Van verschillende contacten bij verschillende providers krijg ik meldingen dat internet down is.
Na wat testen blijken sommige sites soms wel en niet te werken... echter zonder enige logica ?
Internet down ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- guntherstassen
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
Regio 011 ook problemen. De ene website werkt, de andete weer niet. Geen dns probleem.
getest met explorer lijn van Belgacom.
[
Post made via mobile device ]
getest met explorer lijn van Belgacom.
[

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Regio was trouwens 03... en was enkel beperkt tot Proximus.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Service is spijtig verdwenen blijkbaar sinds naam Proximus bij belgacom
Bijna een dag zonder internet in deel van Zwijnaarde en zelfs de kabelherstellers van Belgacom toen die langs kwamen om lokale kabel te herstellen waren niet op de hoogte van een probleem met internet
Als men belde kreeg men bandje met melden probleem in uw zone Gans de dag lang
Na sturen van contactformulier ben ik toch binnen geraakt en daar vertelde men mij dat men de ROP niet kon aanspreken om testen te doen
Verder wisten ze ook van niks
Een half uur na telefoontje was plots alles weer online ook bij de buren en de omgeving die op die ROP is aangesloten
Bijna een dag zonder internet in deel van Zwijnaarde en zelfs de kabelherstellers van Belgacom toen die langs kwamen om lokale kabel te herstellen waren niet op de hoogte van een probleem met internet
Als men belde kreeg men bandje met melden probleem in uw zone Gans de dag lang
Na sturen van contactformulier ben ik toch binnen geraakt en daar vertelde men mij dat men de ROP niet kon aanspreken om testen te doen
Verder wisten ze ook van niks
Een half uur na telefoontje was plots alles weer online ook bij de buren en de omgeving die op die ROP is aangesloten
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Via twitter kreeg ik nadien de melding dat ze hadden vastgesteld dat ROP zonder spanning zat
Meer dan 8 uur heeft dit dus geduurd vooraleer men wist dat ROP zonder spanning zat
Toch raar ????
Meer dan 8 uur heeft dit dus geduurd vooraleer men wist dat ROP zonder spanning zat
Toch raar ????