Nieuwe layout Proximus TV (Belgacom TV)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
ScarletOne hier met de Scarlet layout op V3b -- ik hoop dat het lettertype aangepast wordt maar voorlopig nog geen update gezien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Layout is beter, frissere lettertypes en duidelijker wat er al dan niet geselecteerd werd.
Hopelijk zijn er ook enkele bugs verwijderd.
Mijn versies:
V3:
SW-versie Sigma_3.10.3.16
HW-versie SAIPP430MC
moederbord 67371438
V5:
SW-versie: gen3000_4.10.3.16
HW-versie: IPTV.CISCO.ISB8320E
moederbordversie: 67371438
Dat valt me nu ook op: moederbord versie identiek voor V3 en V5?!
Hopelijk zijn er ook enkele bugs verwijderd.
Mijn versies:
V3:
SW-versie Sigma_3.10.3.16
HW-versie SAIPP430MC
moederbord 67371438
V5:
SW-versie: gen3000_4.10.3.16
HW-versie: IPTV.CISCO.ISB8320E
moederbordversie: 67371438
Dat valt me nu ook op: moederbord versie identiek voor V3 en V5?!
-
- Elite Poster
De opnames staan chronologisch (nieuwste bovenaan) en als er meerdere opnames van eenzelfde programma zijn, dan krijg je die allemaal in een apart lijstje te zien als je er eentje van selecteert. Maar absurd genoeg staan er enkel namen in de lijsten en geen andere info (tenzij je ze 1 per 1 selecteert) dus je krijgt er gratis een gokspelletje bij om de juiste aflevering te vinden! ![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
-
- Elite Poster
De datum en lengte van opname verschijnen pas als je een item selecteert dus je moet de lijst doorlopen en dan iedere keer even wachten tot die info ingeladen is. Misschien is dat opzettelijk om het bijhouden van meerdere afleveringen af te raden maar vroeger stond de datum er gewoon bij in de lijst.
Het zou leuk zijn mocht men de Belgacom/Proximus overgang gebruiken om ook de slechte indeling van de menus eens aan te pakken maar ze houden er nu al 3.5 jaar halsstarrig aan vast dus veel hoop koester ik niet want dan moeten ze ook hun documentatie weer aanpassen.
Het zou leuk zijn mocht men de Belgacom/Proximus overgang gebruiken om ook de slechte indeling van de menus eens aan te pakken maar ze houden er nu al 3.5 jaar halsstarrig aan vast dus veel hoop koester ik niet want dan moeten ze ook hun documentatie weer aanpassen.
- broke23
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 21 keer
heb hem ook binnengekregen na de reset op volgende manier te doen:
Achteraan uitzeetten, TV en ^ op de voorkant ingeduwd houden TOT je Waking up + ziet en dan loslaten (dit is de manier die onze franse collega's proberen)
VEEEEL beter nu![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
Achteraan uitzeetten, TV en ^ op de voorkant ingeduwd houden TOT je Waking up + ziet en dan loslaten (dit is de manier die onze franse collega's proberen)
VEEEEL beter nu
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)