Proximus Persbericht: Netflix binnenkort op Proximus TV

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Persbericht

Brussel, 29 september 2014

Netflix binnenkort op Proximus TV
Belgacom wordt vandaag Proximus, en om steeds beter aan te sluiten bij wat de klanten belangrijk vinden, biedt Proximus hen binnenkort rechtstreeks op hun Proximus TV toegang tot Netflix, wereldleider inzake SVOD (Subscription Video On Demand) op internet.

Een eenvoudige manier om Netflix op tv te bekijken
Op 19 september lanceerde Netflix zijn dienst voor rechtstreekse toegang tot diverse series, documentaires en films in Belgiê. Voor het einde van het jaar wordt het nog eenvoudiger om Netflix op een tv te bekijken. Proximus-klanten zullen Netflix immers rechtstreeks via Proximus TV kunnen bekijken.

De uitstekende kijkervaring van Proximus TV
Proximus wil zijn klanten een superieure ervaring bieden door alle technologieën op de beste manier te combineren. Weldra zullen Proximus TV-klanten Netflix eenvoudig via hun afstandsbediening kunnen bekijken.

Vanaf het eind van het jaar
Eind dit jaar zal de Netflix-applicatie geleidelijk op de meest recente decoders worden geïnstalleerd. Op termijn zullen alle klanten van Proximus TV via hun decoder toegang krijgen tot de wereldleider inzake SVOD op internet.

Bezoek http://www.proximus.be/netflix
Proximus zal verschillende promoties aanbieden aan zijn klanten voor toegang tot Netflix. Wie interesse heeft en verwittigd wil worden zodra Netflix op Proximus TV beschikbaar is, of informatie wil over de komende promoties, kan een kijkje nemen op de website http://www.proximus.be/netflix.

Phillip Vandervoort, Chief Consumer Market Officer van Belgacom
: 'Netflix is onmiskenbaar een nieuwe speler waar sterk naar werd uitgekeken. Ik ben dan ook fier dat ik dit partnerschap kan aankondigen; het weerspiegelt de dynamiek van ons nieuwe merk en stelt ons in staat onze klanten een uitstekende ervaring op Proximus TV te bieden.'
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Nice, benieuwd wat Telenet zal doen :-) Vraag me af hoeveel mensen door gaan hebben dat Belgacom TV nu Proximus TV is en geen nieuw product dat ze eigenlijk nog niet hebben.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ja, Telenet. Dat zal wel pijnlijk zijn. :twisted:

Ik ben wel benieuwd naar die promoties alhoewel ik meer dan waarschijnlijk bij mijn huidige manier van Netflix kijken blijf (Netflix + unlocator via mijn smart TV). Via Proximus-Netflix zal je hoogstwaarschijnlijk niet meer naar de US/NL/... variant van Netflix kunnen kijken.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Damn, dan heb ik voor niks die Smart TV's gekocht :)
Inderdaad een goede zet van BGC.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

En de kans dat Telenet Netflix gaat opnemen in hun decoders lijkt me ook wel onbestaande (gezien hun Rex/Rio).
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

johcla schreef:Damn, dan heb ik voor niks die Smart TV's gekocht :)
Inderdaad een goede zet van BGC.
Bwoah, ik weet het niet? Misschien werkt het met een doodnormale login op Netflix, en die kan je dan wel op je Smart TV gebruiken ook?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

benieuwd voor scarlet one klanten (die in principe ook belgacomtv hebben)
de koe zegt boe
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Buiten het feit dat de Netflix app vanaf de decoder gestart kan worden zie ik niet echt een voordeel. Maandelijkse bijdrage is zonder korting ofzo.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Persbericht schreef: Proximus zal verschillende promoties aanbieden aan zijn klanten voor toegang tot Netflix. Wie interesse heeft en verwittigd wil worden zodra Netflix op Proximus TV beschikbaar is, of informatie wil over de komende promoties, kan een kijkje nemen op de website http://www.proximus.be/netflix.
Wellicht zal dit niet werken via jouw normale Netflix logon, maar als extra betaalopties op jouw Belgacom-TV Proximus-TV abonnement?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Slevin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 nov 2008, 08:33
Bedankt: 5 keer

Voor mensen met een smarttv is het voordeel idd klein (alhoewel er wel promoties komen rond het Netflix-Proximus abo). Het belangrijkste van deze aankondiging is eerder het statement dat Proximus hier maakt door Netflix te ondersteunen (tov Telenet die volop inbeukt op Netflix)
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Aangezien tv daar over vlan loopt zal je via de decoder enkel naar de Belgische kunnen kijken.
Hopelijk ook voor scarlet dan.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Ik denk niet dat er veel mensen Netflix bedienen op een decoder leuk gaan vinden. Begin maar eens met iets in te typen om te zoeken...

Dan zijn er veel betere alternatieven (Chromecast/Apple TV)

Voor de korting moet je het ook al niet doen... :roll:
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Vraag blijft of de traffic van Netflix wordt aangerekend of niet. Dat kan ik nergens duidelijk vinden...
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

philippe_d schreef:
Persbericht schreef: Proximus zal verschillende promoties aanbieden aan zijn klanten voor toegang tot Netflix. Wie interesse heeft en verwittigd wil worden zodra Netflix op Proximus TV beschikbaar is, of informatie wil over de komende promoties, kan een kijkje nemen op de website http://www.proximus.be/netflix.
Wellicht zal dit niet werken via jouw normale Netflix logon, maar als extra betaalopties op jouw Belgacom-TV Proximus-TV abonnement?
Er staat. Anders. Wel duidelijk dat je bij netflix een account moet aanmaken. En dat je die dan kan gebruiken. Dus vast gewoon een app.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Eigenlijk slim bekeken van Proximus
Via Netflix krijgen ze zo voor hun klanten een grote waaier aan films aanbieden waarvoor ze zelf geen rechten moeten gaan onderhandelen
Proximusnet is iets lager dan Telenet van max snelheid maar daarentegen voor een onbeperkt volume stukken goedkoper
Enige beperking als je het zo kan noemen is steeds die blokken van 500 Gb die je zelf gratis na basisvolume van 500Gb moet activeren als je over dat basis volume gaat
Mogelijks als via decoder gaat wordt het datavolume niet mee geteld gezien het over een ander vlan gaat
Toekomst zal uitwijzen
Laatst gewijzigd door lion51 op 29 sep 2014, 10:51, 2 keer totaal gewijzigd.
8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 mei 2012, 10:31
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 29 keer

Avenger 2.0 schreef:Vraag blijft of de traffic van Netflix wordt aangerekend of niet. Dat kan ik nergens duidelijk vinden...
Ik snap niet echt je punt. De Netflix app zal beschikbaar zijn via de decoder, dit wilt dus zeggen dat je digitale TV hebt.
Als ik even kijk op de website van Proximus dan moet je digitale tv in combinatie met een pack nemen, waar onbepert* internet inzit.
Dus ook al wordt de data aangerekend het zal niet veel uit maken.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

8balljunkie schreef:
Avenger 2.0 schreef:Vraag blijft of de traffic van Netflix wordt aangerekend of niet. Dat kan ik nergens duidelijk vinden...
Ik snap niet echt je punt. De Netflix app zal beschikbaar zijn via de decoder, dit wilt dus zeggen dat je digitale TV hebt.
Als ik even kijk op de website van Proximus dan moet je digitale tv in combinatie met een pack nemen, waar onbepert* internet inzit.
Dus ook al wordt de data aangerekend het zal niet veel uit maken.
Internet start in pack is maar 150GB per maand.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

alleen de moeite doen om gratis volume bij te bestellen als het opgebruikt is en dat is alles veronderstel ik toch.
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Ja da klopt Jackho en is steeds eenmalig. Dus niet automatisch terugkomend.
Via e-service en is bijna direkt actief
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Hopelijk is het een app op de decoder en registreer je je bij Netflix. Als het deel gaat uitmaken van je Belgacom abonnement, ga je het waarschijnlijk moeilijk ergens anders kunnen gebruiken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

lion51 schreef:Mogelijks als via decoder gaat wordt het datavolume niet mee geteld gezien het over een ander vlan gaat
Dat zou een serieuze schending van netneutraliteit zijn !

Het is trouwens niet omdat de app op de decoder staat dat ook de data via de IPTV VLAN's hoeft te gaan.
8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 mei 2012, 10:31
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 29 keer

Avenger 2.0 schreef:
8balljunkie schreef:
Avenger 2.0 schreef:Vraag blijft of de traffic van Netflix wordt aangerekend of niet. Dat kan ik nergens duidelijk vinden...
Ik snap niet echt je punt. De Netflix app zal beschikbaar zijn via de decoder, dit wilt dus zeggen dat je digitale TV hebt.
Als ik even kijk op de website van Proximus dan moet je digitale tv in combinatie met een pack nemen, waar onbepert* internet inzit.
Dus ook al wordt de data aangerekend het zal niet veel uit maken.
Internet start in pack is maar 150GB per maand.
Afwachten is de boodschap. De vraag is ook dat oudere abonnementen wel toegang gaan krijgen tot het Netflix gedeelte op de decoder. Aangezien dat die packs niet meer bestaan en ze ergens misschien mensen gaan verplichten over te stappen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Aangezien dat die packs niet meer bestaan en ze ergens misschien mensen gaan verplichten over te stappen
De oude packs bestaan nog en kunnen, tot anders gezegd wordt, nog steeds geactiveerd worden. 't Is wel zo dat de Packs Comfort en Maxi prominenter naar voor worden geschoven.
Indien klanten met Pack met Internet Start en TV onbeperkt volume willen, dat ze best kunnen overstappen op een Internet Comfort pack, dat dan goedkoper is in vergelijking met Pack Start + VPU.
Verplichten is veel gezegd; niemand verplicht je, maar 't komt wel goedkoper uit.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Ik heb inderdaad die stap ook al lang gemaakt naar het nieuwe pack comfort en heb er nog geen spijt van gehad :wink:
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Hier ook Comfort + TV. Ik heb een eigen decoder gekocht, heb een 'trouwe klant'-korting en korting via EPP-program. Ik betaal nu 37,6 euro / maand, goedkoper dan Scarlet etc.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

die trouwe klant korting is een korting gedurende zes twaalf maand dacht ik toch !
Die EPP korting is dit voor residentiële klanten of hoe krijg je die ?
Laatst gewijzigd door jackho op 29 sep 2014, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

EPP korting krijg je via je werkgever (als die zo'n programma heeft bij Belgacom Proximus).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Het zal inderdaad via de Belgacom decoder aangeboden worden.

http://datanews.knack.be/ict/nieuws/net ... 32961.html
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Captain Obvious in da house ? :roll:
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

EPP = Empolyee Privilege Program, da's inderdaad via de werkgever.
Na een maand op 2 Comfort te hebben, ben ik dan door BGC opgebeld geweest dat ik gedurende 12 maanden nog een korting van 3 euro kreeg. Ik was zelf verbaasd dat ze die combineren met EPP.
DieseL
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 feb 2007, 14:45
Bedankt: 3 keer

8balljunkie schreef:
Avenger 2.0 schreef:Vraag blijft of de traffic van Netflix wordt aangerekend of niet. Dat kan ik nergens duidelijk vinden...
Ik snap niet echt je punt. De Netflix app zal beschikbaar zijn via de decoder, dit wilt dus zeggen dat je digitale TV hebt.
Als ik even kijk op de website van Proximus dan moet je digitale tv in combinatie met een pack nemen, waar onbepert* internet inzit.
Dus ook al wordt de data aangerekend het zal niet veel uit maken.
Volgens mij kan je perfect een pack kopen met TV, maar waar geen Internet in zit (bijvoorbeeld TV + vaste lijn) of een pack met TV + Internet Start (150gb limiet) of zelfs TV buiten een pack, dus de vraag doet wel degelijk ter zake. Of vergis ik mij?

En aangezien er hier staat:
Als Proximus-klant geniet u van gemakkelijke toegang tot Netflix en een superieure ervaring die alle technologieën combineert. Binnenkort krijgt elke Proximus TV-klant rechtstreeks toegang tot zijn Netflix abonnement via Proximus TV en bekijkt zo zijn favoriete series in alle comfort.
"Elke klant", dus ook degenen zonder Internet-abonnement. Dus ik neem aan dat je Netflix streaming via je decoder niet inbegrepen zal zijn in je dataverbruik van je Internetabonnement?
schneider
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 24 mei 2011, 00:10
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 35 keer

Neen,

Je hebt een internet verbinding nodig om van Netflix te kunnen genieten.
Dus TV -only klanten kunnen geen gebruik maken van Netflix.

Data wordt dus meegerekend in het internet volume.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Hoe zal dit praktisch in zijn werk gaan als je een abonnement Netflix voor Pro⌘imus TV neemt,
wordt het abonnement dat je hebt bij Neflix dan automatisch door Proximus omgezet of moet je zelf eerst opzeggen bij Netflix?
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

reactie op tweakers:
vix-ducis
@Victorb1997 • 29 september 2014 13:05
Op intranet is hier te lezen dat het verkeer over vlan10 zal gaan in tegenstelling tot het normale tv verkeer, dat over vlan30 verloopt. Het verkeer zal dus wel degelijk afgetrokken van je datalimiet, en er zal geen QoS op worden uitgevoerd.
wat voor zever is dat nu.. iets aanbieden via de gewone decoder waar je maar x aantal uur naar kan kijken? man man man
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

rtl schreef:wat voor zever is dat nu.. iets aanbieden via de gewone decoder waar je maar x aantal uur naar kan kijken? man man man
kwestie van hun dure nieuwe naam al tegen begin volgend jaar door het slijk gehaald te hebben he ;)
al die klanten dat gaan binnenbellen dat ze ineens niet meer deftig kunnen surfen na netfix enzo...
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Dan moeten ze inderdaad dringend zorgen dat je geen gratis data-pakketten moet aankopen om echt onbeperkt data te hebben. Ik denk dat een kleine minderheid dat systeem kent en eraan denkt om in de e-services te gaan kijken als hun internet en netflix ineens traag gaat.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

rtl schreef:reactie op tweakers:
vix-ducis
@Victorb1997 • 29 september 2014 13:05
Op intranet is hier te lezen dat het verkeer over vlan10 zal gaan in tegenstelling tot het normale tv verkeer, dat over vlan30 verloopt. Het verkeer zal dus wel degelijk afgetrokken van je datalimiet, en er zal geen QoS op worden uitgevoerd.
wat voor zever is dat nu.. iets aanbieden via de gewone decoder waar je maar x aantal uur naar kan kijken? man man man
geen zever, als ze die traffiek gratis zouden geven of een andere prioriteit aan toekennen, dan zijn ze niet net neutraal

anderzijds met 500GB limiet kijk je al meer dan 5 uur per dag naar de beste kwaliteit

High (best video quality, up to 3 GB per hour for HD,
https://help.netflix.com/en/node/87
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

volgens mij zijn ze al niet meer net neutraal door het gewoon al aan te bieden via hun eigen decoder ;)
unrealbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 mei 2010, 03:27
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik vind het wel een gemiste kans dat de prijs hetzelfde is. Een korting met een bepaald pack zou wel mooi zijn.
Waarom zie ik netflix via belgacom willen dan (buiten mensen zonder console, smart tv, androidstick etc).
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Ze zeggen toch duidelijk dat er promoties komen? En het is nog niet gelaunched.

Geduld is een mooie deugd :)
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”