Hello,
Ik heb vandaag een archer C7 na de bbox3 geplaatst, deze zorgt ook voor de PPPoE link. Nu valt het beeld van belgacom tv om de (ongeveer) 4,5 minuten weg, ff zappen en het is terug. Iemand een idee wat dit kan zijn?
De decoder is een V5 mini. Die op zijn beurt geconnecteerd is met een tp link TL-SG2424 switch, die op zijn beurt met de C7 is verbonden. Alles in de switch en router staan nog op de standaard waarden, alles is geupdate naar de laatste firmwares.
Iemand een ideetje?
mvg
Benny
bbox3 ism met tp link archer C7,
-
- Starter
Update:
Vlan aangemaakt in de switch, er loopt nu een extra netwerkkabel van de bbox3 naar de switch, die dan op dezelfde vlan komt te zitten als de begacom TV decoder. Het beeld blijft spelen nu. Het zit dus ergens in de C7 router, die trouwens een speciale IPTV pagina heeft waar IGMP proxy enabled staat, of zou dit in geval van belgacom moeten disabled staan. Ik zou toch graag de oude situatie terug hebben, dat ik overal op het netwerk de belgacom decoder kan inpluggen zonder eerst in de switch de vlan te moeten aanpassen.
mvg
Benny
Vlan aangemaakt in de switch, er loopt nu een extra netwerkkabel van de bbox3 naar de switch, die dan op dezelfde vlan komt te zitten als de begacom TV decoder. Het beeld blijft spelen nu. Het zit dus ergens in de C7 router, die trouwens een speciale IPTV pagina heeft waar IGMP proxy enabled staat, of zou dit in geval van belgacom moeten disabled staan. Ik zou toch graag de oude situatie terug hebben, dat ik overal op het netwerk de belgacom decoder kan inpluggen zonder eerst in de switch de vlan te moeten aanpassen.
mvg
Benny