Wat vinden er we er van?

ook beter leesbaar in de epg?Digital_007 schreef:Voor mij is het dan weer beter leesbaar.
Lettertype is beter.
Knop achteraan afzettenZorba schreef:Hoe zeg je de V5 terug in fabrieksinstellingen?
tijd voor een omruil naar v5 zou ik denken!Petervanakelyen schreef:V3 zojuist gereset en ook hier de nieuwe Proximus interface. Update heeft een dikke 25 minuten geduurd. Decoder is nog steeds even langzaam
Ik was niet helemaal duidelijk, heb ook een factory reset gedaan, en niet een "gewone" reboot/reset.jackho schreef:bij mij lukte het niet met een gewone reboot, na een fabrieksinstelling wel.
Sigma 3.10.3.16jackho schreef:@ Petervanakelyen
Welke software versie staat er nu bij u op je V3
Volgens dat contract zijn we echte Belgacomklanten, we hebben namelijk BelgacomTv, geen ScarletTv. Maar het product dat we hebben (Scarlet One) bestaat niet meer, dus geen idee wat dat voor de decodersoftware zou willen zeggen. Maar inderdaad, nog even afwachten waarschijnlijkapestaart schreef:Ik denk dat ze eerst de echte Belgacom/Proximus klanten zoals ik het eerst zullen bediend worden en daarna de Scarletklanten, dus ik zou zeggen heb nog wat geduld.