor. Geen moeilijke formules van DL en UL snelheden. 1 abonnement met de maximaal haalbare snelheid en iedereen dezelfde basisprijs, namelijk 15 EURO ofzo. In dit abonnement zit dan een datalimiet van 3 GB. Diegene die meer wil verbruiken betaalt er dan maar voor, laat ons zeggen 1 EURO per GB. Want vergeet niet dat de grootverbruikers diegene zijn die het netwerk extra belasten. Dus naar analogie met milieuwetgeving: de vervuiler betaald.

Graag had ik harde bewijzen gezien voor de achterstand die wij zouden hebben op het vlak van breedbandtechnologie.


En wat gaat er dan gebeuren???
Er zijn enorm veel mensen die toekomen met 2 a 3 GB/maand.
Met als gevolg dat de inkomsten dalen en zo de investering moeilijker terug te verdienen is.
Ik denk dat uw visie een beetje verkleuring vertoont.
Gast

1 euro per gigabyte ?

Je surft tegen 9mbit = +- 1mbyte/sec
Dus 16' downloaden kost 1 euro. = 4 euro per uur. echt sterk :/

xn3k is een belgacom medewerker zkr ?
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik dacht te weten dat Belgacom juist een voortrekkersrol aan het spelen was binnen Europa voor hun VDSL technologie, en dat iedereen aan't wachten was voor de resultaten.


Dit lees ik ook dikwijls... voortrekkersrol? Alle, zelfs in Nederland zijn ze al bezig met projecten waarbij gezinnen rechtstreeks op de fiber zitten.

De scandinavische landen hebben al veel langer sdsl/vdsl dan ons, dus hoezo voortrekkersrol? (puur technologisch gekeken nu he)

Ik denk zeker niet dat BGC een voortrekkersrol heeft, eerder iets als: laat anderen maar voorgaan, we zien wat werkt en dan nemen we dat over, zodat we zelf geen risico lopen om ons gat te verbranden.

Lopen jullie altijd zo te zeveren? De invoering van VDSL zal tijd vragen. BGC heeft enkel ervaring met ADSL. VDSL is een nieuwe technologie en het vraagt tijd en geld om deze te implementeren.


Jaja, internet over de kabel (Telenet) was ook nieuw in den beginne en toch waren de mensen met telenet toen beter af dan nu, dus uw stelling van de technologie is nieuw gaat niet echt op. (betere uploadsnelheid vroeger, en minder limiet)

Besides, als ze het publiek maken, zou je veronderstellen dat er al wel genoeg testen geweest zijn zeker, zodat ze wel weten of ze het aankunnen of niet, anders lanceer je zo'n product niet.

Het spijtige vind ik dat dit product eigenlijk niet vernieuwend is. 15 GB volume heb ik nu ook (adsl plus), die download, dat maakt mij niet echt uit. En ik heb nu 256 Kbit upload, en 256 of 400 maakt niets uit om is een mailtje te versturen. Als je echt een verschil wilt, dan moet dat minstens een paar Mbit zijn.

greetz,

Nob
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

wat ik mij afvraag..

BGC komt dus binnenkort met digitale televisie. Verzonden
door je VDSL-verbinding (adsl ging ook zeker, ma da maakt nu effe ni uit)
Ze gaan dit verkeer toch niet aftrekken van je miezerige
15GB limiet? dan ga je ni te veel moeten kijken :lol:

dus ofwel gaan ze de limieten moeten verhogen, ofwel
gaan ze die data er niet bijtellen...

greetz
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

Die iDTV en je internet abonnement zullen gescheiden lopen, anders zit je al na een paar uur tv kijken over je limiet :D
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Orcie schreef:Die iDTV en je internet abonnement zullen gescheiden lopen, anders zit je al na een paar uur tv kijken over je limiet :D


Gewoon tv effe uitzetten tijdens de reclame :lol:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

B. schreef: Nog niemand die grote groene kasten gezien in Gent, Antwerpen of Brussel? Dat zijn de zogenaamde ROP's, glasvezel tot minder dan 1,5km van uw huis.


Aha dus daar heb ik tegen gepist :wink:
xn3k
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2004, 21:21
Locatie: Antwerpen

Jaja, internet over de kabel (Telenet) was ook nieuw in den beginne en toch waren de mensen met telenet toen beter af dan nu, dus uw stelling van de technologie is nieuw gaat niet echt op. (betere uploadsnelheid vroeger, en minder limiet)


Als ik mij niet vergis zijn de specificaties van Telenet Expressnet+ 6.6 Mbps down en 512 kbps up. Dat de snelheden vroeger hoger lagen bij Telenet zal ook wel iets te maken hebben met enerzijds de technologie (ze kunnen de modems nu beter controleren) en anderzijds dat er bandbreedte genoeg was omdat er toen nu eenmaal nog niet veel gebruikers waren. En misschien ben je dan voor de gelegenheid nog ff vergeten dat de installatiekost in de beginperiode van Telenet waanzinnig hoog lag. Nu komen ze gratis installeren.

Die Zweedse abonnementjes lijken mij idd veel waar voor uw geld. Maar realiseer wel dat als er veel zware gebruikers op het netwerk zitten die constant films en software binnen sleuren de performantie hoedanook sterk zal afnemen. Ik vraag me trouwens ook af of die Zweedse bedrijven wel uit de kosten gaan komen. Zweden heeft een oppervlakte van 449.964 vierkante km en een inwonersaantal van bijna 9 miljoen. Dat worden wel erg lange fibers en een zeer zware investering denk ik. Het zou natuurlijk kunnen (en dat is puur speculatie) dat de Zweeds overheid een handje toesteekt in de aanleg van die glasvezelnetwerken.

Nog een vraagje aan de forumgebruikers: wie van jullie zou er een lijn willen hebben van meer dan 9 Mbps en waarvoor zou je die dan gebruiken? Ik vind de snelheid van mijn Telenet Mono abonnement ruim voldoende.

BTW Ik werk niet voor BGC, ik ben kabelinternettechnieker.
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Voor mij blijft Telenet the best qua snelheden (facturatie en stuff dat is een ander paar mouwen) :-D al moet Brutéle niet erg veel onderdoen.
iNFERNiS
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 okt 2004, 18:32

lol, belachelijk. 9Mbit en ze plakken er weer zo een onnozele limiet op.

Das gelijk ne ferrari kopen die afgesteld staat op 30km/u.
Afbeelding
Gast

ik vind iedereen wel erg negatief !!!!!

Ze brengen dat uit maar het staat nog in zijn kinderschoentjes ! kijk in het begin van de ADSL !

Ik weet heel zeker dat wanneer de meeste ROP's geinstalleerd zijn dat men dan wel enkele "surprises " mogen verwachten ! zoek eens op naar de limiet van VDSL !
Ge gaat mij zeggen de adsl die ze nu aanbieden is ook maar aan 3,3 maar waar andere operatoren optrekken tot 4 en meer dan het dubbel van klanten plaatsen op de pvc's dan belgacom dan heb ik liever mijn abo van 3,3 die ik weet die fatsoenlijk beheert word dan een abonnement waar de operator zelf niets aan kan doen want daar hij de infrastructuur niet heeft en deze toch bij belgacom huurt !!!!!!!! :idea:

vergeet al u vooroordelen eens en bekijk alles objectief
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Als ik mij niet vergis zijn de specificaties van Telenet Expressnet+ 6.6 Mbps down en 512 kbps up. Dat de snelheden vroeger hoger lagen bij Telenet zal ook wel iets te maken hebben met enerzijds de technologie (ze kunnen de modems nu beter controleren) en anderzijds dat er bandbreedte genoeg was omdat er toen nu eenmaal nog niet veel gebruikers waren.


Heel vroeger (toen het nog pandora.be was) haalde ik zo'n 1.2MB/s down & 90kb/s up .. static IP & gene limiet. Da waren nogal eens tijden :)
Gast

Anonymous schreef:i zoek eens op naar de limiet van VDSL !

Ik dacht 56Mbit
BTW voor hier in België is de theoretische maximale snelheid van het ADSL netwerk 16Mbit
xn3k
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2004, 21:21
Locatie: Antwerpen

Heel vroeger (toen het nog pandora.be was) haalde ik zo'n 1.2MB/s down & 90kb/s up .. static IP & gene limiet. Da waren nogal eens tijden :)


Feit is en blijft dat voor het gros van de internetgebruikers snelheden van 4096/192 en een datalimiet van 8.5/1.5 ruim voldoende zijn.

Als gebruikers meer nodig hebben voor bvb hun werk kunnen ze een ander abonnement nemen en het prijsverschil met hun normaal abonnement door hun werkgever laten betalen. Voor de werkgever mag dit niet onoverkomelijk zijn omdat die dit in zijn belastingaangifte kan inbrengen als zijnde kosten.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Feit is en blijft dat voor het gros van de internetgebruikers snelheden van 4096/192 en een datalimiet van 8.5/1.5 ruim voldoende zijn.


En de meer veeleisende internetgebruiker vergeten we effe? Die hebben zelfs de kans niet om een ander abonnement te nemen, want die bestaan in België gewoonweg niet.

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

tis allemaal belachelijk. zo duur voor wat ge krijgt. dan liever met mijne versatel surfen tegen 1mbit /256 kbit en geen limiet. waar gaat het hene met ons belgisch landje :roll:
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

xn3k schreef:Die Zweedse abonnementjes lijken mij idd veel waar voor uw geld. Maar realiseer wel dat als er veel zware gebruikers op het netwerk zitten die constant films en software binnen sleuren de performantie hoedanook sterk zal afnemen. Ik vraag me trouwens ook af of die Zweedse bedrijven wel uit de kosten gaan komen. Zweden heeft een oppervlakte van 449.964 vierkante km en een inwonersaantal van bijna 9 miljoen. Dat worden wel erg lange fibers en een zeer zware investering denk ik. Het zou natuurlijk kunnen (en dat is puur speculatie) dat de Zweeds overheid een handje toesteekt in de aanleg van die glasvezelnetwerken.


Als ik mij niet vergis (en ik ben bijna zeker dat ik mij niet vergis), is het zo dat de overheid in zweden de internetaanbiederes ondersteunt (financieel dan), dan is het natuurlijk wel een heel stuk makkelijker om dergelijke producten aan te bieden

Maar zouden jullie iedereens belastingsgeld willen spenderen aan een beperkt groepje grootgebruikers? (natuurlijk dat de grootgebruikers nu ja zullen zeggen)

Dus laat VDSL zichzelf maar rustig opbouwen, trouwens zoals ik hierboven al heb gezegd, velen zitten te zeggen dat ze niet willen overschakelen op VDSL, wel voor 85% (ruime gok) van deze personen is het toch nog niet mogelijk, dus waarover maken ze zich dan eigenlijk druk?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

PowerSoft schreef:Dus laat VDSL zichzelf maar rustig opbouwen, trouwens zoals ik hierboven al heb gezegd, velen zitten te zeggen dat ze niet willen overschakelen op VDSL, wel voor 85% (ruime gok) van deze personen is het toch nog niet mogelijk, dus waarover maken ze zich dan eigenlijk druk?


En misschien (een al even grote gok) hebben deze mensen zich gewoon een oordeel gevormd op basis van de criteria nu voorhanden, onafhankelijk van het feit of ze nu al aansluitbaar zijn of niet - zonder zich daarin "druk" te maken.

Ikzelf bv. heb ook "Nee" gestemd - en ben nadien pas gaan kijken wanneer ik aansluitbaar zou zijn (mid 2006 blijkbaar).
Waarom ik nu zo heb gestemd ? Vind dat ik nu reeds genoeg betaal voor mijn internetaansluiting. Ben ik een grootverbruiker ? Oordeel zelf : ik kom juist toe met 10Gb. Daarenboven heb ik geen zin om ook de infrastructuur te vernieuwen.
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

ja maar ik heb ook op nee gestemd hoor, maar hoe sommige mensen hier reageren, zoiets in de trend "belgacom maakt de technologie kapot, laat ze maar doen, ik blijf toch lekker leechen tegen 1Mbit" of "in zweden leecht men aan 24Mbs, belgacom lozers" vind ik nogal zwak eigenlijk
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Als ik mij niet vergis (en ik ben bijna zeker dat ik mij niet vergis), is het zo dat de overheid in zweden de internetaanbiederes ondersteunt (financieel dan), dan is het natuurlijk wel een heel stuk makkelijker om dergelijke producten aan te bieden


Er zijn er bvb in Noorwegen die niet door de overheid worden ondersteund en waar je als thuisgebruiker SDSL kan nemen zonder dat je je daarvoor blauw betaald.

En iedereen zegt zo: "ha maar in de scandinavische landen krijgen ze subsidies..." Wel, ben je vergeten dat ongeveer het HELE belgacomnetwerk is aangelegd met ons belastingsgeld?

greetz,

Nob
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

PowerSoft schreef:ja maar ik heb ook op nee gestemd hoor, maar hoe sommige mensen hier reageren, zoiets in de trend "belgacom maakt de technologie kapot, laat ze maar doen, ik blijf toch lekker leechen tegen 1Mbit" of "in zweden leecht men aan 24Mbs, belgacom lozers" vind ik nogal zwak eigenlijk


Ieder zijn eigen argumenten zeker ? :-)
Dezelfde argumenten (te klein maandelijks volume/limiet) werden trouwens ook gebruikt toen de sync.snelheid werd verhoogd van 1.1Mbit naar 3.3Mbit, en eigenlijk is er wel iets voor te zeggen : wat ben je met het verhogen van die snelheid, als de limiet hetzelfde blijft ?
(en neen dit is geen oproep, eerder een bedenking)
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Nob schreef:En iedereen zegt zo: "ha maar in de scandinavische landen krijgen ze subsidies..." Wel, ben je vergeten dat ongeveer het HELE belgacomnetwerk is aangelegd met ons belastingsgeld?

greetz,

Nob


Persoonlijk vind ik het aanleggen van een communicatienetwerk wel nog geoorloofd (in die tijd dat er nog geen echt communicatienetwerk was), maar het uitbouwen van een supersnel leechnetwerk voor een groepje illegale downloaders vind ik er toch net iets over (en ja ik heb ook al illegale zaken gedownload), van mij mogen ze gerust belastingsgeld steken in vdsl, maar niet in supersnel vdsl zonder limieten waar toch maar enkelingen zullen van profiteren (want dat is toch wat men wil, zo weinig mogelijk betalen voor zo veel mogelijk en zo snel mogelijk downloaden), moest men de grootgebruikers laten betalen voor het uitbouwen van dit netwerk (door dure abonnementen) dan zou het ook weer niet goed zijn, en zou het zijn, belgacom bedriegers met hun hoge prijzen
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Het is de limiet bij VDSL dat het grootste probleem is. Als ze bijvoorbeeld 50 GB standaard hadden genomen hoorde je bijna niemand klagen denk ik.

Weet iemand hoeveel die Office VDSL kost ? Daar is namelijk geen limiet en 640 kbit up i.p.v. 400 voor de Boost. :-D
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Anonymous schreef:Ze brengen dat uit maar het staat nog in zijn kinderschoentjes ! kijk in het begin van de ADSL !


Kheb hier een paar folderkes gevonden van ADSL van 5 jaar geleden. De waarden die erop staan zijn ook nooit ingevoerd :)

http://users.skynet.be/biva/files/go.jpg
http://users.skynet.be/biva/files/plus.jpg
blabla
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Abusimbal schreef: Weet iemand hoeveel die Office VDSL kost ? Daar is namelijk geen limiet en 640 kbit up i.p.v. 400 voor de Boost. :-D
Office VDSL is enkel geschikt voor grote bedrijven, dit kan je lezen bij > http://www.computable.nl/nieuws.htm?id=394875
Dus eigenlijk niet betaalbaar voor de gewone gebruiker.

Het Belgacom Vdsl Office abonnement richt zich uitsluitend tot de grote bedrijven Het wordt aangeboden als internettoegang en als Bilan-toegang (Belgacom private network oplossing), en laat snelheden toe van 9 Mbps downstream en 640 Kbps upstream. Hier zijn geen beperkingen wat betreft het aantal pc's en het gegevensvolume.


In het kader van dit breedband-project investeert Belgacom in een opwaardering naar een gemengd netwerk van koper en glasvezel. Daarbij trekt de onderneming in de grootste Belgische steden glasvezel tot aan de kabelverdelers. In eerste instantie komen de gebieden met een grote bevolkingsdichtheid aan de beurt.
Per direct is Belgacom Vdsl beschikbaar in gedeelten van Brugge (Sint-Andries), Gent, Antwerpen, Brussel (zuidrand), Mons en Liège (Ans)
.
Bigbag

Wie zijn die 2 personen die JA gestemd hebben ?

Telenet expressplus is nu al beter als deze voorwaarden. die 2.4Mbit down meer zal het verschil niet maken. Upload snelheid ligt zelfs lager, de limiet is hetzelfde, doch bij telenet kan je snachts aan de helft surfen.

En de prijs is duurder. En een dure modem van €150 kopen


De vraag was of je aan deze voorwaarden zou overschakelen, en niet indien ze het nog aanpassen.
Je moet goed gek zijn om over te schakelen, of gesteund moeten worden door BGC of de staat, anders neem je dit nooit.
dmoby
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 okt 2004, 10:02

alsje dan toch geen limiet wilt en wat voor je geld ga dan voor een adsl pro compact 99 euro

want iedereen wilt hir super abonementen voor geen geld , ik zou graag willen weten wie van jullie een porsche of een ferrari willen en deze niet kunnen betalen ( ikzelf inbegrepen ) en daat doe je toch ook niet moeilijk van !
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Ik zou er niet aan denken om over te stappen, ik heb nu 3.3 mbit down, 384 kbit up en 15 gb limiet bij Scarlet voor 23 €/maand (via mijn pa zijn werk), dus 37 € meer om nog sneller aan die limiet te geraken, nee, dank u :?
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

alsje dan toch geen limiet wilt en wat voor je geld ga dan voor een adsl pro compact 99 euro


En bij welke ISP is da dan? :P
Gebruikersavatar
008
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 26 jun 2003, 08:03
Locatie: Ophasselt
Contacteer:

Zolang er een 15 Gb. limiet is: NOOIT !
mm2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 jan 2004, 12:38

dmoby schreef:alsje dan toch geen limiet wilt en wat voor je geld ga dan voor een adsl pro compact 99 euro


ADSL Pro is beperkt tot 20 GB/maand. ADSL Pro Compact is het kleine broertje van ADSL pro en zal dus zeker niet meer volume bevatten vermoed ik...
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Als ze nu dezelfde snelheden als bij de testen zouden gaan gebruiken had ik wel intresse gehad...

( klik )

Niet dat die 9 of 10 Mbps wat uitmaakt, maar testen met 4 Mbps up en dan nu maar 400 Kbps geven trekt op niks. Had dan op zijn minst hetzelfde als Telenet gedaan (512 Kbps)

En die volumes zijn wel eigenlijk een beetje verdacht. Alle standaard abo's (telenet en belgacom) hebben 10 GB...Alle Plus abo's hebben standaard 20 GB... Upstream flink laag ( bij telenet wel hoger, maar max 15 van uw limiet mag upstream zijn ) en dan ongeveeer ook nog dezelfde prijzen hanteren ruikt...nee stinkt naar prijsafspraken tussen Belgacom en Telenet

Niet dat Nederland zo perfect is, maar de concurrentiestrijd daar heeft al veel moois gebracht voor de consument ( onbeperkt ADSL vanaf 20 euro per maand! )
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Ze maken verdorie 16-18 miljard winst, en ze geven dan nog niks
Gebruikersavatar
flamenca
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 05 jul 2003, 15:49
Locatie: Inbetween De Haan - Gent
Contacteer:

VDSL begint al goed: gewoon voor te weten wanneer het hier zou beschikbaar zijn, wil ik op de site van Belgacom gaan kijken (http://www.belgacom.be/bwt/control/nl/jsp/dynamic/checkAvailability?serviceCode=1&division=RES) ligt al twee dagen plat (check not available) :lol:

Als het met VDSL zelf ook zo gaat gaan :roll:

Veronique

PS: ik heb ook nee gestemd.
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

flamenca schreef:check not available

Dan ben ik toch niet de enige die geen schatting kan vastkrijgen.

Nogmaals een oproep aan de ja-stemmers: geef eens wat goede redenen om over te stappen bij deze voorwaarden!
Gast

Ik zat gisteren op smallband.

Thuis een netwerk van 3 pcs, en had op 14h tijd 110mb verbruikt.
En dit zonder iets te downloaden.

Zelfs op smallband kom ik zo aan 3,3gb per maand.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”