Test het netwerk via adres => betrouwbaar resultaat?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

http://apps.mobistar.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl

Ik ontdekte daarnet deze link om de datasnelheid van het mobistar netwerk te testen. Ik heb een heleboel adressen ingegeven (via zendmasten.be ook gezocht naar "kale" plekken). Telkens kwam eruit dat 3G er uitstekend moet zijn (4G niet overal, maar meestal goed).

Is dit nu een betrouwbaar resultaat? Kunnen eventueel bestaande Mobistar klanten dit bevestigen?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Ik kan alvast 1 adres geven waar de resultaten resoluut niet kloppen, doch niet geheel onjuist zijn. (Zo goed als geen 2G, maar dan weer wel af en toe zeer werkbare 4G waardoor je in de praktijk niet kan bellen (4G) maar wel zeer goed surfen..), waar volgens hun tool zowel 2, 3 als 4G uitstekend zouden zijn.

Maar bon. Dat is maar 1 adresje in heel het land.

Mijn thuisadres (centrum Gent) klopt dan weer wel, al zou in de snelheden met een korreltje zout nemen.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”