Verbruik opvolgen via mobile wifi

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Vandaag mijn sim kaart ontvangen (bij wijze van test van hun data netwerk). Iemand een idee hoe ik de MyMobistar app in gang kan krijgen terwijl mijn sim kaart in een mobile wifi zit? Ik krijg het niet aan de praat omdat de app vraagt dat je met de sim rechtstreeks op het netwerk gaat. Echter vraagt mijn mobile wifi een gewone sim kaart en mijn smartphone een micro sim...

Via Mijn Klantenzone kan ik het verbruik precies ook niet opvolgen...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Ik zou zeggen: heb nog enkele dagen geduld. Mogelijk zit je nog ergens heel diep in een of ander diep geautomatiseerd proces in Timboektoe.

Hoe ze het daar voor mogelijk krijgen om zowat elk geautomatiseerd proces zoals simpelweg toegang krijgen tot MyMobistar of het opvolgen van je dataverbruik als nieuwe klant, kunnen rekken met dagen...

Nog een geluk dat alles werkt zolang je de toegang tot hun klantentools als klant even wegdenkt.

Maar dat was mijn ervaring.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Bij Proximus is dat ook zo hoor, je moet via het netwerk verbinden alle 30 dagen of zoiets om te bevestigen dat jij effectief de eigenaar bent van de SIM waarvan je de data probeert op te halen.

Mijn Proximus-SIM is een grote maar je kan de micro-SIM er uit duwen. Je kan die daarna terug in de "adapter" steken. Ik weet niet of dat bij de Mobistar sims tegenwoordig ook zo is?
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Als ik met mijn Proximus sim in mijn mobiele wifi mijn verbruik via de app check, dan doet die precies of ik het rechtstreeks via de simkaart check. Nooit problemen mee gehad. Maar bij Mobistar lukt dat precies niet zo direct, zal eerst nog enkele dagen wachten en hopen...

Wat betreft de verbinding: na 2 dagen eigenlijk positief.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”