Is het jullie ook al opgevallen dat Proximus (4G) strategie steeds meer op de Telenet (kabel internet) van vroeger begint te lijken?
Ik heb het dan over het aanbieden van extreem hoge snelheden en belachelijk lage datalimieten (2GB aan 24 mbps snelheid?). Je kan je volledige volume verbruiken op een paar uur tijd.
Zelfs bij het draaien van een aantal speedtests kwam ik er achter dat dit al 20% (400 mb) van mijn 2GB limiet verbruikt had!
Iedere maand zit ik nu met hun "razendsnel" internet serieus op te letten wat ik durf te bekijken want zit telkens over mijn limiet. Net zoals internet via de kabel vroeger op die 30 dagen easy op te verbruiken was.
Telenet is hun limieten van kabelinternet enorm gaan verhogen en dat probleem is nu verleden tijd.
Zal proximus hier in volgen en hun datalimieten verhogen? Of gaan ze enkel hun snelheid blijven verhogen?
Ik besef dat het hier over mobiel gaat maar ik denk dat ik niet de enige ben die bv. graag eens op zijn gsm kijkt naar welk filmpje zijn vrienden nu weer op facebook gezet hebben en dit zeer ouderwets begint te vinden dat we dit beter thuis doen wegens deze belachelijk ouderwetse 1, 2, 3 Gb limieten.
Waar betalen we voor?
[